BMW Golf kup Serbia 2012, predstavljen restilizovani BMW Serije 7

Delta Motors je u saradnji sa Golf klubom Beograd, u subotu 29.09.2012., organizovao "BMW Golf kup Serbia 2012" na golf terenima GKB na Adi Ciganliji.
"BMW Golf kup Serbia" je sastavni deo "BMW Golf Cup International" i predstavlja kvalifikacioni turnir za učešće na "BMW Golf Cup International World Final" koji će se održati u martu 2013. godine.

Delta Motors nastavlja sa svojom tradicijom promocije sporta u Srbiji. Organizacijom turnira "BMW Golf kup Serbia 2012" Delta Motors se priključuje BMW grupi u globalnoj popularizaciji amaterskog golfa u svetu.

BMW Golf kup postao je najveći svetski turnir za golfere amatere, sa preko 100.000 golfera iz više od 46 država, koji igraju kvalifikacije za Svetsko finale.
BMW Golf kup Srbije je bio idealna prilika da se svim prisutnima premijerno predstavi restilizovani BMW Serije 7.
PR Delta Motors
Foto: Delta Motors / Radulovic-group.com
Više o obnovljenom BMW-u serije 7 možete pročitati OVDE.
Dal` će imati dovoljne količine restilizovanih primeraka za isporuku gladnom srpskom tržištu?
Dobra je! Kao neki admiralski brod!
Ne svidja mi se verzija sa M paketom, ima onu odvratnu lajsnu napred na braniku. Mnogo izrazeniju nego ova "kalsicna" verzija.
Jedino taj enterijer. Nije los, al' nije kao iz A8-ce.
Samo malo da su mu tanji ovi bubrezi izgledao bi sjajno spreda. Generalno je lep auto
@Djenka
Joj sad si me podsetio na sledecu situaciju:
Pre neki dan videh cigu koji rovari po kontejneru i koji deluje toliko odrpano i siromasno kao da uopste leba nema da jede i ugleda neki stari laminat lepo naslagan i odmah iz dzepa vadi neki ogroman tac skrin telefon (valjda Samsung bem li ga sad) da pozove pajtosa da dodje sa konjicom! Sta reci vise, lude li drzave...
Каква је ово Бембара...а унутрашњост му је прича за себе, ал не може се то осетити док се не седне у седмичицу.
Panco,
već sam očekivao da lamanit odnose "starom" NE restilizovanom sedmicom :)))
Malo je reći luda država!
Sedeo sam u ovaj primerak. Ima onu full LCD instrument tablu koja je totalno perverzna. Sto rece Gagiba, u BMW se treba sesti i doziveti ga. Nije on kao neki nacickan i kitnjast pa da na slikama sav sljasti.
Najbolji primer je E90. Enterijer na nekim slikama izgleda bas jadno, dok kad se sedne unutra, sve je na svom mestu - ko bombona.
@toma
Posto ovo nacickan ciljas na A8,A8 u svakom duelu nosi ubedljivu pobedu u pitanju enterijera ;))
@Zoki
tebi je super:)
@dusan
vidim postoji identifikacija:)
btw. S klasa kasni zbog problema u razvoju Magic Body Control-a. Ako se nova pojavi do septembra 2013. bice super. A ako se pojavi pre toga, onda ce se MBC verovatno kao opcija nuditi malo kasnije. Auto tezak, MBC jos 100kg,....veselo:)
A za to vreme restilizovana sedmica sama na tronu, sto i pokazuju rezultati prodaje u zadnja dva meseca od kad je pocela prodaja restilizovane sedmice.
"na Adi Ciganliji"
Pravo mesto su izabrali za predstavljanje s obzirom na nacickani hrom napred.
Trebali su da stave jos jednu hrom lajsnu ispod maglenke. :)))
Ala ce da bude "u tjoshe" sad kad se pojavi nova S klasa. :)))
ПИТ
Једно је хромирана лајсна да се укаже на рестајлинг (не мењају сви комплетан аутомобил код рестајлинга), а друго је кад цео аутомобил шљашти од хромираних дугмића, прекидача и полугица!! :))
Него немој брате и ти повратну на латиницу. Довољно се стресирам кад видим квазилатиницу без квачица на словима и са непостојећом интерпункцијом, а кад видим да се неко врати са ћирилице на латиницу спреман сам за бенседин!! :)))
дусан
Ај дефиниши шта то значи "убедљива победа"! :)
тома
Дај неки тазе податак о прадаји седмице и С класе и А8 ако имаш. Живо ме занима шта се дешава... ;))
ПИТ
Много користиш ХХХ сајтове па је обарање неминовност!! ;))
Ма продаја је тотално небитна генерално посматрано, мада има известан психолошки моменат на будуће потенцијалне купце... мене занимају цифре зато што је први пут забележено да БМВ прода више "адмиралских бродова" од МБ па бих да испратим утакмицу јер се закувава скроз!!
Иначе све су то врхунска возила, нема ту шта да се коментарише...
@Gagiba
ne znam konkretne cifre, preneo sam ono sto je napisao covek na jenom forumu, koji do sada nikad nije pogresio (ili slagao).
btw. sta su dve tanke hromirane lajsne, naspram velikog grila koji je ceo napravljen od cistog hroma, i onda samo napravljeni tanki prorezi za vazduh:) A farovi puni malih LED diodica u formaciji najjeftinijih koneskih novogodisnjih lampiona!:))
@Gagiba
e zaboravih, konkretni podaci za BMW za svaki model ce biti za mesec dana kad se objavi statistika za treci kvartal. Kod mercedesa je u zadnje vreme tesko doci do konkretnih podataka za neku klasu, posto su poceli da objavljuju zbirne podatke za jeftinije klase, c segment, e segment, s segment i suv segment. Pa tako u s segment racunaju nekih 5-6 modela - s, sl, cl, sls, maybach (da, i to se proda po koji komad koji je zaostao) i slr (isto vazi sto i za maybach).
@Gagiba
Ne znam za A8 vs Bmw 7 ali znam da je A4 facelift bio u top 10 prodatih modela u Evropi za avgust mesec :))))
@dusan
Ja znam. A8:BMW7 je 1:2.!:)
Sta ima veze sto je A4 bio u EU top 10? Bila je i serija 3 pre nekoliko meseci, i to serija 3 (maltene) bez karavana. U Evropi je u avgustu A4 bio prodavaniji od serije 3 iskljucivo (i iskljucivo) zbog toga sto se kod serije3 nije prodavao karavan, koji je poceo pre nekih nedelju dana da se prodaje. A zna se da na nekoliko kljucnih evropskih trzista karavani cine i do 50% prodaje.
@W
Ne znam. Pozovi Deltu, reci ce ti.
Ali posto je pre nedelju dana u Evropi pocela isporuka, pretpostavljam da ce i kod nas uskoro. Mada, kod nas BMW karavani nisu toliko popularni, tako da se ne secam da li sam ikada u Delta Motors video neki izlozen karavan:)
Realno, u ovoj klasi S class je vrh. To svako zna. Mozemo mi da lupamo A8, series 7, Leksus LS, ali dzaba to sve.
@Sany
Ma samo ako ti to kazes. I jos ako posle dva puta ponovis, nema sta da sumnjamo:)))))))
toma 11:21
Mozda nisi primetio, ali bubreyi su takodje celi u hromu !
A ako te zanima termin "kineski", samo pogledaj donji deo branika ove restajling sedmice i bice ti sve jasno.
Jeftino i nakindjureno odradjeno. Natrpali hroma sto vise, trebali su jos jednu ili dve lasjne dole. :)))
A enterijer "siroma"...
Ali nema veze, sledeca sedmica ce imati karbonski krov, sto je najvaznije u ovoj klasi. :)))
E zato ce se jos dugo cesati po glavi dok ne shvate sta je najvaznije u ovoj klasi.
Poducice ih Mercedes sta je to sad sa novom S klasom.
Toma, sto si ti pristrasan to je tvoj problem. Biti realan, ja sam vozio sva 3. Slusaj ljude koje voze te automobile, ko ih kupuje, njihov imidz, inovacije i tek vidis koliko je sati.
@МБ фанови збирно
Серија 7 (видети фотографије изнад) је продаванија од С класе први пут у вишедецениској историји! Многима, па и мени, то не значи пуно али ипак наводи на размишљање. Можда је у вашим маштањима С класа и даље најуспешнија али статистика је неумољива категорија и управо тврди нешто супротно од онога што ви из петних жила покушавате да наметнете овде као реалност! Покушаћу да вам поставим једну логичку питалицу:
Уколико постоје два производа приближно једнаких особина и цене а један се продаје приметно више, који од та два производа је бољи?! :)
дусан
Одговори ти тома. Однос у продаји 7 & А8 је 2:1. :) А А4 је леп аутомобил а и јако користан за пијац, ово оно... ;))
Gagiba
Da li bi ti kupio sad novu S klasu ( aktuelnu ) kad treba da izadje nova sad ???
Samo mi odgovori na to pitanje.
A vi ste se uhvatili ya slamksu spasa ( ako je i to tacno uopste ) sto je izasao restajling i proda se malo vise nego stari model S klase koji je izasao 2005-e.
Sacekaj da vidis kad izadje S klasa da vidis kako ce da bude postrojavanje. ;)
A Mercedes i BMV nit su pribliznih osobina, a BMV je jeftiniji...
Samo me zanima kad Audi bude najprodavaniji, sta cete onda pricati ??? :)
Inace, pratite novu S klasu da vidite tradiciju skolovanja autoindustrije. ;)
Mene bi bilo sramota da pisem da je neki novi model, za koju jedinicu prodavaniji od nekog ko je izasao 2005-e. Gagiba, kako podjednaki, kada je S klasa skuplji i jaci imidz ima. Da ne pominjem mocniju motorizaciju. Ja ne znam da li vas par ovdje pratite automobile od prosle god. Ccc Svasta covjek da procita.
ПИТ
Зачудио би се колико људи чека последње месеце актуелног модела аутомобила да покупују исте са невиђеним снижењима, али опет свакако да лично не бих то радио! Нисам баш толики пензионер... :))
Што се тиче постројавања а обзиром на прогресију која је видљива последње две деценије, чини ми се да ће "ОЈСААА" да се чује 2015-те! :))))
За приближне особине МБ и БМВ си у праву. БМВ је у свакој категорији бољи производ а цене драстично зависе од количине опреме па је и то дискутабилно.
А Ауди ће претећи БМВ у продаји уколико преименују УП-а у Ауди нула па и ту намакну неколико стотина хиљада продатих комада иначе од А3 па на горе немају никакве шансе! А и иначе по речима Фолцикиних менаџера немају шансе пре 2020-те.
Е уколико дође до преузимања позиција то би било позитивно јер би тек онда БМВ почео да прави НЛО-е да поврати лидерство!!! :)))
Сон(ипсилон)
Хајд ми појасни то око имиџа, бојим се да те нисам разумео најбоље. А и помени ту моћнију моторизацију, ту те тек нисам разумео...
@svi "objektivni" mb fanovi
O kojoj to mocnijoj motorizaciji se prica. Pa tamo gde kod BMW serije 7 pocinje dizel svet, tu se kod S klase zavrsava. BMW nema M model kod sedmice, ali zato standardni 760 je slabiji samo od s65, a taj s65 se pak prodaje u kolicinama da bi godisnje na prstima dve ruke moglo da se nabroji. Drugo, 760iL (doduse zahvaljujuci Kini) proda se vise nego s600,s63 i s65 zajedno. I to dosta vise. Najprodavaniji model s klase je s250cdi (na trzistima gde se prodaju dizeli). Taj auto ima 204ks, a ovamo BMW fanovi se pobunili sto ce se pojaviti 728i sa "samo" 245ks. Image, mentalitet, i naravno ceskanje po glavi (celi):
http://www.dodaj.rs/?3t/L/lxHyUnC/1/1gtparis2.jpg
http://www.dodaj.rs/?M/12I/49JWCZCL/1gtparis.jpg
Tako je her Dieter, kulturolosko-tehnoloski preobrazaj. A i izgledas nekako mladje za volanom ovog automobila:)
@Gagiba
nasao sam podatke za nemacko trziste za Avgust, za klasu luksuznih automobila:
1. BMW 7: 373
2. CLS: 315 (odnekud zalutao, ali ams je morao na ovu listu da smesti nesto iz Stutgarta, pa se ovo naslo kao najprikladnije)
3.6GC: 255 (cena ista kao serija 7)
Mislim da je 4. A8, a S klasa je tamo negde dole....
@Gagiba
pazi ja ne ocekujem da serija 7 globalno na godisnjem nivou bude nesto ne znam koliko ispred S (ako uopste bude ispred), posto to ne ide tako preko noci. Ali zato cvrsto stojim iza mojih reci da ce sledeca sedmica (2015.) da glatko pocisti konkurenciju.
тома
Ал размишља Брка "Како бре ми ово не умемо овако?!" :)))
Што се тиче продаје вратиће се С класа на трон, нема ту сумње да ће Брка све кечеве из рукава да извуче (сад ил'никад) али потпуно делим твоје предикције за 2015-ту!!! :)))
toma
Mislio sam da sedi u nekom jeftinom modelu na prvoj slici, dok nisi okacio drugu gde se vidi da je BMV 1 GT.
Haha, mora da se misli, "mora malo da nabudzimo Smarta za ovo".
Hhahaha.
Samo mirujte ti i Gagiba, evo vam primera motorizacije, 500, 63 AMG i 65 AMG, pa se ceskajte.
BMV-u su ostavili da se bakce sa dizelima. MB diktira benzince. ;)
A nemojte misliti da karbon krov moze nesto da uradi u toj klasi. Zapamtite moje reci, ako ne preduzmu nesto da prekopiraju osobine S klase , a to su udobnost i luksuz, ostace tamo gde su i bili ( svakako ce ostati, al moram da vas ohrabrim i da vam dam nade ). :)
U toj klasi najvazniji su komfor, luksuz, tehnoloske inovacije i napredak, zato je MB suvereni vladar.
S klasa skoluje autoindustriju ( to je tradicija ). ;)