U Srbiji u januaru prodato 1.573 novih vozila

Preuzeto sa: Novosti.rs
Prodavci automobila u Srbiji zabeležili veoma loš start godine, gori čak i od prošlog januara, kada su mislili da ne može biti gore. Stala je čak i prodaja jeftinijih vozila
U januaru ove godine srpski prodavci automobila beleže neslavni rekord. Prodato je samo 1.573 automobila, što je još slabije nego u istom mesecu 2011. kada je prodato 25 vozila više, a kada su svi mislili da gore ne može biti.
- Do kupaca je stiglo samo 1.409 putničkih automobila i 164 komercijalna vozila. Nikada lošiji rezultat - ocenjuje predsednik Srpske asocijacije uvoznika automobila i delova Miloš Petrović. - Prodato je samo 56 „punta klasik“, iz Kragujevca, što pokazuje da srednja klasa nema više mogućnost za uzimanje kredita.
Koliko je prvi ovogodišnji mesečni rezultat prodaje vozila slab pokazuje i činjenica da je 2008. godine kada je prodaja, kako kaže Petrović, bila stabilna, u januaru prodato 3.793 novih putničkih automobila, skoro tri puta više nego sada.
Zanimljivo je pogledati i koliko je ko od uvoznika prodao vozila u prvom mesecu 2012.
Najbolji rezultat je ostvario „Folksvagen“, koji je prodao 215 automobila. Na drugom mestu je „Škoda“ sa 208, dok je na trećem mestu izbio „Hjundai“, koji sledi svetski trend proboja u vrh tržišta i u Srbiji sa 151 prodatim vozilom.
Prodato je 135 „fijata“, 116 „renoa“, 106 „dačija“, 93 „opela“.

- Na primeru „dačije“ vidite da je stala prodaja i jeftinijih vozila. To je i razlog zašto sa nadležnim državnim organima tražimo način kako da pospešimo prodaju olakšavajući ljudima da sa prosečnom platom od oko 400 evra, ipak, nekako dođu do novog automobila - kaže Petrović.
Foto: arhiva Autoblog.rs / Volkswagen / Dacia
56 Classica :)))
Lepo sam govorio da je Yugo morao da se proizvodi još 10 godina. Vreme je pokazalo da sam bio u pravu. Kakvi god da su uslovi na tržištu Zastava bi uvek prodala bar 1000 svojih vozila. Kada se setim da je Florida In 1.3 na popustu bila i po 4800 €, Yugo po 3500 €... još kada bi bila zamena staro za novo... pa kupio bih od svakog modela po jedan ;)
@ Predrag
Ajde? Možda Florida u tvom izdanju (doradi), a ovako... ja ne bih da me kolju
@ Miloš Petrović
nisam znao da je 3.793/1.409=3
Ili je moja učiteljica neškolovana ili ...
Kako god, nije ti kriv Punto, nije samo autoprodaja opala. Jel Punto kriv i za obuću, odeću, gradjevinu, ugostiteljstvo? Sve je u minusu, zato idi šminkaj se za novi intervju
@Predrag
a onda da svi mi od poreza da izdrzavamo zastavu jer je prozvidnja juga skupla od te 3500.
za manje od 3500 se moze kupiti neuporedivo bolji polovnjak, pouzdaniji, ekonomicniji, sigurniji i nimalo skuplji za odrzavanje.
Mislim da su za današnje prilike ( ne mislim na meteo uslove ) u Srbiji MNOGO i ta "1.573 automobila"
A garantujem da premijum trojka zakucava. :))) P.S Pazite gornju sliku, Golf R. ufff!
Mislim da su podatak malo lazirali. Koliko je od tih 1573 automobila kupljeno od strane firmi a koliko od gradjana? Mislim da je realan podatak mnogo manje nego sto oni pokazuju.
@Dejan L
Florida je i bez dorade izdržljivija od većine novih fensi automobila ;) Bez dorade škripi na sve strane ali sabira kilometre bez problema i velikih ulaganja.
@maxi
Država (mi) ćemo u narednih godinu dana investirati u FAS više nego u Zastavu 20 godina unazad (neračunajući subvencije za Classic).
Samo ti kupi takav polovnjak ;) Srećno! :)
1) a da dileri krenu sa realnom zamenom "staro za novo", a ne procene ti auto na 3000e, a prodaju ga za 5000e
2) Ako već za kupovinu Fiat Punta država daje 1000e (600e?) subvencije ako recikliraš stari auto, neka daje i za sve ostale automobile, zašto da Fiat Punto bude toliko privilegovan? Već je dovoljno privilegovan što se za Punto ne plaća carina...
@McLaren
VW-ovi modeli jesu slicni ali vidi se razlika - ovo je Polo R. ;)
@Stefan90
A koliko je kupila drzava na (ne)namestenim tenderima... ;)
@Predrag
ni ovo sa FASom nije najsrecnije resenje, al lepo si to rekao "ivestira" a od placanja jugica ne moze ni da se nada nekom povratku ulozenog.
Hvala:). Kupio sam 9 godina star pezo 106 i garantujem ti da nema tog aspekta u kom bi nov jugic bio bolji. a jos mi je ostalo dovoljno novca(od 3500) da ga odrzavam naredne 4 godine! plus ima servo, abs i vazdusne jastuke, a kocnice rade.
valjda ce se i kod nas opametiti ljudi kao i svuda na svetu...
zna se ko je glavni.
VW i Škoda odrađuju svoj deo posla i postižu prodajne rekorde a to nešto valjda znači, Hyundai krči sebi put ka vrhu(tek kad stigne novi I30 i I20 malo kasnije). Dačija je us.... motku. Male im cene pa ajde da malo podignemo. Daster od kada je izašao nije nijednom snižen čak je i poskupeo u čini mi se 2 navrata, isto i stepway. Za Punto zaista nemam komentara i potpuno se slažem da je ili trebalo zadržati Jugo i sa ovim parama koliko smo uložili u fiat unapredili proizvodnju i nešto malo auto pa da imamo jeftin nacionalni auto ili da ovaj punto u 2. po redu paketu opreme košta 5000 eura pa da opet nekako progutamo to što je realno davno zastareo.
@McLaren
haha, pa ti ni ne razlikujes modele koje dizes u nebesa, kakav blam!:)))
maxi
imao je Predrag i 106, ali nesto bas nije bio zadovoljan, uglavnom Yugo je bolji! :)))
Vladan
da, svima treba dati subvencije ali pod uslovom da se vozila sklapaju u Srbiji!
Carina ti je 2.5% pa i nije neka usteda...
@Predrag
mogu li da znam koji je razlog. ja sam ranije imao saxa1.1 i njime sam isto bio prezadovoljan. svakako je neuporedivo bolji od juga koji sam pre toga vozio.
ljudi bre jeste vi normalni kakav jugo i florida , nasa sreca da smo ih se resili. Nedo Bog da se neko sudari dok je u jugu, ti automobili nisu za danasnji saobracaj, pre nekih 20ak godina bio je ok vise nije isto kao sto je nekada bio dobar crno beli televizor. Super ako mu je jeftino odrzavanje kad trosi kao bmw! Podrzavam jeftine automobile ,ali ne da sa njime rizikujes zivot i svakog meseca da si u servisu i da je svaka pumpa tvoja
Ljudi ne mešajte nove i polovne automobile, pogotovu starije od 10 godina, doduše neka budu bar iz iste klase. Recimo ja sam sa dobio na jednom kvizu 2006. god. nov jugo 55 najobičniji i sa njim bez ikakvih problema bio 5 godina za redom na moru, prešao nekih 90 000km i pri tom nikad nisam posumnjao da ću stići gde sam pošao a za svo vreme osim redovnih servisa koje sam radio sam zamenjena je lamela i lonac auspuha uz neku sijalicu i sl. sve u svemu 100 eura za vanredno održavanje. To sigurno nećete postići sa 10 god. starim saxom ili 106, a što se komfora tiče tu su negde. Ne kažem da je jugo moguće porediti sa recimo nekim polom 3 ili 4 godine starim ali nađite ga sa 50 ili 60 000 km pa u redu a ako dođe iz italije onda nazdravlje.
potpisujem da od ovog broja 20% + vozila nije ni prodato u srbiji cg,stranci razne druge mahinacije tako da ako se drzimo nekog trenda , na kraju godine ako se dobaci do 20 000 kola bice uspeh
za fiat mi nije zao,sta gitarista dohvati ili rastimuje ili upropasti...ovo je samo mala slika makro situacije u drzavi a ona je vidimo svi totalni srot
ko prezivi pricace
@Vladani
ja se slazem da je nov auto bolji. al jugo je konstruisan na mehanici staroj 40godina tako da je on samo uslovno nov auto.
naravno da ce mi odrzavenje biti malo skuplje(odrzavanje 106 je dosta jeftino, isti 1.1 motor se ugradjivao u juga) ali vozim neuporedivo sigurniji auto, mnogo ali mnogo komforniji(ocigledno se nisi vozio u 106/saxo), tisi, stabilniji, znam da ce svako jutro da uplai i na -25(proverio ove zime) i u startu 1000evra jeftiniji od hipotrtickog novog juga tako da ne vidim apsolutno ni jednu prednost juga.
saxo je savrsen automobil, porediti ga je sa jugom nerealno . koji jugo trosi 5 litara i sasvim solidno ide, a pri tome jeftino je odrzavanje. dizelas bez turbine
@maxi
Prvo, Saxo i 106 su bezbedni isto koliko i Yugo (možda čak i menje):
http://www.euroncap.com/Player.aspx?nk=51407b9a-d838-4ba0-8618-14986ce80f02
Drugo, moji su 2000. kupili novog 106 1.5 D. Sa motorom nikada nije bilo problema, a do 40.000 km (kada je prodat) imao je sledeće probleme/otkaze: zamenjena su oba homokinetička zgloba ("polu-osovine"), ležajevi prednjih točkova, prednji amortizeri, kugle, menjač je ispadao iz prve, zamenjen je plovak za gorivo, glavni kočni cilindar, desni far nije mogao da se našteluje, pozadi je kada se koči i upaljen je migavac bio pravi lajt šou, suvozačevo sedište je šetalo napred-nazad, otpadao mu je branik nekoliko puta (zbog "genijalno" rešenih žabica)... Totalni krš. Ništa nije prostraniji od Yuga, osim što je udobniji. Odozdo je nakon 6 godina počeo da korodira na svim spojevima. Toliko o 106.
P.S. Malopre sam pogrešio jer sam žurio... "ne ponovilo se".
imao sam juga 45 davno , dobio sam ga od majke koja je bila prvi vlasnik. do 85000 km kada smo ga prodali imali smo generalku , sve zivo je otislo, milion puta nas je izdao. i na kraju je prodat na moje insistiranje jer nikada nisam mogao se osloniti na njega. A saxa mi je ortak imao i vozio sam ga, savrsen atomobil za pare. Prodao ga je zbog kupovine ceed-a, tj mogao je sebi znacajno bolje da priusti. I na satu je imao preko 200.000 i nije mu nikad pravio probleme, pri tome on ga je polovnog kupio(tako da je kilometraza sigurno veca jer je bio van)
Ha, ha, ne prodajem jer me nije koštao ni dinara pa ga neka a za koji mesec kupujem neki nov auto od 12000 do 13000 pa će jugo u penziju ili ću ga dati ćaletu jer i on vozi juga samo je sa njim prešao preko 250 000 i sada ga vozi samo do sela i nazad.
Aca
Yugo je upravo koštao okruglo 3500 eura sa porezom kad sam ja dobio moj jer sam ga podigao u Zastavinom salonu i pogledao sam cenu, ravno 3500 mada je to običan jugo 55, oni yugo L ili Yugo L In su koštali više.
@predrag
Iskreno mi je zao sto ste naleteli na takav primerak i sto si stekao pogresan utisak o 106ici/saxu. Moja iskustva su skroz drugacija, saxo kupljen sa 120000 i posle 30000 bez ozbiljnih kvarova, samo redovno odrzavanje. A to za koroziju mi je jako cudno, nisam video ni jedan korodiran primerak.
Znam da je saxo lose prosao na kres testu al je mnogo bolji od juga po tom pitanju, ako nista drugo ima vazdusni jastuk i kavu-takvu zonu guzvanja. Napred je dosta prostraniji od juga(u jugu mi je bilo tesno ovde ne) i ima dosta veci gepek.
aca
Nisi imao pravog Yuga.. ;)
A on(a) se zove karavela..
Jos ako si ga cuvao ispod drveta.. Jao njemu..
@McLaren
Ma samo ti cekaj, ko ceka taj mozda i ne doceka. Ali ako ti je vreme novac i ne zelis da cekas, tacan podatak je: 10 putnickih i 14 kamioncica:)))
@maxi
Korozija je bila na ivicama nosača na podu, a ne na vidljivim mestima.
Meni je Yugo komotniji za vožnju od 106 (sedišta imaju bolji oslonac za nogu i volan je više postavljen pa mogu da se spakujem).
Yugu kad ugradiš par "šipkica" lako postaje bezbedniji. Ako budem ponovo kupio Yuga dobiće "šipkice" (ne rol bar) 100% ;)
@ predrag.
Ti si verovatno jedan od retkih ljudi na internetu, ukjucujuci i mene koji ocigledno voli Floridu. Slazem se u vezi svega oko plastike, ali: ljudi, Florida moze i te kako da vas sluzi uz redovno odrzavanje. Vozio sam puno stranih automobila ali i dalje, posle 280.000 kilometara obozavam da je vozim. Video sam milion Florida koje jesu krsevi samo zahvaljujuci njihovim vlasnicima - zbog prostranosti auto je cesto koriscen u mnogim firmama i verujete mi nikada ne bih menjao moju Floridu 91god 1.4 za 10 pa i 15 godina mladju posle takvog odrzavanja. Ako nadjete ocuvan model, sedite i provozajte je malo, bicete prijatno iznenadjeni. Sto se voznih karakteristika tice, Florida je za Yuga avion. Pozdrav.
@milos
Šteta je samo što je zbog površnih stvari loše prošla (ukupno je napravljeno samo 30500 primeraka). Inače je izuzetno pregledna, prostrana, stabilna, ima veliki gepek i prilično je pouzdana (našoj za 5 godina nije ništa otkazalo). Jako dobro zamišljen auto, samo što joj nikada nisu ispravili mnoge nedostatke...
Sve sto je Predrag nabrojao u vezi Peugeot-a 106 menjao sam na Renault 5. Neverovatno, ali bas sve i to vise puta...Florida se za divno cudo ne buni i ne smetaju joj nasi divni putevi.
@milos
Za 42.000 Floridi nismo zamenili ništa. 106 je do te kilometraže uveliko dobio sve navedeno, a moji su ga prodali pošto im se smučio. Za ovu novu Floridu HDI sam nabavio 2 originalna oscilujuća ramena za rezervu (1.006 din./kom.). Nadam se da će ostalih delova biti u dovoljnim količinam, a ova ramena će s obzirom na trajnost godinama stajati na tavanu ;)
@carobnjak
Nije po Tipu. Imaju samo isti motor (1.4) i isti kočni sistem. To su im jedine dodirne tačke.
@ Predrag
Slazem se. Nazalost pucanje YU, pa rat i tako redom, doveli su upravo do toga. Meni je krivo sto je kompletna proizvodna linija unistena, ne iskljucivo zbog nas, (mi definitno moramo napred u svakom pogledu) vec zbog mnogih zemalja gde bi i Yugo i Florida pa i 101...bili i dalje fantasticni automobili i definitivno nasli put do kupca.
@ predrag
Covece 1006 din/komad. Kako to fantasticno zvuci!
Sto se tice francuskih automobila: ako ode recimo jedan lezaj, odmah se menja i drugi, ako ode jedan homokineticki zglob, automatski ode i drugi tako da to jeste haos.
Dakle, uzivaj koliko god mozes u voznji unikatne Floride HDI!
Kad je florida izašla konkurenti su joj bili golf2 i kadet suza i crtao ju je Đuđaro. Ne tvrdim da je bila bolja od konkurencije ali je bila dosta jeftinija a nije zaostajala puno. Kamo sreće da je i ona doživela da 4 puta bude obnovljena kao gore pomenuti pa bi sada drugačije pričali a ono nažalost...
koje godine je kosta 3500 ? na kraju proizvodnje je kosta 4500!
http://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php?yyyy=2007&mm=04&dd=12&nav_id=241494
pogledaj koja mu je cena bila i pogledaj koliki je evro tada bio , sve na netu mozes naci
@ carobnjak
Koliko zajedničkog imaju Florida i Tipo, toliko zajedničkog imaju Korsa i Grande Punto.
Ja volim Floridu, jer je komforna, ali ne volim kad vidim kako joj stoje prednji točkovi.
Ono što bi ja dodao na Floridu su širi rubovi, izgledala bi vanvremenski!
Autor Predrag 19 Feb 2012, 01:53
Kupi neku za 500 eura i imaj za rezervne delove.
@Predrag
na par mesta pise da ima dosta zajednickih delova sa Tipom! Cini mi se da sam negde nasao da je radjena na bazi 101/128.
Jedno je sigurno a to je da je radio Fiat (kao i sve ostale modele).
Tipo je prestavljen nesto kasnije od Floride ali to ne znaci da nisu razvijani uporedo tj.zajedno.
"Sredinom 1980-ih godina 20. stoljeća, grupa inžinjera tvrtke Zastava Automobili, odlučila je napraviti najbolji automobil do tada. Koristeći kapacitete talijanskog Fiata, kao i njegov model Fiat Tipo kao inspiraciju, izrađen je prostran automobil čistih linija, sa koeficijentom otpora od 0.32.
Automobil je imao sličnosti sa Fiat Tipom, no razvijen je na vlastitoj platformi. Mnoge komponente u automobilu bile su talijanskog podrijetla. Tako su npr. rear lights preuzeti od Fiat Crome"
Sta znas o Floridi sa Toyotinim VVT-i motorom?
http://freeweb.deltha.hu/zastava.in.hu/florida2002.htm
@aca
nasao sam neki stari casopis iz 1998. gde stoje sledece cene
Yugo 45 6600 DM
FFlorida 1.3 9300 DM
SAT plus iz 2003:
Koral 1.1 - 3253 eura
101 Skala 55 -3360
Florida In 1.3 L - 5436
Cene su BEZ POREZA!
@Predrag
dobro se secam da je u svim casopisima prilikom predstavljanja Floride pisalo da je to u stvari domaca varijanta Fiata Tipo!
Cak su neke osobine bile i bolje, valjda zbog manje tezine itd.
Svi motori su planirani iz njega, 1.4, 1.6 i 1.7D.
Zaziveo je samo 1.4, kasnije je dosao 1.3 i neki drugi...
@aca
januar 2008. :
Koral In 1.1 - 359 168 din sa pdv
Koral In L 1.1 - 425 182
101 Skala 55 - 343 557
Florida In 1.3i - 467 492
Florida In L (1.6 95 ks) - 612 184 din
Cini mi se da je euro tada bio oko 80 din...
Evo malo stare literature o floridi:
Sa premijere:
http://www.avto-magazin.si/media/upload/Test/yugo/florida.pdf
nakon izlaska u prodaji:
tekst slovenačkog novinara:
http://www.avto-magazin.si/media/upload/Test/yugo/florida-14.pdf
i njegovog kolege iz Beograda:
http://www.avto-magazin.si/media/upload/Test/yugo/florida-14_1.pdf
Šteta što redakcija Avto magazina nije postavila i testove iz izdanja prevedenog na srpski jezik, koje je u to vreme bilo najozbiljnije automobilsko štivo u zemlji.
Florida sa Toyotinim VVT-i motorom:
http://www.polovniautomobili.com/oglas1502378/yugo_florida_in_13_toyota_yaris
@Predrag
jel bilo vise hdi florida ili prodajes svoju?
http://www.polovniautomobili.com/oglas1879324/yugo_florida_in_14_hdi/
u oglasima ima i ta sa tojotinim 1.3 motorom
@carobnjak
Svog Yuga In L sam platio 4200 € sa metalik bojom. Tog dana je Florida In 1.3 bila 4800 €. Hteo sam da je kupim ali...
Imam i Sat plus u kom su navedene iste cene, ali nemam sada vremena da ga tražim. Poslaću čim ga budem pronašao.
Popuste su davali pred kraj godine i za vreme sajma automobila u BG i NS. Imali su i povremene vikend akcije.
Nadam se da mi veruješ ako ti kažem da osim motora i menjača (koji su preuzeti iz Yuga i 101, odnosno iz Fiata 128), letve volana (preuzeta sa Yuga i 101) i kočnica za koje je licenca kupljena od Girlinga (ne od Fiata, pošto ih on ne proizvodi), Florida i Tipo nemaju nijedan drugi zajednički detalj. Noseći sistem (karoserija), prednje i zadnje oslanjanje... nisu čak ni slični.
Zadnje oslanjanje i brave na vratima (ne kvake) su do detalja preuzete sa Golfa 2.
@PITBULL
Znam i vozača i automobil. Stvarno je iznenađujuće stabilna (stabilnija je od Fabije ohoho).
@McLaren
Razmišljao sam i o tome, ali nemam gde da je držim :(
@maxi & milos
Proizvedeno je ukupno 6. Moja je jedna od boljih (a sada je najbolja pošto je restaurirana) i jedna je od 3 koja ima svu opremu. Preostale 4 su u KG, a jedna je u NS. Ta u NS (bordo metalik, inače prva proizvedena - prikazana na sajmu 2005. sa novom komandnom tablom koju je dizajnirao M. Luković) je prešla preko 220.000 km. Jednu srebrnu vozi bivši direktor bivšeg Instituta (i ona ima svu opremu, malo je prešla). Druga srebrna je kod mene (sa sajma 2007. i 2008. - ima svu opremu). Postoje još 2 srebrne u KG (prešle ohoho - "dirana" im je kilometraža). Jedna od njih se mesecima vuče po oglasima za sumanute pare. Znam joj vlasnika, jer je pokušao i mene da prevari. Jedna od njih ima servo a druga nema ništa (ova bez serva je bila u boljem stanju). Šesta je takođe u KG (bordo metalik i ima svu opremu).
Toj 1.3 VVT-i je "dirana" kilometraža, i ofarbana je u kompletu pošto joj se ljuštio lak.
@Ex Italo fan
Što nisi ovo ranije okačio? ;)
Nisam znao da se prvoh Floridi hauba otvarala kao na Z101 :)) primetio sam da su izmenili još neke stvari (pre svega mislim na organizovanje motorskog prostora).
Super auto ;)
@ Predrag
Evo malo tekstova o jugu:
http://www.avto-magazin.si/media/upload/Test/zastava/102.pdf
pa
http://www.avto-magazin.si/media/upload/Test/yugo/gvx.pdf
i zatim
http://www.avto-magazin.si/media/upload/Test/yugo/s-120-km.pdf
@ Predrag
Ta hauba je verovatno bila samo na prototipu. Mislim da je od početka serije bila kao i kasnije.
Florida je definitivno jedan od najlepsih modela iz tog doba po meni. Kada su "strucnjaci" uradili restyle upropastili su joj izgled. Imao sam prilike da vozim Floridu EFI radjenu za izvoz - crna, brzinomer u miljama i km na cas, sasvim je dobra bila. Steta sto je Florida imala decije bolesti koje nikada nisu ispravili...toliko doktora, magistara i inzinjera je pokazalo svoje znanje...
@Ex Italo fan
Hvala za linkove. Trajno su sačuvani ;)
Bili su to sjajni automobili...
@PITBULL
Znam čoveka:
http://jeja.rs/
@svi:
Evo kako su testirana sva Zastavina vozila pre prodaje u krugu fabrike:
https://www.youtube.com/watch?v=YhEP6-ggI2g
@Ex Italo fan
i meni je glavna literatura bio slovenacki Auto magazin, imao sam sve brojeve od 1986-92.na srpskohrvatskom jeziki.
(pai ove koje si linkovao)
1989.se pojavio hrvatski Autoklub koji je isto bio dobar, a i danas postoji...
Sva literatura je bacena zbog selidbe... :(
@Predrag
ako bolje obratis paznju na te tekstove shvatices da je bilo dosta zamerki i manjkavosti. Za Floridu pogledaj fotku kako stoje nasloni za glavu na sedistima, providna plastika na instrumentima sluzi kao ogledalo zbog jakog odsjaja, komande za svetla iz brisaca su zastarele jos tada (preuzete iz modela Uno iz 1983.!), previse se naginjala u krivinama, zavrsna obrada ocajna...
Yugo takodje, velika zamerka za treca vrata koja se ne otvaraju do branika -glupost!
Potrosnja za samo 903ccm je bila cak 8 litara!?!
Ukratko, bili su to dobro zamisljeni ali nedovrseni modeli, i zbog toga nisu doziveli veci (bolje reci nikakav) uspeh van SFRJ!
Zahvaljujuci bas tim tvojim inzinjerima koji nisu odradili posao kako treba, to je cinjenica...
Inace taj slovenacki novinar Martin Cesenj je vazio za br.1 kad su kola u pitanju u SFRJ, sve zivo je testirao i bio pozivan na sve evropske premijere. Testirao je i BMW 850i ! :)
Uvek je bio strog ali realan, pa bi vredelo prevesti sta on to tamo pise za nase Jugice, posto mnogi ne razumeju slovenacki...
@carobnjak
Slažem se da je Florida nedorađen automobil. Zbog toga sam i započeo kompletnu restauraciju i ispravio sve greške (mogao bih do sutra da ih navodim). možda prve floride nisu bile stabilne (nisam vozio nijednu), ali ove moje 2 su izuzetno stabilne.
Od 4,2 miliona automobila izvezli su oko 650.000. Do 1990. godine nisu više od toga mogli ni da su hteli.
Znaci najjeftiniji jugic je bio 4500 evra , a ne 3500 kao sto neki ovde govore. Pa se ne moze meriti sa saxom koji je ispod 2 hiljade. Bio je skup pre secam se kad se svasta nesto nabere sa radijom, bojom i tako to
@aca
U SAT Plus-u u ubroju 150 iz decembra 2006. godine pišu sledeće cene:
- Koral In 1.1: 319.216 din. (oko 4.000 €),
- Florida In 1.3: 376.342 din. (oko 4800 eura).
Nema cena za običnog korala, ali znam da je on bio jeftiniji.
Postojao je i Koral In Ekonomik ;)
Još jednom, svog Korala-a In L metalik plavog sam 3.8.2005. godine platio 338.064 din. + transportne troškove 4600 din. + registraciju.
to je 4000e 2005, a tada je 4000 vredelo vise nego danas 4000(inflacija)+ je tada bila siromasnija ponuda automobila+tada gorivo nije bilo ovako skupo = 7 ljudi bi u 2012 kupili juga za 4000
Sa prosečnom platom manjom od 400 Evra "prosečan" građanin bilo gde u svetu po svim standardima i kriterijumima NE MOŽE sebi da priušti posedovanje bilo kakvog automobila,a naročito novog.
Tu je početak i kraj ove teme!
@ predrag.
Hvala ti sto si opisao sve Floride sa ugradjenim dizel motorom. Trebalo je da otvorimo jednu temu iskljucivo o Floridi...Koliko je meni poznato najlosije su se pokazali modeli iz 89/90god pa ih verovatno treba zaobici. Vizuelno najveca mana po meni jeste prednji kraj koji je veoma uzdignut, a zadnji previse spusten, pa kada krece iz mesta izgleda kao da polece... :-) Inace je vrlo stabilna.