home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Fiat Bravo 1.6 JTD New Dynamic sa motorom koji ispunjava Euro 5 norme, nedavno je pojeftinio za 1.000 evra, pa sada košta 15.900 evra sa PDV-om.

Reč je o potezu koji bi trebalo da osigura povoljniju poziciju ovom modelu na srpskom tržištu, naravno u odnosu na konkurenciju.

Da bi se to i postiglo, spisak opreme je morao da se revidira, pa se na njemu sada ne nalaze svetla za maglu, bočni vazdušni jastuci, vazdušne zavese i naslon za ruku kod prednjeg sedišta.

Izvor: revija SAT Plus



čitanja : 4343



Komentari

Sta su svi navalili sa ovim 1.6 aman. :) Fiat kupis 16k i za 3 godine ga prodas za 4k.

Autor McLaren 17 Feb 2012, 17:34

"Pojeftinio" za 1.000 EUR-a? Pa, za te novce zapravo "počupaše" sa njega
"svetla za maglu, bočne vazdušne jastuke, vazdušne zavese i naslon za ruku kod prednjeg sedišta".
Pametno, koji će ti u Srbiji moj ..... ta oprema? Niti ima udesa, niti magle, a i ruke su jake. Koji idioti ...

Autor Regular 86-88 17 Feb 2012, 17:56

Skupo. Neće baš nauditi konkurenciji sa tom cenom, za 14.990eur može da se kupi novi Focus 1.6tdci Trend sa više opreme i daleko bolji od ovog Fiata.

Autor exŠkodilak 17 Feb 2012, 18:04

Uh, jako je mocan! :)
Ali i dalje preskup...

Autor carobnjak 17 Feb 2012, 18:04

Ovo je kao bolja ponuda od Octavia-e 1.6 TDI Ambition za 14.950 €? Gde su pljuvači koji kažu da je Octavia skupa? A ovo!?

Octavia pojede ovu šklopociju za popodnevnu užinu :))

Autor Predrag 17 Feb 2012, 18:04

@McLaren
Bravo star 3 godine se ne moze naci ispod 8000, pretrazi malo oglase pre nego sto "rodis mudrost"! :)))

Autor carobnjak 17 Feb 2012, 18:06

@McLaren
Daj nemoj da lupas ... Jel moguce da u tebi postoji samo mrznja ? strasno

Autor djene 17 Feb 2012, 18:10

Nazalost McLaren je u pravu! :( Povrh svega zavrsna obrada Brava je zzesce srozana! Secam se pre 3-4 godine kada sam razmisljao o tim kolima i "zagledao" ih u Deltinom salonu, bila su mnogo bolje finalizirana! Ovo sada je blagi uzas! Za te pare je sramota da boja skoljke sa unutrasnje strane vrata nije metalik, kao i spolja! D ane govorim o gruboj i ostroj plastici. O nedostatku prostora za kolena suvozaca izlisno je i pricati!
Sve u svemu za 16K ima mnoooogo boljih kola, bez obzira na vrlo dobar 1.6JTD

Autor Nedjo 17 Feb 2012, 18:30

Dal su ovi normalni? Octaviu imas za te pare.

Autor Stefan90 17 Feb 2012, 18:32

1@Predrag
u pravu si, totalno pogresna cenovna politika i eto odgovora zasto se Bravo slabo prodaje!
Sreca pa ih je sve vise polovnjaka...

P.S. Octavia jeste skupa ako se uporedi sa vecinom konkurenata i s obzirom na zastarelost.
Budimo realni! :)

Autor carobnjak 17 Feb 2012, 18:41

@Nedjo
ne znam o cemu pricas, ja sam ga isto zagledao i tvrdim da Bravo ima odlican enterijer (bolji od vecine) a napred ima mesta koliko hoces !

Autor carobnjak 17 Feb 2012, 18:42

Preskupo , ogromna je ponuda za te pare . Ceed i i39 su jeftiniji skoro tri hiljade, pa octavija .

Autor aca 17 Feb 2012, 18:46

Ne svidja mi se cenovna politika Skode kod jeftinijih modela ali da za malo vece novce (npr. ona Elegance) ima Octavia sa dosta opreme, ili npr. Cruze/Fluence/Elantra u fullu sa jakim motorom. Iskreno Oktavia je veca, prakticnija, unutra je odlicnog kvaliteta, tehnika proverena jbg ipak je VW-ova... ;)
Ovo mozes da kupis samo ako nisi probao nista drugo ili nemas pojma o autima pa po izgledu ili toliko volis Fiat da mozes sve nedostatke da mu oprostis... ;)

Autor Orlo 17 Feb 2012, 18:53

Preskupa prababa..

Autor Panchev9 17 Feb 2012, 19:22

Auu, pa ovaj košta kao Golf!!!
Posle 2 god. ne vredi polovan ni kao očuvani golf 4.

Autor Energy saver 17 Feb 2012, 19:45

@ Orlo
Šta znači to: "tehnika proverena jbg ipak je VW-ova..."?
Misliš na zbnatiželjne klipnjače?

Autor Ex Italo fan 17 Feb 2012, 19:51

@Ex Italo fan
predrasude! :)

Autor carobnjak 17 Feb 2012, 19:58

Energy, bas tako. Carobnjak, 8k ti kosta Alfa 159. hahahah Eh jadni Fiat. Kupio jedan stari drugar Fiat Stilo 3k sa reg. 2004 god, 1.9 jtd. Toliko o drzanju cene.

Autor McLaren 17 Feb 2012, 19:58

"znatiželjne"

Autor Ex Italo fan 17 Feb 2012, 20:06

@Ex Italo fan
Mislio sam na to da je pouzdana, u svakom slucaju je pouzdanija od bilo kog talijana.
"Misliš na zbnatiželjne klipnjače?" - izvini ali gresku u pisanju nisam mogao da rastumacim ne zameri. :)

Autor Orlo 17 Feb 2012, 20:30

@McLaren
pa cene su 7-8000 za 2008.godiste (a to je vise od 3 godine!)
Gde nadje 4000?

Drzi se ti Mercedesa, tamo si mnogo jaci... :)

Autor carobnjak 17 Feb 2012, 20:38

P.S. a 159-ku imas i za 6000, pa ako zelis pravi premijum za male pare...

Autor carobnjak 17 Feb 2012, 21:03

Fijat profitira samo na modelima koji se proizvode van Italije a ovaj simpatični Bravo nikada nije imao šanse zbog toga što su italijanski sindikati nametnuli visoku cijenu rada pa je Bravo po cijeni bio u rangu sa Golfom što je nerealno. Ipak je Fijat sa ovim modelom načinio skok u kvalitetu što je priznao i pristrasni Auto Bild pa je Bravo dvije godine držao četvrto mjesto po uspješnosti na testu od 100 000 km kada se gledaju sve klase automobila, daleko iznad Oktavije, Golfa, Fokusa...

Autor bakicar 17 Feb 2012, 21:13

@bakicar
Bas to !

Inace kompleksi su cudo , npr. ovaj Predrag ili Energy saver samo se javljaju na vesti o italijanima ?! Nesto mi tu nije jasno , jer govore da njih to ne interesuje ...

Autor djene 17 Feb 2012, 21:44

@djene
Od 2008. kada vidim da negde piše "Fiat" imam osećaj kao da mi je neko gurnuo prst u oko. Kompleksima nema mesta u mom slučaju, jer sam ponosni vlasnik Yuga In L, Floride In HDI i Fabia-e TSI.

Autor Predrag 17 Feb 2012, 21:55

@Predrag
to nije razlog da ne budes objektivan!

"Snaga bez kontrole jednaka je nuli"! :)

Autor carobnjak 17 Feb 2012, 21:59

@carobnjak
Što se tiče Fiata objektivan sam na vrlo surov način.

Autor Predrag 17 Feb 2012, 22:09

@Predrag
haha, surovost se ne moze svrstati pod objektivno!

Autor carobnjak 17 Feb 2012, 22:22

Pa ovo opet potvrđuje moju tezu da oni nisu normalni. Cijena uopšte nija tako posebno niska, ali su ga "operušali" tako da od opreme nema ništa. Kome oni misle prodati auto za 15900 EUR, koji nema bočne zračne jastuke? Pokušao sam na sajtu FIAT-a BiH pronaći neku cijenu za bravo, ali nisam uspio.
@Nedjo
Gledao sam potpuno novog brava kad je predstavljen u BiH (2007) i bio je jako kvalitetno izveden iznutra. Sad ih ovdje u Banja Luci ima nekoliko (znači vrlo malo, ja znam za 3) gledao sam jednog, iznutra je prilično ofucan (izgleda puno lošije nego moj stilo iz 2002, što znači da je prešao puuuuno više nego što mu piše na satu). Ako su pogoršali završnu obradu na novim modelima (nemam razloga da ti ne vjerujem, jer ja novog brava nisam vidio nekoliko godina), onda su stvarno mamlazi! To što kažeš da unutrašnja strana vrata nije lakirana kako treba je prava svinjarija.

Autor Milan 17 Feb 2012, 22:33

Meni je octavia FL spolja lepa, ne mislim da joj je tehnika loša, malo mi je u vožnji tvrda i neudobna ( uostalom, kao i svaki VW ), ali unutra mi je jezivo teskobna, kao da sam ponovo seo u "BOV M-86". Prosto, tako se osećam u njoj.
Mada je ovaj "bravo" svakako povoljniji od nekih srodnih iz C segmenta ( koji sada dobro prst na čelo treba da stave ), pre bih u segmentu "samozapaljivih" "glasao" za focusa dizela od 115 ks ( koji je sada "džabaluk" ) nego za octaviu. Jeste da ona u pravilu ima "pripremu za radio" ( i mogu u Tempu ili Maxiju da izaberem nešto što će baš da "personalizije" na najbolji način moj automobil ), ali, šta da radim sa menjačem sa 5 brzina ( koji mi ni u Metrou neće uzeti u zamenu )? Znam, ne fali njemu ništa, a činjenica je i da sam dobar deo života vozio samo sa 4 stepena prenosa unapred ( ili sa 8, ako se računa i redukcija ), ali sada je 2012 godina i takav menjač prosto više ne ide kao standard uz te motore ( sem ako je "pljačka" u pitanju ). Dakle, "da" octavia pre mnogih, "da" bravo pre drugih, ali i "da" focus" pre brava

Autor Regular 86-88 17 Feb 2012, 22:36

@carobnjak
Onda ne može ni naklonjenost! ;)

Autor Predrag 17 Feb 2012, 22:39

@Predrag
Daleko si ti od objektivnosti ... Ja npr. ne volim nemacka kola ali ih ipak postujem , to da li se meni nesto svidja ili ne svidja je moja stvar i nemam potrebu da stalno pisem o tome , a ti svaki dan 100 puta spomenes nekog italijana (sa vrlo malo objektivnosti i argumenata) a pri tom hoces da prodajes pricu kako te italijani ne zanimaju ... Ako je tako , onda lepo nemoj da obracas paznju na nesto sto te ne zanima... I jos jedna stvar postoje italijani koji su se lose pokazali , kao sto postoje i nemci takodje iako to ovde niko nece da prizna ali to nije razlog da za svagog sledeceg italijana koji pre nego sto izadje vi strucnjaci znate da on nista ne valja itd ... Tako se pokazuje plitkost ...

Autor djene 17 Feb 2012, 22:55

@Predrag
naklonjenost i surovost tek nemaju veze...

Autor carobnjak 17 Feb 2012, 23:11

@Predrag
u pravu je djene!
Ako te nesto ne zanima ili ne volis onda ces biti potpuno ravnodusan, ili ces bezati glavom bez obzira.
No, ti cinis upravo suprotno...

Da te pitam nesto, kakvu korist imas ti licno sto stalno iskaljujes mrznju prema italijanskim markama? Ili bolje receno kakvu stetu im nanosis?
Mislite o tome...

Autor carobnjak 17 Feb 2012, 23:27

@djene
Jel ovo gore po tebi dobra ponuda? Da li stvarno misliš da će Luzro da se proizvodi u 200.000 primeraka godišnje?...
Mogao bih tako do sutra da nabrajam.

Fiat ne podnosim od 2008. godine, a do tada me nije interesovao ništa posebno. Ali od kada su ga uvukli u Srbiju gde ga svi mi finansiramo počeo je jako da mi smeta.

Na osnovu kvaliteta prethodnih modela vrlo lako može da se nasluti kvalitet budućih. Ništa se iz korena ne menja za kratko vreme. Još ako se ne trudiš...

Autor Predrag 17 Feb 2012, 23:28

@carobnjak
Naravno da nemaju veze, ali teško je da ti kao neko ko je naklonjen Fiatu, i ja koji ne mogu da ga vidim očima možemo da budemo objektivni :) Tebi čovek mora svaku reč da tranžira kao šniclu...

Mogu samo da prenesem iskustva drugih ljudi i svoja zapažanja, jer nikada neću biti vlasnik njihovih automobila.

Autor Predrag 17 Feb 2012, 23:31

Bez predrasuda uporedite golfa 6 sa 1.6 tdi motorom od 105 ks, sa 5 vrata, klimom, maglenkama i ovo ovako malo očerupano pa kažite šta bi ste pre kupili i koliko će šta da vredi za par godina. Razlika će se sa svakom godinom povećavati za po bar 1000 eura. Ovako neće prodati nijedan.

Autor Vladan 17 Feb 2012, 23:37

@Predrag
a da li sam ja ovde izneo bilo sta sto nije objektivno a vezano je za Bravo?

Sto se tice iskustva vlasnika, JA sam vlasnik Fiata a ne ti, tako da sam opet ja objektivniji! :)

Autor carobnjak 17 Feb 2012, 23:59

@carobnjak
Da dobro drži cenu :)))

I ja sam vlasnik Škode koju stalno pljuješ ;) Ni si je čak ni probao, a ja sam Classica vozio više puta (dok nisam prestao da ulazim u Fiate) ;)

Autor Predrag 18 Feb 2012, 00:06

@Predrag
gde sam napisao da dobro drzi cenu?!?

Kad sam pljuvao Skodu?!?
Iznosenje cinjenica koje se tebi ne dopadaju a u vezi Skode, se ne mogu svrstati "pljuvanje"!
U tome si ekspert ti, kao i tvoj "drveni advokat" koji je izgleda sankcionisan... :)))

Autor carobnjak 18 Feb 2012, 00:18

Skupo za jedan FIAT.

Autor MILAN 18 Feb 2012, 00:24

Ali stvarno je mnogo, ipak je na zalasku karijere, a i konkurencija je jaka!
Ruku na srce odličan model, ali...

Autor Dejan L 18 Feb 2012, 00:29

Bravo Vladane. :)) Carobnjak se zalepio za Fiat kao da mu je tata suvlasnik. :)))

Autor McLaren 18 Feb 2012, 00:31

@carobnjak
Čitaj šta si pisao ;)
Škodu pljuješ non stop: "šlepuje se", "ružna", "nekvalitetna plastika", "prevaziđena" ... i brojne druge gluposti.

Moj "drveni advokat" kao što vidiš nije sankcionisan ;)

Autor Predrag 18 Feb 2012, 00:36

@McLaren
a ko ce ga braniti ako ja necu?!?
Inace, Fiat nije premijum tema, ako nisi primetio, kad si se vec zalepio! :)))

Autor carobnjak 18 Feb 2012, 00:37

P.S. Vladan je zaboravio da se tih "5" vrata kod Golfa debelo doplacuju...

Autor carobnjak 18 Feb 2012, 00:38

@Predrag
pa to je uglavnom istina, nije pljuvanje nego cinjenice!
Dizajn staromodan, enterijer otuzan, jeftina kopija VW-a itd.
Nisam nikada napisao da je ruzna, krsh, sklopocija, bezvredna itd. kao sto ti castis! (a bez argumenata, apsolutno!)

A zasto mi onda nisi odgovorio kod Skode Rapid, na pitanje?

Eno pogledaj sta sam napisao kod vesti o akciji Skodinih modela pa mi reci sta nije istina?

Evo advokat se vratio, drago mi je da ste obojica pogodili! :)))

Autor carobnjak 18 Feb 2012, 00:47

Pa onaj od Golf bese sa 4 vrata i odlicnom opremom za 16 k. Bolje Golf nego ova tarabakula. ;) Dejan L, zanimljiv komentar. :Ddd

Autor McLaren 18 Feb 2012, 00:51

Ne zaboravite da je Bravo konstruisala Magna Steyr, tako da ovo nije 'pravi' Fiat-ov automobil, Fiat ga samo sklapa. To donekle objasnjava zasto je Bravo tako dobro prosao na AutoBild-ovom maraton testu.

Kada se pojavio, meni je ovo bio super auto, ali sada je pregazen od strane konkurencije. Opet ona boljka italijana da se vuku i otezu kada treba da uvedu nov proizvod. Ajmo brze to malo, brze...

A ovaj potez spustanja cene - pa to nije popust, ako se zakine na opremi... Ovaj potez je vredjanje inteligencije srpskih kupaca, i diler zasluzuje bojkot.

Autor W 18 Feb 2012, 00:51

@McLaren
da, samo bas takvog Golfa nema u salonu, a nece ni biti!
Navlakusa za naivne, kao i A3 za 15ooo...

Autor carobnjak 18 Feb 2012, 00:59

@ carobnjak

http://www.dodaj.rs/?3s/v1/1lD02b1u/3-way.jpg

Ajde sad mi reci ko je zastareo! Moooooolim te!
Ako je ovaj Civic moderan... , onda živele devedesete, ravne i prazne površine, a proporcije OMG! Ako je ovaj vanzemaljac moderan, živeo DAEWOO dizajn iz devedesetih!

Autor Dejan L 18 Feb 2012, 01:00

@carobnjak
Tvoja istina. Dizajn nije pomodarski već svevremenski (klasičan), enterijer je napravljen od prilično kvalitetnih materijala, i što je najvažnije ne pucka, ne lupa, ne cvrči, zveči, zuji, bruji...

Fiat zaista pravi teške šklopocije (to možeš da shvatiš tek kada mu se skinu maske, branici i ostali ukrasi). Classic je žešća tuga. Svaka im čast samo na dobro pocinkovanoj limariji.

Ne mogu da ti argumentujem sve što napišem... ti samo zapamti šta si pročitao, a vreme će sve da pokaže ;)

Autor Predrag 18 Feb 2012, 01:03

@Predrag
to nije moja istina, nego vecine, koju ti ne kapiras!
Nisam nikada rekao da je enterijer nekvalitetan nego jadan, pa to se vidi na prvi pogled - zivele devedesete!

Classic jeste dno ponude, model od pre jedne decenije, ne mozes celu marku poistovecivati sa njim!
Pa gde ti je strucnost, kao dete si...

Autor carobnjak 18 Feb 2012, 01:17

@Dejan L
pa ta Honda je stari model, kakve sad to veze ima?

Haha, i ja Predragu napisao vesele devedesete! :)))

Autor carobnjak 18 Feb 2012, 01:18

@carobnjak
Video sam i rastavljenu Cromu. Užas. A to im je vrh ponude.

Video sam i Lancia-u Y (nakalemljeni Classic).

Autor Predrag 18 Feb 2012, 01:50

@Predrag
e Croma je vec americka platforma pa se zali njima! :)))

Autor carobnjak 18 Feb 2012, 01:59

@carobnjak
Pa nisu je Amerikanci onako "stručno" nakalemili već Fiat. Onako nešto nikada do sada nisam video. Jednostavno je neponovljivo ;)

Autor Predrag 18 Feb 2012, 02:08

Sva sreca pa i dalje postoje ljudi preko koji su spremni da daju ove pare za novog i da ga prodaju posle 3 godine za 7 soma.

Autor Bati 18 Feb 2012, 02:12

Carobnjak ce biti iznenadjem mojim komentom,ali sam pre 2,3 godine sedeo u ovom Fiatu...
Sedeo i osmatrao...
Nekako mi je mnogo sitan unutra,ali mi se svideo dizajn enterijera,pa cak i kvalitet...Ali posto sam cesto imao prilike da se vozim i da vozim Stilo 1.9jtd 2003. razmisljam da li je i ovaj bravo posle par godina takav unutra?Dosta toga skripi,trese iako je auto odrzavan itd...
Takodje mislim da je ova cena velikaaaaaaa,zato i nije prosao...Ovi iz fijata znaju za ove iz Koreje i opet ne preduzimaju nista...ccc...
Prijatelj prosle godine uzeo novu Oktaviju,platio 18.000e...Ne znam koja oprema ali je veoma dobra,nema navigaciju mislim,ali ima ekran na dodir :P

Autor dusan 18 Feb 2012, 02:25

Ubacite skodu 1.6 tdi od 105ks u petu brzinu i pogledajte sa koliko obrtaja ide npr. 100-tku!
Nemojte biti smesni, njena peta je duza ne od vecine sestih, vec i od sedmih kad bi imali.. 1.6 tdi je svetski vrh tehnike te zapremine, a na takav mali savrsen motor, po vama 'glupe svabe' stave los menjac...! Pobeda..Srbija!

Autor Ha-haa komentar 18 Feb 2012, 09:00

@dusan
Carobnjak vrlo dobro zna sta je Bravo, tako da nije iznenadjen a posebno ga od tebe nista ne moze iznenaditi... :)))
Isto tako zna i sta je Stilo- ja sam bio razocaran kad sam ga probao! O enterijeru ne bih trosio reci, grube komande, uzasno tvrd, jedino sto JTD vuce ko zmaj...
Veruj mi da sam imao osecaj da je moj Puntic klasa iznad sto se tice osecaja za volanom, prostorno takodje.
U Stilu je sve nekako skuceno, ona plastika debela i predimenzionirana, klaustrofobicno ...
Moguce da je taj bio previse razdrndan pa je zato i upravljac i menjac i nozne komande ostavljao vrlo grub utisak a da ne pricam koliko trese na leru!
Sluzbeni auto je u pitanju koji verovatno dugo nije video servis...

Mislim da je Bravo za 2 klase bolje uradjen!

P.S. dati 18 hiljada za Octaviu i nije bas za hvalu, ali ima se, moze se...

Autor carobnjak 18 Feb 2012, 10:56

@carobnjak
Stilo sa troje vrata,lep autic ali gledano s moje strane,dzabe kad je takav kakav je...
Na B stubu unutra,onu plastiku prstom kad pritisnes uvlaci se...I to sto kazes,gruba plastika,stalno na tabli pojavljuje neke greske,za Airbag non stop,valjda...Sijalice crkavaju stalno...Bukvalno zamenis jednu,crkne druga...I tako stalno.I to sto kazes,trese i u leru,pri malim gasom isto se dosta oseca...Ono fazon kupe,volan je dosta visoko,kad ulazis u auto visoko je...Npr Pezo 406 ima sportskije sedenje...
A,bas jednom presednem iz tog stila 1.9jtd u A4 1.9tdi 2002...Covece koja razlika...Nema da cvrkne bilo sta niti da zatrese...Ok,ipak nije za porediti ali...Inace,tom prijatelju, ukrali bili Superb novu,presao par hiljada samo...Imao nju i Fabiu,Fabia cesto zauzeta,radnici koriste zbog posla,covek se iznervira i ode izkesira novu Oktaviju...Mogu reci,lep osecaj u voznji,lepo vuce,unutra jako lepo odradjena...

Autor dusan 18 Feb 2012, 13:16

Enterijer by "Frankestajn" u akciji..

http://www.polovniautomobili.com/oglas1619241/fiat_bravo_dynamic_akcija/#1

Autor Panchev9 20 Feb 2012, 21:53

@Panchev9
zasto Frakenstajn?
To je izlozbeni model sa novosadskog sajma, u njemu sam sedeo jesenas!
Osnovni paket opreme, bolje verzije imaju drugaciju tj, tamniju i reljefnu plastiku umesto ove svetlosivem kao i komande na volanu...

Autor carobnjak 20 Feb 2012, 22:43

carobnjak
"Frankestajn" je bas za taj "izlozbeni"..
Varaju za nazive pakete opreme samo tako.. Pre 3 g se ovakav Bravo nije mogao nazvati Dynamic..
I Grande Punto(vozio skoro) ima ovakvu "uspesnu" dvobojnu kombinaciju volana.. Ova jedna "polovina" valja, a ova druga kao da je 2g bila na Sicilijanskom suncu..

Autor Panchev9 20 Feb 2012, 23:08

@Panchev9
u pravu si, to je model od poodavno...
U novom cenovniku Dynamic je osnovni paket ali ima komande na volanu, za razliku od ovoga...

Ovaj dugo stoji u salonu pa jedino ako je dobro osuncan... :)))

P.S. jedna polovina je u skladu sa bocnom plastikom a druga sa plastikom na centralnoj kozoli...

Autor carobnjak 20 Feb 2012, 23:19

carobnjak
Cenis da je to sklad? Teska (r)evolucija sklada(teljstva).. :)

Napravili model u koji su toliko ulozili i naprave corak.. Tezak amaterizam.. A pritom je bio samo u varijanti sa 5v.. Nisu ni izbacili model sa 3v( cak i Auris postoji i 'ajcinu).. Karavan da ne spominjem..

Autor Panchev9 21 Feb 2012, 00:26

@Panchev9
ne cenim ali veza (sklad) postoji... :)

Da, bio je u planu 3-vratni (koji sam zeljno cekao) , kao i karavan, pa nista... :(

Autor carobnjak 21 Feb 2012, 00:44

@Panchev9
pazi ovo:

http://img157.imageshack.us/img157/3160/fiatbravoabarthfk1.jpg

http://www.clup4x4.com/board/fiat-bravo-crossover-t-972.html

Autor carobnjak 21 Feb 2012, 00:53

carobnjak
Mislim da je moglo i bolje.. Ali avaj.. Zasto bi "udarali" glavom kada nisu ni oni koji su najvise trebali (Anjelisti )..

Ceka se pocetna cena za 500L..
Mada sam pesimista upravo zbog broja 500.. Gde se on pojavi, tu "Srbijanske" cene nema..
Za svetsko trziste je to dobar potez( bolje nego da su mu dali neko bezvezno ime)..

Autor Panchev9 21 Feb 2012, 01:37

vjerujte mi ljudi,ja vozim Fiat Bravo 2008god.
1.9multijet koji je perfektan,u CG imam golfa 5 koji je izuzetno dobar auto,ali znatno tvrdji za voznju,znatno neudobniji,malo veci potrosac.Bravo je cipovan na 155ks,potrosnja mu je na otvorenom 5,3l a u gradu 7,4l
Vjerujte mi da auto vrijedi svaki dinar,i ja bi ga iskreno svakom preporucio-iako sam pristalica onog da je Njemac broj jedan :-)

Autor ExPonto 24 Jun 2012, 08:15