U Beogradu održana promocija novog BMW-a Serije 3

Delta Motors je 23.02.2012. u prostorijama BMW salona u Radničkoj 8 u Beogradu, promovisao novi model BMW Serije 3, najočekivaniji premium automobil godine.
Šesta generacija BMW Serije 3, postavlja nove standarde u smislu sportskih karakteristika, elegancije i udobnosti. Pionirska istorija Serije 3 je inspiracija za novu sportsku limuzinu, čiji snažni stil predstavlja svežinu interpretacije i svestran razvoj tradicionalnog BMW dizajna.

„U kategoriji premijum automobila, BMW Serije 3 je automobil koji se ove godine u čitavoj Evropi očekuje sa najviše nestrpljenja. Vođen kompanijskim sloganom „Strast koja osvaja“ BMW je kreirao nove limuzine vodeći računa o sve ekskluzivnijim zahtevima svojih kupaca“, izjavio je Nemanja Lazić, direktor Delta Auto Grupe, predstavljajući nove modele BMW Serije 3.

Prisutnima se obratio i Petter Witt, direktor prodaje BMW-a, zadužen za tržišta Istočne Evrope, Afrike i Kariba.
Promociji nove serije BMW-a prisustvovali su brojni gosti iz društvenog, kulturnog, političkog života Srbije, a mnogi od njih su dali lični pečat događaju, potpisavši se na izloženi model BMW-a. Između ostalih, potpisali su se Miloš Biković, Nina Janković, Veselin Jevrosimović, Jovana Joksimović, Aleksandar Stojanović, Branko Radujko, Danijela Pantić, Nikola Đuričko, i mnogi drugi.

Osim osnovne verzije, izbor BMW Serije 3 je proširen na tri varijante opreme i izgleda – Sport linija, Luxury linija i Moderna linija. Svaka od ovih linija predstavlja individualan karakter sportske limuzine, sa ekskluzivnom kombinacijom materijala visokog kvaliteta, nenadmašnim kvalitetom izrade koji još više naglašava prepoznatljivi BMW dizajn.
Sport linija: Sa upadljivom spoljašnjošću visokog sjaja, ova nova linija naglašava dinamičan izgled BMW Serije 3. Osam letvica jake konture na crnoj masci hladnjaka okruženih hromiranim dodatkom, daju prednjem delu automobila posebno sportski i upozoravajući izgled. Sportski i ekskluzivni ambijent enterijera izražava se kontrastima crne i crvene boje dok standardna sportska sedišta mogu da se izberu u tri varijante presvlaka i četiri boje.
Luxury linija: Diskretni hromirani elementi visokog sjaja ove linije daju spoljašnjosti BMW Serije 3 izuzetnu eleganciju i ekskluzivnu privlačnost. BMW maska hladnjaka sa 11 fino hromiranih lajsni, dve, neznatno savijene hromirane obloge lajsne na prednjem usisniku vazduha, kao i sjajne hromirane trim lajsne horizontalno iznad vazdušne lopatice daju prednjem delu upečatljiv izgled. Drvene lajsne visokog sjaja, sedišta sa karakterističnim načinom štepanja i izbor od dve vrste materijala za presvlake u četiri klasično elegantne boje, ističu primamljiv, ekskluzivni ambijent.
Modern linija: Trim elementi visoke klase uključeni u Modern liniju novog BMW Serije 3 su svi od brušenog aluminijuma i naglašavaju savremeni karakter ove linije. BMW maska hladnjaka, sa 11 brušenih aluminijumskih letvica, i dvostrukom trim lajsnom za usisnik vazduha u istoj boji daju prednjem kraju novog BMW Serije 3 posebno savremen, elegantan izgled. Svetla gornja strana kontrolne table i upravljač u boji ostrige, generiše potpuno novi ambijent. Kožne presvlake ili kombinacija platna i kože u boji ostrige ili crnoj, kao i izbor od tri vrste površina obloga sa naglašenim bisernim efektom hroma, dalje naglašavaju uzajamno slaganje materijala. Lajsne sa trodimenzionalnom strukturom površine drveta, pravo su iznenađenje i ekskluzivitet ove linije.
U ponudi su dostupna četiri prefinjena, ekonomična i snažna motora obogaćena BMW TwinPower Turbo tehnologijom. Pored dva dodatno optimizovana dizel agregata i već uspešnog šestocilindričnog benzinskog, kupci će moći da uživaju u novoj turbo četvorocilindričnoj varijanti kod modela BMW 328i. Ova poslednja generacija benzinskih motora nagrađuje vozača dinamičnim iskustvom vožnje u kombinaciji sa smanjenom potrošnjom goriva i emisijom štetnih gasova.
PR Delta Motors
Cene trenutno dostupnih modela kreću se od 31.990 evra za BMW 320d, 33.723 evra za BMW 328i i 40.966 evra za BMW 335i.
Kod ruskog doma su parkirana dva modela prethodne verzije, ristajling i onaj pre i uvek zastanem da ih sagledam. Abojim se da me ovaj novi nece oduseviti. Zanimljivo, prvi put se ne radujem susretu uzivo nekom novom autu, samo bi da zavirim da pogledam onaj odlicni enterijer.
@Uros Cuore Sportivo
Javi za impresije kada ga vidiš uživo. Meni se na prvu loptu neje dopao, naročiti deo farova koji se spaja sa bubrezima. Međutim, sve mi više leže, možda autosugestivno, zato što je svakako odličan auto.
@UCS
Slobodno idi da ga vidis. Uzivo izgleda odlicon. Posebno deo gde se spajaju bubrezi i farovi. A ako ti se taj element ne dopada, nemoj da iscekujes nove BMW modele. Vecina ce imati taj dizajnerski element. Znam sigurno za novi X5.
@toma,
Utisak kvari zadnji deo samo, ne razlikujem ga na prvu loptu sa serijom 5. Isti problem ima novi A4 sa A6 a tu mi je najlepsa C klasa. Primer repa koji mi se svidja. Bas danas vozim iza prethodne serije 5 i divim se onim "orlovim rasirenim krilima" u vidu shtopaljki, i nikad nisam mogao da je pomesham sa serijom 3 koja je takodje imala lepa ali i manja zadnja svetla (sto mi je nekako i logicno kako bi se ispostovao stariji brat). Sada se to izgubilo...
Prednji deo sam zavoleo, zapravo to mi je najelpsi deo nove trojke. Kao sto rekoh, odusevljenje splasne kako idem ka zadnjem delu.