Ponuda iz Seata: nova Ibiza od 8.999, Leon 1.4 MPI za 11.999, Leon 1.6 TDI za 14.999 evra

Nova SEAT IBIZA 1.2 MPI od 70KS, sada sa Reference paketom opreme: klima, radio CD/MP3 sa funkcijama na volanu, ABS, električni podizači prednjih stakala, električni podesivi retrovizori sa grejačima, daljinsko centralno zaključavanje, dnevna svetla, servo volan podesiv po dubini i visini, deljiva zadnja klupa…
I sa 5 godina garancije.
Posebne dodatne pogodnosti za finansiranje uz Porsche Mobility.
Puna života, NOVA SEAT IBIZA za 8.999 evra.

Izvor: Porschescg.rs i Seat.rs
"Puna života,NOVA SEAT IBIZA"
70 konja sa cela 3 cilindra, ma prava "divljakuša"!
Skoro pa kako slogan kaže.
Na tu urnebesnu IBIZU od 70 ks dodaš samo 990 EUR-a i dobiješ SX4 sa 120 ks. Težak izbor ...
Da je za keš pa ajde de... Ali tih 8999e je samo na reklami, virtuelno.
ponuda kao i uvek deluje ubedljivo ali detalji mora da se utvrde u salonu tj surenje po predmetu leasinga ili sl
efekat je nebitan bitno je da se prica
Leon 1.4??? Ooo neee!!! To je onaj "moj" prokleti motor.
Već su smorili sa ovim oblikom farova.
Otkud sad Leon 1.4? Uvek je osnovni (kod nas, imam kataloge!) bio 1.6/102ks, dok nije dosao 1.2 TSI.
Varovatno "specijalno" za kupce u Srbiji, ako ih nadju...
Sto se Ibize tice, odlicna ponuda, mislim da Fabiu vise niko nece ni pogledati...
Da, znam sta sledi, od oba Fobija-fila... :)))
Ibiza je nafrakano unakažena budalaština. Polu-upotrebljiv automobil.
Prvi se javio, cekamo drugog...
@Predrag
pa tehnicki ti je 100% identicna Fabiji! Eh sta su ti emocije, brisu razum samo tako... :)))
P.S. molim za definiciju "Polu-upotrebljiv automobil"?
@carobnjak
Zadnja klupa na koju ne može da sedne čovek normalnog uzrasta, što zbog nedostatka prostora za glavu, što za noge. Znači polu-upotrebljiv jer može da zaboraviš na zadnju klupu.
Tehnički su potpuno isti, tako da tu ništa ne zameram.
Dizaj komandne table je jeziv, iako je to poslednja stvar na mojoj "listi", ali kada je nešto mnogo ružno čak i ja to primetim.
@Predrag
pa dobro, i nije tako strasno...
Mislio sam da ces da se bacis na elasticnost motora ili kvalitet delova... :)
Inace, ko jos kupuje B segment zbog zadnje klupe?!?
@carobnjak
Ko ume, može dovoljno mesta da postigne i u A segmentu. Hajde baš da ne preterujem, ali u B može ohoho.
Ne, ne, samo sada dodatno unakaženi dizajn i jeziva komandna tabla ružnija čak i od one u Tempu. Em što je ružna, nego nema ni dovoljno ostava, a napravljena je od š plastike.
@Predrag
cak i vecina C modela ima taj problem ako su vozaci nase visine...
Enterijer je ruzan ali za plastiku nisi u pravu, sve ti je to isto!
Neki dan burazerov ortak dosao sa BMW 3 stara desetak godina, model E46. Ja seo unutra i gledam pa ne mogu da verujem, plastika na gornjem delu instrument table potpuno ista kao u mom Puntu samo ne siva nego crna! :)))
@carobnjak
Tamo gde dizajneri vode glavnu reč ne možeš da očekuješ ni prostranost ni preglednost. Kada se dizajn automobila prilagođava konstrukciji, stvar je potpuno drugačija ;)
@Predrag
pa eto u Fiat 500L stane 5 kosarkasa bez problema! Kako to objasnjavas? A samo 4.15m!
@carobnjak
Poštovali su princip konstrukcija pa dizajn, samo napraviše nakazu. Škoda dobro balansira na tom polju, pa je zbog toga cenim. Za pohvalu su i VW modeli, Audi (osim A4), prethodni Focus...