Renault nedelja kvaliteta od 21. do 26. maja

Novi Megane odnedavno se nalazi u svim salonima Renaultove mreže. U ponudi je u verzijama hatchback, Coupe i Grandtour, uz izbor više motora od kojih su dva iz palete Energy – benzinski 1.2 TCE sa 115 KS, koji na 100 km prosečno troši 5,3 litra goriva i dizel dCi 130 Energy sa potrošnjom od četiri litra na 100 km.
Početna cena Renaulta Megane 2012 je 12.490 evra.
Svi koji ovaj automobil kupe do kraja maja ove godine, za samo 5 dinara dobiće pet godina garancije, pet godina Renault pomoći na putu, a u Nedelji kvaliteta koja traje od 21. do 26. maja, i pet redovnih servisa.
Sve nabrojane pogodnosti u isto vreme važiće i za kupce modela Scenic i Grand Scenic.
Izvor: revija SAT Plus
Foto: Renault.rs
Od kada se u Megana ugrađuje 1.2 TCE? A pri tome od kada je 1.2 TCE narastao na 115ks???
Izgleda teška omašaka "pisca".
@Mange
nije greska, od 2012.!
Tako je to kad ne pratis casopise... :)))
Salu na stranu, nego da li je ovaj sa fotke "turcin" ili nije?
@ Mange
Propustili ste ovo:
autoblog.rs/blog/auto/noviteti/2012/01/05/2012-renault-megane
Turcin izgleda sacuvaj me boze, ovo je berlina!!
@Misa: Jesi vozio mozda kad Renault?
Znam da postoji novi 1.2 tCE, kao i njegov pandan sa tri cilindra za Clia 4, ali nisam znao da se već ugrađuje u Megana. Na sajtu Renault rs, nema ga u ponudi pa se zato čudim svemu navedenom.
Zato i čitam Blog, a ne Alvirke Mirke i sl :))
@ALEKSANDAR BG
i Generation tj. "turcin" spada u Megane Berline!
http://renault.rs/nova-vozila/putnicka-vozila/megane/megane-berline/cene/
@Mange
ima na sajtu, pa ti si izgleda nepismen! :)))
http://renault.rs/nova-vozila/putnicka-vozila/megane/megane-berline/motor-energy-tce-115/
carobnjak
To je ono što stalno pričam, da je Generation praktično oznaka modela sa odeđenim paketom opreme, i ništa drugo. Uz to ide i odgovarajuća cena, a to što se sklapa u Turskoj ne znači nešto posebno. Znači "siromašni" Megan, za malo para je Generation. Ko nije zadovoljan, ima dalje i dalje, Dinamik....
U Engleskoj nema generation a mislim i u celoj EU, a njega u UK ponudi menja Expression paket opreme, a u Francuskoj ima i Autentique još klasa ispod. Znači Generation je dno dna od opreme, do te mere da ni osnovna oprema (izolacija, pneumatici, tabla, sedišta, tapaciri pa i pojedini periferni sklopovi i sl), nisu isti. Razlika u težini je po tehničkim podacima 10kg (verovatno na izolacijama), pa i to nešto znači.
carobnjak
Ma nađi taj motor u cenovniku i specifikacijama u Srbiji!
http://renault.rs/nova-vozila/putnicka-vozila/megane/megane-berline/tehnicke-karakteristike/
U Francuskoj i UK ima naprimer ponuda za Megane 1.2 TCE 115ks.
@Mange
e bas to sam ja tvrdio prosle godine, pa si me napusavao da nemam pojma! (mislim na tvoju prvu recenicu)
Moze se naci u starim postovima...
Ja se sećam da je Mange još prošle godine rekao da Generation nema istu instrument tablu kao i ostali megani. A to danas i piše na sajtu ( kao jedna od razlika izmedju Generation-a i bilo kog drugog paketa )
@Mange
nema novog cenovnika, niti se negde pominje ovaj u reklami od 12490E!
carobnjak
Kad to nađeš ti postavi a ja dobro znam šta mislim i znam.
Što se karoserije tiče, način farbanja mije na nivou kao iz drugih Renault fabrika a i ovo može da primeti samo profesionalac.
Znači, gume, plastike enterijera, gume, metlice brisača, branici (mislim da su drugog tipa i vizuelno i kvalitativno), kočione obloge, amortizeri, sklopovi tipa motora brisača, ventilatora, su nižeg kvaliteta.
Sve se ovo može smatrati opremom u neku ruku, a ti ako nađeš nešto drugo postavi. Uzgred sam uvek navodio OVO kao razlog razlike u ceni.
@Mange
a sta cemo sa garancijom na Renault od 5 godina? Hyundai si ispljuvao na sva zvona a sad cutis? Sad je kao kvalitet u pitanju?!?
Moron
Pozz
Jeste i instrument tabla je drugačija, to sam sad preskočio.
I da dodam. Fluence se jedino proizvodi u Turskoj, baš na istim trakama kao Generation i nije ništa bolji od njega a prodaje se u EU.
Nemoj da bude da ja kažem da je Renault Best, nego je to auto solidan za ono koliko košta i pruža.
carobnjak
Renault već više od 10 godina ima garanciju na školjku 12 godina.
Ovo što ti navodiš kao opštu garanciju od 5 god + 12 god za školjku, je trend koji su doneli Koreanci a kojim lepo zarađuju i servisi im nisu prazni.
Mene taj 5togodišnja garancija ne interesuje, jer je i do sada Renault davao garanciju na neke sklopove i posle isteka iste od 2 god. Recimo za neku vidno jasnu krivicu proizvođača za havariju nečega, kao recimo zupčasta letva ili motor ili menjač, s tim što vlasnik snosi neki pročenat. E sad pročitaj ono sitno u napomeni garancije kod Koreje i nemoj misliti da će sve bez pogovora menjati u garanciji! A zato jednom godišnje menjaju antifriz, kočionu tečnost i sl gluposti o tvom trošku.
@carobnjak:
Jeste Generation berline, ali se to mora naglasiti da ne bude zabune. Dosta se razlikuju generation i recimo neki dinamique, sto vizuelno sto po kvalitetu materijala!!
@ALEKSANDAR BG
imam utisak da Renault sam namerno stvara zbrku oko modela, jer nesto krije...
Glupost je da osnovni model dolazi iz Turske a ostali sa drugog kraja Evrope (ako je to istina) !
Pa valjda je lakse i jeftinije u taj osnovni nabaciti jaci motor i nesto opreme jer je skuplji samo 1200 eura!?!
Meni tu nesto smrdi a vi kako hocete...
carobnjak
Renault je uvek koristio nazive tipa CAMPUS, GENERATION, STORIA i sl za jasnu oznaku "spartanski siromašnog" modela ili zastarelog modela. Tu se na protiv baš ništa ne krije.
1200€ je za nekoga u glavi nebo.
Ja nikada ne bi kupio Generation naravno ali mnogi očigledno bi.
@Mange
gresis! Nisu u pitanju samo nazivi modela!
Prvo je postojao samo Megane 3. Onda se pojavio Generation koji je bio jeftiniji za 1000 i nesto eura, istican kao poseban model (kada su i krenule "turske price") a svi ostali su bili "Berline".
Sada i Generation spada u Berline (videti sajt!).
Sledeci korak je verovatno nestajanje verzije Generation...
Ako je to tebi logicno, meni nije!
Verovatno citaju nase komentare pa politiku menjaju "u hodu"...
Voleo bih da se javi PR Renaulta da nam to objasni i da bude bar malo koristan!
Takodje i da objasni zasto nema cenovnika za modele 2012?
carobnjak
Generation je berlina. Kod nas i na siromašnim tržištima Generation je trebalo da bude bum, tipa Berlina skupa nije za nas. To je politika i zato je naznačeno izdvojen. Baš kao politika da kod nas nema Modusa, koji je kao preskup (skuplji od Megana a manji što Srbin ne može da konta), a u EU se naravo normalno prodaje.
Renault je vrlo tesko pohvatati sto se tice opreme, koja varira od trzista do trzista i po sadrzini i po samom nazivu! Isto tako ne uvoze se svi motori koji postoje za odredjeni model!!
@Mange
to bih mogao da prihvatim ali mi objasni samo ovo: zasto se politika oko naziva modela MENJA svake godine, uzmi samo nase trziste?
ALEKSANDAR BG
Renault tradicionalno ima loš i siromašan enterijer i to je ono što na prvi pogled odbija kupca. Međutim taj enterijer je ergonomski i udoban, što se i meni ponekad čini nespojivo.
carobnjak
Oni naziv modela menjaju kao neko čarape i to ne kod nas nego uopšteno, valjda da bi neko imao utisak da su neš'to novo doneli a uz to obično idu i popusti i slične akcije.
Tako kad registruješ Reno često na tehničkim pregledima ne mogu da pronađu taj tip, zbog potrebnih podataka tipa, težine i sl što stvara probleme.
Zove se recimo Community, pa onda Rip cool... Alize, Dinamik, Storia... a sve isti. Glupo jeste.
@Mange:
Meni se vise svidja unutra Clio klot nego Polo klot!!
Generation nije samo siromasniji opremom, vec veci deo sklopova donjeg postroja, kao i fluence, deli sa prethodnom generacijom megana.To je jeftin, ali nije nekvalitetan auto, pravi se u Turskoj i nije namenjen zapadnom trzistu uopste.To je dakle novi Megane, sa vise elemenata prethodnika od ostatka game, pa mozemo reci da je zaseban model.
@bora
znaci jedan se pravi na novoj a drugi na staroj platformi a spolja su isti?!?
Strasno!