home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Dugo očekivani i zvanično prvi MPV rumunskog proizvođača automobila Dacia – Dacia Lodgy, konačno je stigao na tržište Srbije.

U skladu sa proverenom filozofijom Dacije, osnovne karakteristike Lodgy-ja su veoma konkurentna cena, pouzdanost, robustnost i vrhunska prostranost. Lodgy ima dimenzije monovolumena iz segmenta C, ali po ceni odgovara monovolumenu iz segmenta B, čime je prilagođen porodicama koje su do sada, u potrazi za višenamenskim vozilom po umerenoj ceni, u većini slučajeva tražile polovno vozilo.

Dužina od 4,5 metara i visina od 1,75 metara obećavaju više nego dovoljno prostora za putnike i prtljažni prostor, čija je zapremina u verziji sa pet sedišta 827 litara, odnosno 207 litara kada je u upotrebi svih sedam sedišta. Kada se uklone zadnja sedišta, Lodgy ima zapreminu prtljažnog prostora od čak 2.617 litara. Uz to, dodatnih 30 litara prostora nalazi se i u različitim kasetama.

U unutrašnjosti je napravljen vidan kvalitativni skok u odnosu na ostale modele u ponudi, prvenstveno Logan i Sandero, pa se može reći da je zbog kvaliteta materijala Lodgy na nivou osetno skupljih automobila. Pored toga, Lodgy, zavisno od verzije, nudi bogatu opremu kao što su 7-inčna touch screen navigacija, Bluetooth, radio, USB, AUX konekcija i još mnogo toga.

Lodgy donosi novine i ispod prednjeg poklopca – modernije motore kao što je 1.2 litarski turbobenzinac sa 115 KS. Tu su i dalje provereni 1.6 litarski benzinac sa 85 KS, ali i 1.5 litarski dizelaši sa 90 i 110 KS, koji nose štedljivi Eco2 potpis.

Dacia Lodgy proizvodi se u novoj fabrici u Tangeru, prvoj fabrici automobila na svetu bez emisije izduvnih gasova i bez ispuštanja otpadnih voda.

Lodgy dolazi s 3 nivoa opreme (Base, Ambiance i Laureate) i sa početnom cenom od 9.600 EUR. Dacia Lodgy, kao i ostali Dacia modeli u ponudi na srpskom tržištu, dolazi sa garancijom proizvođača od 5 godina ili 100.000 km.

PR Dacia

Kompletan cenovnik za Lodgy u Srbiji, spisak serijske i dodatne opreme, kao i tehničke karakteristike možete pogledati u pdf formatu





čitanja : 2854



Komentari

Сунце ти, ко да је хтела да прође кроз портал за телепортовање кроз време, па се заглавила-забаговала и развукла ко тесто.

Autor ПИТБУЛ™ 20 Sep 2012, 11:59

Vid'o pre neki dan šleper..
Ko će kod nas ovo da kupi?
Mislim da je ovo idealan automobil za Rome u nas.. Stane mnogo čega, a jeftin prevoz..

Autor Panchev9 20 Sep 2012, 12:04

Evo ja ću da kupim, imam limuzinu i terenca, a treba mi ovako nešto da mogu vikendima da natovarim ženu, decu, dedu i babu i da idemo naokolo po Srbiji.
Cena mu je takva da mogu da si ga priuštim.

Autor Tata 20 Sep 2012, 12:45

Panchev9
Ma kakvi Romi, ovo je gotovo idealno motorno vozilo za našeg morona :))

Autor Predrag 20 Sep 2012, 12:51

@Panchev
Duhovni naslednik Passat-a B2 i Opel Rekord-a :))

Nikada ovo ne bih uzeo pored toliko dobrih/boljih polovnjaka za te i mnogo manje pare, bez obzira sto je ovaj nov! Taj za 9.600 je zesca klotara (citao i video u Autobildu) u odnosu na ono sa cetvrte slike. Da se ne uvrede vlasnici ili ljubitelji Dacije ovo je samo licno misljenje.

Autor Panco 20 Sep 2012, 13:30

Za vikend ture do Manasije ili Palića je dovoljno da ima klimu.

Autor Tata 20 Sep 2012, 13:56

Izgleda ko glava od Brahiosaurusa. Ima naznaka da bi treća generacija, za 2021. godinu, mogla da ima i volan podesiv po dubini..

Autor Dikh tu kava 20 Sep 2012, 13:57

Dizel verzija sa "dužna" 4,5 metra od samo 1.205 kg? Gde "nestade" još cca 200 kg? "Space Shuttle" tehnologija ili "Koliko para, toliko muzike"?
Svejedno, voleo bih ovo videti uživo, mada tu već i sa slika uočavam toliko "detalja" koje teško da bih ikada "svario". A čak mi se i cena čini nekako bezobrazna ( u svetlu opreme ). Pa, C-max ( ili Grand C-max ) jedva da je skuplji 1.500-2.000, a mislim da su to "dva sveta"

Autor Moron 20 Sep 2012, 14:17

@ Moron
Ma jok sa tom masom mislim da će da se uvija i krcka preko svake rupe, dok će na N-Cap crash test-u osvojiti 1.5 zvezdica

Autor Dejan L 20 Sep 2012, 14:38

Kad smo već kod toga, biće zanimljivo videti šta će 500L da uradi sa zvezdama na EU-Ncap. S jedne strane, FIAT se ustalio na 5 komada, s druge strane, 500 L pravi se u Srbiji..

Autor Dikh tu kava 20 Sep 2012, 14:45

Ko zna, možda je značajno sniženje mase posledica primene „ugljeničnih vlakana“ i/ili „aluminijuma“... Ili, prosto „dijete“ na svim frontovima. Imah davno jedno „dijetalno vozilo“ ( sa 980 kg i 160 cm visine, sličnog oblika i „neproporcija“ kao i ovaj lodgy ) i svaki povetarac znao da ga oduva sa puta...
Za „procenu“ NCAP-a je, osim „udara“, bitna i „bezbednosna“ oprema, a ne uspevam da vidim šta je sa ESP. U opisu standardne opreme i „doplata“ nema, tehničke specifikacije kažu „opcija“ ( čak i za najviši paket ), na sajtu dačije se paušalno pominje kao da je standard. A ako se već nekada smejemo paketima opreme za 500 L, nije „korektno“ ni da za lodgy klima dolazi tek u najvišem paketu opreme.
Ali, barem u svim paketima „nosi“ najudobniju i najjeftiniju današnju dimenziju gume od samo 15 cola, što je za pohvalu

Autor Moron 20 Sep 2012, 15:04

Ovaj će verovatno i u Nišu sad da bude prikazan.

Autor MasterHaosis 20 Sep 2012, 16:58

@Dejan L,
Ja zaista ne znam za to uvijaje i krckanje na Daciji. Imas neki audio/vizuelni dokaz?
Zaista nikad nisam doziveo tako nesto u svom Loganu, a vrlo sam kritican i iskren prema tom autu.

Autor Uros Cuore Sportivo 20 Sep 2012, 18:20

Ne bih se mnogo osvrtao na izjave dušebrižnika koji ovaj tehnički dragulj osporavaju a u međuvremenu se voze u njemačkim automobilima starim petnaestak godina i više. Kada Golf 7 smanji težinu to je odma svemirska tehnologija a kada Dacia uradi to na još većem nivou to je nekvalitet.
Vlasnik Dacie je Reno koji je lider u svetu Formule 1 te nesumnjivo odatle crpe svoju tehnologiju.

Autor Dacija 20 Sep 2012, 18:22

Dacija
Florida dužine 4 m ima 910 kg. Ona je po tom kriterijumu još veći "tehnički dragulj" i od Dačije.

...ali samo kada bi se zezali...

Autor Predrag 20 Sep 2012, 18:58

@Dacija
Ja ne velim da je vozilo tehnicki lose, ali stvarno mislim da je mozda skup u smislu ulozeno/dobijeno. Ili, velika mi doplata kod dizela za 20 konja vise (hiljadu mislim, jutros gledah), a jos je skuplji kod benzinca prelaz na jaci motor (1.500 kad izbijes i cenu prelaza na jaci paket). Ovo nije 2005 ili 2006. godina kad je dacija samarala cenama jer su ostali samarali i vise. Danas je drugo vreme...
p.s. nisam znao da koriste F1 tehnologiju

Autor moron 20 Sep 2012, 19:58

Čemu se čudite? Ovoliki auto za 10 000€ uz to nov a nije punto cl.
Idealan auto za Srbiju, Balkan i sl, gde se kola ocenjuju na metar.
Običan čovek retko posećuje forume i ostavlja komentare inače bi glasovi bili drugačiji..
Kamo sreće da ovako nešto pravi Zastava, za slične pare.
Tad bi radila u 3 smene.
Hvatate se Ncap crash testova, koji u zadnje vreme ubacuju u ocene elektronske novotarije isl..... a kod nas više od 50% voznog parka su vozila ispod Euro 3 i to Golf 2, Jugo, Lada i sl. Ja sam danas hteo da isčupam ABS, jer je opasna naprava...

Autor Mange 20 Sep 2012, 20:01

Bio sam na promociji ovog vozila , i mogu reći samo riječi hvale , sem za 1.6 benzinca , koji je katastofa (buka , nikakve performanse) , do komercijalizacije 1.2 TCe , zaobilaziti benzinca. Prostranost je vrhunska (sa 1,90m se normalno sijedi u trećem redu) , uz 5 sijedala gepek ogroman , udobnost odlična , zvučna izolacija dosta poboljšana kao i kvlitet plastike i završna obrada.
Sve u svemu , puno auta za pristojnu cijenu.

Autor Đorđe 20 Sep 2012, 20:51

Pored polovnog Sarana, Tourana ili Chevrolet Orlanda, ovo izgleda kao bacen novac.

Za iste pare kupis Kangoo.

Autor Fordovac 20 Sep 2012, 21:39

Gledah danas detaljno Lodgy-a u salonu...
„Bezbednosno“: doplata za ESP je korektna ( 250 ), ali recimo vazdušne zavese ne mogu ni uz doplatu zlatom ...
Po pitanju „prostora“: sa svojih 192 cm napred sednem OK, u 2. red takodje ( ali mi i maks. dignut naslon za glavu svojim donjim delom udara malo u ledja ), dok u 3. red nikakako. Naterao sam i prodavca ( nema više od 180 ) da sedne u 3. red, ali i on glavom značajno lupa ( on kaže da je u 3. redu bilo mnogo više mesta kod logana „karavana“ sa 7 sedišta ). Mislim da je to zato jer su sedišta u 3 redu malo „dignuta“. Inače, visina za glavu za 1, 2 i 3. red je 100,3 cm, 95,2 cm i 86,7 cm, tako da dileme nema da prostora pozadi za glavu nema ...
Preklapanje desnog sedišta u 2. redu radi ulazak u 3. red nije baš „filigransko“. Ne kažem da je kao kada u ladi nivi ulazite u 2. red, ali treba i „sila“ i „oprez“ ( ima tamo „oštrih detalja“ ).
Ako hoćete da „podignete“ sedišta 3 reda ( da imate malo više gepeka ) i to treba značajne sile. Zamolio sam prodavca da potpuno izvadi sedišta 3. reda (jer je rekao da je to „lako“ ), ali on nije mogao ( probao je, ali počeo je ubrzo da crveni i stenje, bilo me strah da mu „bruh“ ne pukne )
Ono što se volan ne podešava po dubini jeste možda malo problem, ali nije kraj sveta.
Ima ispod regulacije klime dva prekidača, desni je za grejanje sedišta ( doplata ), ali za onaj levi prodavac nije znao šta je, a da bi se videla „slika“ na njemu, trebalo bi popreko leći na prednja sedišta ( jer su postavljeni jako nisko i sa pogrešnim „uglom“ ).
Pozadi ima 3 parking senzora, nisam znao da je sa 4 jako skupo.
Prodavac kaže da će da se „prodaje kao alva“, ali da je onaj bezinac 1.6 ( od 82 ks, a ne 85 ) „nejak“.
Sve u svemu, mislim da će verzija sa 7 sedišta i da se prodaje nekako ( jer je tu izbor relativno mali, a sa 7 sedišta ipak nema za te pare, već tek možda za 1.000-2.000 više, ali i bolje opremljeno, pod čime mislim i na 6 vaz. jastuka ), ali ne vidim zašto bi neko dao tolike pare ( u svetlu opreme, motora i svega ostalog ) za verziju sa 5 sedišta, jer je tu izbor neograničen, pa možda i bolje cene nekih drugih (osim ako ne uzmeš lodgy „base“, koji nema ama baš ništa )

Autor Moron 21 Sep 2012, 11:33

@ Moron
Takvi komentari sigurno mogu pomoći onom ko se dvoumi. Svaka čast, a smem li da te pitam da li je prodavac pominjao N-Cap? Ili nosivost krova? Jesu li stakla i dalje onako tanka i ravna? Smrdi li na Sintelan lepak i da li je završna obrada bar malo bolja. U Autobildu rekoše da je previše oštrih ivica i da je završna obrada lošija nego na Loganu.

http://www.dodaj.rs/?3P/A9/4Qp8RlwN/skoda-roomster-2013.jpg

Autor Dejan L 21 Sep 2012, 12:04

Dejan L
Meni materijali u Lodgyu-ju deluju bolje nego u ( starom ) loganu ( ne znam kakvi su danas ).
Završna obrada ili dizajn enterijera je stvar "ukusa", ali mogu da kažem da neki drugi to rade bolje.
Ima "elemenata" enterijera koju deluju baš jeftino i da tu treba dobar "želudac".
Ergonomija ( u smislu podešavanja volana ili pozicije nekih "skrivenih" prekidača, kakvih ima i "levo" ) baš ne blista, ali mi pr. sedišta deluju OK u odnosu na ( starog ) logana.
A za neka "rešenja" bih nekom "glavu otkinuo", npr, neki "držač" ( "fiksator" ) naslona desnog sedišta, za koji se lako "kači" pri ulasku u 3. red ( ili izlasku ), koji lako i "kuk može da probije" ( bar sam ja zapeo, a i prodavac ).
Ili, mislim da će onaj 3 red sedišta za "pet dana upotrebe" da pocepa prostirku u gepeku, jer je oslanjanje klupe 3 reda "na pod" rešeno idiotski.
Sitna duša, kao ja, svašta bi mogla da prigovori, ali, čemu?
Iskreno, sem cene, meni je najveće razočaranje to što ne možeš da doplatiš za vazdušne zavese. To je "kriminal" u 2012. godini! Ili motor 1.6 od 82 ks? Mislim ... Šta bi sa onim od 90 iz prastarog logana?

Autor Moron 21 Sep 2012, 12:48

Ma kakva dacija, to je najveca ekstra profit renault prevara i izvlacenje magarecih usiju kupcima

Autor Safrane 21 Sep 2012, 23:21

Jos jedna kutija iz Rumunije ova je malo veca.

Autor bk 22 Sep 2012, 00:29

Jeziva! Kao da ce se raspasti u svakom momentu...

Autor carobnjak 26 Sep 2012, 01:06