home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Dva nova Chevroletova modela, Cruze Station Wagon i Malibu, od sada su u prodaji i na srpskom tržištu. Početna cena za karavan verziju modela Cruze sa 1.6 litarskim benzinskim motorom iznosi 12.899 evra, dok Malibu košta od 23.499 evra, a reč je o 2.0 litarskom dizel modelu.

Nakon sedan i hečbek verzije, Cruze je u Srbiji od septembra dostupan i kao karavan. Najjeftiniji je 1.6 litarski benzinac sa 124 ks i LS+ paketom opreme.

Ovaj paket, pored ostalog, uključuje i ABS i ESC sisteme, klima uređaj, šest vazdušnih jastuka, elektropodizače prednjih stakala, radio CD/MP3 uređaj i podešavanje prednjih sedišta u četiri smera.

Pored Cruza Station Wagon, Chevrolet je kupcima u Srbiji ponudio još jedan novi model. Reč je o sedanu Malibu koji je Chevroletova prva prava globalna limuzina srednje veličine i prvo izdanje ovog modela koje je dostupno i u Evropi.

Malibu sa 2.0 litarskim dizelskim motorom sa 160 ks i paketom opreme LT+, u prodaji je po ceni od 23.499 evra.

Kada je reč o sigurnosnim sistemima, LT plus paket sadrži ABS, ESC, HSA (pomoć pri kretanju na uzbrdici), BAS (sistem pomoći pri kočenju), EBD i 6 vazdušnih jastuka.

Osim toga ovaj paket uključuje i kontrole na upravljaču, tempomat, Chevrolet MyLink multimedijalni sistem sa Bluetooth konekcijom, automatski klima uređaj, putni računar, 17 inčne felne, zadnje parking senzore, električne podizače svih stakala i elektropodesiva sedišta.

Malibu sa 2.4 litarskim benzinskim motorom sa 167 ks i višim paketom opreme LTZ košta od 25.999 evra.

Preuzeto sa: B92.net

Foto: arhiva Autoblog.rs / Chevrolet 



čitanja : 2400



Komentari

Ovaj malibu je skroz zanimljiv, ali mislim da je cena za Chevrolet ipak malo previsoka.

Autor Nino 22 Sep 2012, 20:13

Vozio sam se u Epici 2x.
Imao sam utisak kao da sam u Oktaviji 1. generacije.

Autor Dejan L 22 Sep 2012, 20:20

Cruze SW je lep, ali, osim "osnovnog" 1.6 benzinca u "osnovnom paketu", sve ostalo mi deluje skupo ( ide i do 20.000, pa i preko ). Pa "prvi dizel" 1.7 od 130 ks im je 4.550 skuplji od jednako opremljenog 1.6 benzinca, što nikada ne može da se isplati.
Ne znam samo da li vredi dati 1.500 više za 1.4 turbo od 140 ks usmeto starog benzinca 1.8 od 140 ks

Autor Moron 22 Sep 2012, 21:08

Moron
Vrlo jednostavno. Ševi nikada nemoj da kupiš.

Autor Mange 22 Sep 2012, 21:12

Mange
Jedan poznanik mi ima daewoo lacetti 1.8 i znam da je imao raznih tegoba prvih 100.000 km ( jednom "osvežavao", a jednom i nešto "glavu" radio, pa menjao kočione cilindre ). Ali, sve nešto razmišljam, možda je to bilo "nekada", a ne i danas.
To što kažeš je isto kao da kažeš i da bežim od opela, ista je to kuća.

Autor Moron 22 Sep 2012, 21:21

Kad sam video cenu malibua pomislio sam - preskupo, mada kad se pogleda oprema i motor, cena i nije tako nepovoljna, ali obzirom na imidz brenda kod nas morace to i nize.

Autor Damko 22 Sep 2012, 21:24

I da dodam da je Lanos sigurno bolji od Laćetija, bio sam skeptik dok ga nisam provozao par dana, a čiji je vlasnik dušan ć. Pogotovo enterijer, kod Lanosa izgleda i modernije i kvalitetnije, kao da je od kože na dodir rukom, a kod Laćetija sve sama tvrda plastika!
Koliko je samo TopGear ismevao Nubiru, tj. sedan verziju Laćetija, koliko je samo Chevrolet promašio temu...
Ovde je priča sa napucanim cenama jasna ko dan, prikaži CHEVROLET skupim, da ljudi ne pomisle da je ispod Opela i tako uništi Opel. Pod uverenjem da što je skupo, to je i dobro...
E da kombinacijom linija enterijera cruze-a i Astrinog enterijera, dobićete enterijer Kadilaka.
Žalosno za 1 premijum. Insinja ima 5x bolji enterijer nego Kadilak

Autor Dejan L 22 Sep 2012, 23:15

"Insinja ima 5x bolji enterijer nego Kadilak"

Nisi sedeo ni u jednom ni u drugom, a novije Cadillac-e si video samo na slikama.
Cudi me da te AutoBild nije zvao da im budes novinar. . .

Autor DusanS 23 Sep 2012, 02:58

s obzirom da se insignia u americi prodaje kao buick regal, a buick je klasa ispod cadillaca - nema sanse da ijedan buick ce ikada imati bolje enterijere od cadillaca.
naravno, ajmo opet o teorijama zavere kako gm unistava opel vec 80+ godina i posle toliko vremena konacno mu je poslo za rukom da unisti deo sebe ... hmmm ....

Autor mile antena 23 Sep 2012, 05:22

Ako je ovaj Malibu u D segmentu, a mislim da jeste, cena nije strasna. Jedino sto nema znacku VW, to ce biti problem u Srbiji. I budimo realni, nema vise losih automobila. (ne racunam lowcost)

Autor RS 23 Sep 2012, 10:39

@mile antena
Ma nije on ni video niti sedeo u bilo kom Cadillacu a pogotovu ovim novim da bi to znao, nego je samo onako lupio, nego je ovu mudrost izneo na osnovu teksta koji je procitao u poslednjem broju AutoBilda, cija nemacka filijala ima opste poznat negativan stav prema svemu sto se ne zove VW (naravno racunajuci celu grupaciju) a narocito prema Opelu tj GM-u od krize na ovamo.
Malibu je sasvim na mestu, jer auto nudi vise(spisak standardne opreme je prilican) za manje novca i dobru motorizaciju - dizel motor, a sloj kupaca nije isti, a i Insignia je konstantno u samom vrhu prodaje od izlaska na trziste tako da ne moze da je ugrozi sigurno...

Autor Orlo 23 Sep 2012, 12:08

@Orlo,
znam to, nije ovo prvi put da je tako nesto odvalio.

Autor mile antena 23 Sep 2012, 17:02