home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Došlo je vreme da BMW osveži  svoju seriju 7, pa je tako pred nama "sedmica" modelske godine 2013.

Velikih vizuelnih izmena baš i nema, a najviše se ističu nova LED svetla sa corona prstenovima, modifikovani bubrezi i revidirani prednji branik, ali i doterani enterijer (novodizajnirana kožna sedišta, novi 1.200W Bang & Olufsen High End Surround Sound System, opcioni Entertainment package za zadnja sedišta sa novim 9.2-inčnim monitorom, kao i displej sa digitalnim instrumentima koji vozaču omogućava da bira između četiri različita moda). 

Novost u seriji 7 predstavlja i 3,0 litarski tri-turbo šestocilindrični dizel motor (prvo predstavljen u modelu M550d xDrive) koji u modelu 750d xDrive sa 381KS i 740 Nm obrtnog momenta, ubrzanje od 0-100 km/h iznosi 4,9 sekunde, maksimalna brzina je ograničena na 250 km/h, potrošnja po fabričkim podacima iznosi 6,4 l/100 km,  a emisija CO2 je 169 grama po km.


U ponudi će biti i dizelaši BMW 740d sa 313KS i BMW 730d sa 258KS.

Benzinci su BMW 760i sa 6,0 litarskim V12bi-turbo motorom sa 544KS, zatim BMW 750i sa 4,4 litarskim V8 turbo agregatom sa 450 konja (+ 10%) i 650 Nm, pa BMW 740i sa N55 3,0 litarskim twin-turbom sa 320KS i 450 Nm i na kraju i BMW 730i sa 3,0 litarskim motorom koji razvija 258KS i 310 Nm.  

U ponudi će biti i hibridni model ActiveHybrid7 koji kombinuje 3,0 litarski šestocilindrični turbo motor sa 320KS i elektromotor sa 40 kW/54KS, a koji troši 6,8 l/100 km, emituje 158 grama CO2 po km, a do 100 km/h ubrzava za 5,7 sekundi.


Takođe, u ponudi će biti M sport paket, kao i unapređeni Active Cruise Control, Attention Assistant, BMW Parking Assistant, Hands-free otvaranaje prtljažnika...

Ivan Mitić – Autoblog.rs




čitanja : 4168



Komentari

Farovi na restilizovanoj sedmici su prelepi i bez LED svetala, dakle sa standardnim xenonima:
http://www.7post.com/goodiesforyou/7/f01/lci/live/IMG_8714.jpg

Autor toma 25 Maj 2012, 12:01

Ja vec duzi niz godina cekam da BMW napravi potpuno novu BMW 7icu koja bi trebala imati korene u E38ici.

Ovo auto je lepo, ali daleko od toga da je nesto sto u sebi ima istinsko BMWovsko. Npr. prelepo su resili novu 5icu, koja ima korene u starim modelima, a opet je moderna.

BMW E38 i Mercedes W140 su bili pravi rivali, jer su imali jake dizajnerske pecate svog brenda. Posle toga, moram priznati da je MB odradio pravi posao, a BMW je ostao da kaska.

Ponavljam, zeleo bih da naprave sa BMW 7 ono sto su napravili sa novom BMW 5icom.

Autor nsx_bg 25 Maj 2012, 12:18

I dalje mi je dosadna... Uvek bi se odlucio sa 6GC pre 7-ice.

Autor cls 25 Maj 2012, 12:28

@nsx_bg
da, dobro si rekao. BMW kaska za Mercedesom. Aj malo ozbiljnosti, molim te:)))) Razmisli malo ko je napredovao a ko kaskao u ovoj klasi automobila u zadnjih 20 godina. Novi BMW model mora da ima BMW dizajnerski pecat sadasnjeg vremena, a svaki BMW ima detalje koji podsecaju na BMW-ovu istoriju.

Autor toma 25 Maj 2012, 12:35

@cls
Slazem se. Enterijer u 6GC je bozanstven: http://1.bp.blogspot.com/-v83SpRwf0Vg/T6WGxzhAVpI/AAAAAAAAA74/VX6EU0FeyeY/s1600/P90093804-highRes.jpg

Autor nsx_bg 25 Maj 2012, 12:37

@toma
Konstatovao sam da je BMW 7 lepo auto, ali da mu fali ono sto je falilo prosloj generaciji 5ice. Kao sto vidis to je primetio i menadzment BMW-a pa su zato novu 5icu odradili tako da ima daleko vise detalja koji imaju pretecu u starim modelima - kao sto vidis auto je pun pogodak + svi koji prate istoriju BMW-a mogu primetiti da se BMW vratio svojim korenima sa novom BMW 5icom.

Moje misljenje je da isto trebaju uraditi sa BMW 7icom.

Bangle je tukao po "BMW dizajnerskom pecatu sadasnjeg vremena" i opet, kao sto vidis takvim razmisljanjem je zaradio otkaz.

Na svu srecu ekipa iz BMW-a je promenila kurs i vratila se korenima. Videli su da ce sa Bangleom BMW postati stvar trenda, a ne tradicije.

Autor nsx_bg 25 Maj 2012, 12:45

@nsx_bg
A ti kao sto vidis, ne znas bas mnogo cinjenica, a pokusavas njima da baratas. Bangle je sam otisao, jer je zeleo da se odmori nekoliko godina i onda da se posveti necem potpuno drugacijem. Nova serija 7(a dizajnirali su je ljudi koji sada vode BMW dizajn) se po prvi put u istoriji prodaje u podjednakim brojkama kao S klasa. E sad to sto bi ti zeleo da vidis nesto sportskije i agresivnije u toj klasi - to je hteo i mercedes sa sadasnjom S klasaom, pa ga je 7-ica stigla po prodaji.
Kazete pre bi uzeli 6GC, za sta, za duga ili kratka putovanja. Za 6gc kazu da je udoban kruzer za duza putovanja, ali da po tom pitanju nije ni prici seriji 7. A ako hoces u toj klasi agresivan auto, moraces da sacekas jos koju godinu i seriju 8. Ili novu S klasu, posto imam osecaj da MB nece umeti da razdvoji stil za kupe sa cetvoro vrata i luksuznu limuzinu, pa cete svuda po autu vidjati agresivne linije sa CLS (ili uskoro CLE) modela.
BMW sa druge strane svaki auto pravi za tacno odredjenu ciljnu grupu. I zato mu dobro ide. Oni koji samo komentarisu slike na netu, zeleli bi da svaki fejslifting bude totalna promena auta (kao sto rade Audi ili Mercedes), ali da si dao 30.000evra ucesce + da narednih 5 godina placas 1000 evra mesecno za lizing ili kredit, i kupio novi premijum auto, a posle samo 3 godine pojavi se fejslifting koji je potpuno drugaciji i shvatis da imas stari auto,...hmmmm

Autor toma 25 Maj 2012, 12:58

Upravo je BMW serija 7 by Bangle drastično promenjena sa redizajnom. Pa su se mnogi kajali što baciše pare! Onakvu rugobu je teško ponovo napraviti.
A i ružnije od aktuelne serije 1, treba dobro da se pomuče da im uspe da naprave ružnije!

Autor Dejan L 25 Maj 2012, 13:07

ok auto. 750d ili 750i , ne treba vise.

Autor hahe 25 Maj 2012, 13:20

@toma
Ma moze i da se prodaje u vise primeraka nikada nece dostici S klasu. S klasa je ime samo za sebe. Kada bi uradili restajling postojece uz promene u enterijeru mogla bi da praši jos dosta godina. Nove S klase se i bojim, tu se negde i slazemo i ja naslucujem da ce biti dosta Cls detalja.
A ovo za udobnost serije 7 i 6GC. Pa ja mislim da su retki ljudi koji se uzimaju BMW
zbog udobnosti. Tako da u svakom slucaju je 6GC mnogo bolji izbor od 7 series.

Autor cls 25 Maj 2012, 13:23

@toma
Lepo je sto si fan BMW-a, ali to ne znaci da u potpunosti razumes stil koji je BMW imao pre Bangle-a.
Tvoja izjava da ja zelim BMW 7 da bude sportskiji znaci da ti uopste ne razumes sta je BMW bio pre Bangle-a.
Upravo su Bangleu zamerali sto je hteo od BMW-a da napravi sto sportskije modele.
Sa novom BMW 5icom su se upravo vratili na staru skolu gde nije sve u tome da auto izgleda "sto vise sportski"

Moras znati da je sramota da se cuje da je npr. Bangle otpusten, sve velike firme daju izvestaj da su se lepo oprostili od dizajnera, a ne da su ga otpustili. Veruj mi, oni su otpustili Banglea. Malo prosvtljaj po istoriji pa ces videti da Audi, BMW i MB imaju praksu da dizajneri koju neguju njihov stil zadrze do penzije. Ponavljam, tako se gradi tradicija firme, a ne pravi se od nje poligon za ispunjavanje trenutnih trendova (sto je Bangle pokusao sa BMW-om)

Nemoj svhatiti moje postove kao napad na BMW, ja dugi niz godina pratim BMW.

Autor nsx_bg 25 Maj 2012, 13:23

@nsx_bg
ma da otpustili ga, zatim mu Samsung ponudio milionsu sumu da dodje i radi za njih, i on nije hteo. U Banglovoj eri je BMW dosao tu gde jeste, premium brend no1. Banglove dizajnerske detalje koriste drug (npr. Bangle dupe na sadasnjoj S klasi, ili enterijer). Banglova sedmica jeste jedan od ruznijih BMW-a u novijoj istoriji, ali nemas pojma kako je nastao, sta se desavalo u BMW-u u to vreme, i kako su svesno isli na taj rizik. Da ne duzim, bilo je po principu, nije lep, ali je totalno drugaciji i jedinstven, ionako se prodaje tri puta manje od S klase, dakle nemamo na njemu neku bog zna kakvu prodaju, pa i rizik nije prevelik. Ali, isplatilo se, i to zestoko....
Na novim BMW-ima neces videti dizajnerske detalje sa recimo SEAT-a...

Autor toma 25 Maj 2012, 13:32

@toma
Izvini na cimanju, ja sam mislio da ti hoces da pricas konkretno i da imas ozbiljno znanje o BMW-u jer vidim da cesto komentarises o BMW-u. Kako prica ide dublje, ja vidim da ti imas samo neka povrsna saznanja. Ti si opcinjen BMW-om ali nisi bas mnogo upucen u istoriju, a koliko vidim ne znas bas prave odnose u auto industriji.

Ja nisam ovde da pricam kako MB ima delove BMW-a u sebi i obrnuto. Volim pricati o brendovima pojedinacno, da cujem nesto pametno i drugacije. To ovde nije slucaj, tako da ja napustam dalju pricu sa tobom.

Ne zelim da te vredjam, ali ti bi se trebao malo vise informisati o BMW-u kao brendu. Lepo je biti zaslepljeni fan, ali to ne znaci da mozes o nekim stvarima trezveno raspravljati.

Autor nsx_bg 25 Maj 2012, 13:42

trenutna serija7ubija.svidja se narodu i svi je kupuju,mma sta vi znalci pricali.statistika je neumoljiva.

Autor uvek prvi 25 Maj 2012, 13:46

@nsx_bg
ti da mi nesto tako kazes. Ja cu ti pronaci na engleskom (ako znas) sve ono o cemu sam napisao u 13:32, kao i intervju sa Banglom, a ti tako nesto palamudis, a samo nekoliko postova ranije si napisao:"Moras znati da je sramota da se cuje da je npr. Bangle otpusten, sve velike firme daju izvestaj da su se lepo oprostili od dizajnera, a ne da su ga otpustili. Veruj mi, oni su otpustili Banglea. Malo prosvtljaj po istoriji pa ces videti da Audi, BMW i MB imaju praksu da dizajneri koju neguju njihov stil zadrze do penzije. Ponavljam, tako se gradi tradicija firme, a ne pravi se od nje poligon za ispunjavanje trenutnih trendova (sto je Bangle pokusao sa BMW-om)". Ili skraceno: "Verujmi da su ga opustili, tako je uvek bilo u istoriji." Nemas ti pojma sa dizajnom i kako sve funkcionise. Navedi mi jednog dizajnera koji je penzionisan na tom radnom mestu u Mercedesu ili Audiju ili BMW-u. Dakle, navedi mi to pa mozemo da pricamo, a ja cu ti copy/paste celu pricu na engleskom o 1999. godini u BMW, trzavicama sa Roverom, pokusaj preuzimanja od strane VW, kako je Porche zahebao tadasnjeg direktora BMW Wolfganga Ritzle-a, i mnogo toga. Tvoj problem je sto ti nemas neke cinjenice, i pokusavas da mene predstavis kao takvog,... Mada drago mi je ako takvi prestanu da mi se obracaju....Kad ostrasceni MB fanovi dodju i kazu:"ma ti si BMW fan, ne mozes da sudis objektivno o autoindustriji, slusaj sta mi pricamo..." starasno!!!!

Autor toma 25 Maj 2012, 13:52

@ toma
To što čitaš o BMW-u na BMW forumima je iracionalno!!!!!!
Pa neće fanovi BMW-a napisati nešto racionalno i istinito, a koliko vidim, svi ste isti.
1 kurs, 1 smer, 1 logika, ekstremno ste zastranili u ubeđenjima da ste Bogovi, a konkurencija stiže, prestiže i odmiče KRUPNIM koracima.
Kad je Audi ugradio Anđeoske oči? NIKAD?
Kad je BMW ugradio LED-ove... HAHAHA
Kad je Audi drastično menjao model kao što je BMW morao da promeni sedmicu? NIKADAAAAAAAA
SIĐI SA BMW FORUMA

Autor Dejan L 25 Maj 2012, 13:59

@toma
Hahahaha ja kao da pricam sa manekenkom.

NE. Ja sam rekao da se kvalitetni dizajneri zadrzavaju, jer su u auto industriji cenjeni kao najredji dragulji.

Bangle je otpusten, a za javnost Bangle je sam doneo odluku sa se povuce iz BMW-a. Razumes?

Ja nisam MB fan, jer nisam zaslepljen da su svi modeli nekog brenda savrseni:
- Novi CLS i SL su po meni dosta lose ispali. SLS je prelep.
- Audi A5 je jedan od najlepsih kupea ikada. Novi A4, A5 i A6 su ista auta i mnogo sam razocaran sto je Audi poceo da zeza sa istim stilom na vise modela.
- Nova BMW 5ica je prelepa, 3cu su uboli samo tako. Nisam zadovoljan sa X1 i X3.

Volim Nemacke aute. Imam li primedbe na neke modele, nevezano za brend - naravno!

Autor nsx_bg 25 Maj 2012, 14:01

@Dejan L
Ja to pokusavam celo vreme reci, da su BMW i Bangle džentlemnski postigli dogovor o otpustanju/napustanju.

Autor nsx_bg 25 Maj 2012, 14:09

@nsx_bg
Bangl i da nije otisao sam, i da je otpusten, mogao je biti otpusten jer se nisu slagali o buducem dizajnerskom pravcu, nikako o vec uradjenom. A to ima debele razlike u odnosu na ovo sto pises. Opet ti kazem, navedi mi jednog dizajnera iz Audija ili Mercedesa, od pre 20 godina koji je i dalje (ne mora da je na istom mestu) u toj kompaniji. A ja sam citao intervju sa Banglom i njegove razloge za odlazak. Samsung mu je nudio mesto u dizajn centru, i to uz milionsku sfotu, i covek je odbio. Neko ko je iz jedne kompanije popio otkaz, ne odbija milionsu ponudu iz druga kompanije tek tako.
I kad su otpustili Bangla, zasto su na to mesto posavili Adriana koji zapravo dizajnirao tu najruzniju 7-icu.
Znam, ti prosto osecas duboko u sebi da je Bangle otpusten, i dzaba ja pisem, to kako ti osecas i kakvih je bilo primera u istoriji, to je ono pravo, objektivno, neobojeno,....

Autor toma 25 Maj 2012, 14:25

@toma
Ja sticem osecaj da ti teras zaj3banciju na ovom blogu.

Pa naravno da su se rastali sa Bangle-om kako bi isli dizajnerskim pravcem koji su negovali pre Bangle-a.

Autor nsx_bg 25 Maj 2012, 14:31

Stvarno dobar auto, fino su ga osvjezili. Al' opet mi nije bolji od S-a.

A sto se tice vas dvojice (toma & Dejan_L) vi momci stvarno nemate pametnijeg posla.

Autor hh 25 Maj 2012, 14:38

Ipak bih sedmicu pre ristajlinga!Pre ristajlinga je imala vecu dozu agresivnosti koja mi se veoma dopadala...
Posto pricate o enterijerima,kada bih bas samo to gledao dvoumio bih se izmedju A8 i Panamere :)

Autor dusan 25 Maj 2012, 14:46

u ovoj klasi mi je uvek S bio br.1.ova 7ica je takodje vrhunska.ulazio sam u nju,nisam se vozio,ali enterijer,sedista,materijali...bez komentara.vrh vrhova.
lepo je to sto ljudi vise nemaju predrasude i s klasa nije ikona luksuza kao pre tako da se i audi a8,a pogotovu bmw 7 prodaju u velikim kolicinama7ica je cak pretekla s klasu u prodaji.
moje misljenje je(sto ne mora da znaci da je ispravno)da ce nova 7ica biti kompletniji i bolji auto od predstojece s klase.ranije je ta razlika bila velika u korist s klase.i ako sam bmw fan to priznajem.ali ta razlika se toliko istopila da mislim da je vise skoro i nema.od 2015(kad bude izasla nova 7ica) bmw preuzima i taj segment,jedan od poslednjih mercedesovih bastiona.
takodje,nesumnjam kad izadju serija 8 i x7 da ce u stutgartu da placu.lako je bilo boriti se sa 10+ modela protiv bmw-ove serija 3,5 i 7 pre 15,20god.sad je drugo vreme.BMW-ovo vreme.ni jednog trenutka nepodnistavajuci mercedes,naprotiv,da ne valja ne bi ga ja vozio.

Autor bmw 25 Maj 2012, 15:28

@bmw
Нова С класа ће да одмакне конкурентима још више него претходне верзије.
Иди само на форум па прочитај о новој С класи.

Autor ПИТБУЛ™ 25 Maj 2012, 15:39

moze biti.vreme ce pokazati.

Autor bmw 25 Maj 2012, 15:40

bio sam na forumu i nisam procitao niti video ista zapanjujuce sem onih bezveznih rendera.
kao sto rekoh.nikada nisu bili blize,a ja mislim da je serija 7 uveliku ukljucila levi zmigavac i trenutno je u fazi preticanja,2015,preticanje ce biti uspesno zavrseno,a posle toga ful gas.

Autor bmw 25 Maj 2012, 15:45

@bmw
tako nekako, ali treba nekada reci nekome i u "lice".

Sto se same 7 restilizovane tice, male izmene eksterijera, ali ubaceni i ojacani motori.
Farovi su i na ovoj sadasnjoj plenili, a kamoli ovi novi.

Ocekujem od nove sedmice za dve god nesto spektakularno.

Jos nesto za kraj, 750d. Cao :)

Autor NemanjaBB 25 Maj 2012, 16:09

sta kazete na 750d?
ludilo.novi v8 sa 450ks.lepo,lepo.

Autor bmw 25 Maj 2012, 16:40

Iako je u mnogim klasama nemacki trio manje-vise izjednacen, u klasi luksuznih limuzina S klasa je i dalje nedostizna.

Autor Damko 25 Maj 2012, 16:41

@Bmw
Opet ce onaj S500 da ga dere i dalje sa njegovih 435 ks i 700 nm. :) I danas posle toliko vremena i dalje je S klasa bolja od konkurencije. Zamislite nova kada izadje sta ce da bude. Sto je najjace cak je i prodavanija. A jeste li citali da su sve sisteme prekopirali iz Mecke. :))) Sedmica ce konacno imati split view i sistem za prepoznavanje umora i jos po nesto. Jbg ipak je to za njih svemirska tehnika. :D

Autor McLaren 25 Maj 2012, 16:54

@Damko
Nova A8 se predstavlja kao najsavrseniji automobil u segmentu,najbolji.
Nije ovo vreme kao ono pre 30 godina,sada je stanje drukcije ;)
Pre nisu svi znali da igraju fudbal,sada znaju i najjaci se dosta muce sa 'lakim' protivnicima,mada i ti 'laki' ih pobede ;)
Sada posle ristajlinga ove sedmice,bez razmisljanja A8...Dok nije radjen ristajling,nisam mogao da odlucim sta je mocnije i zesce...Neka ubace Audi i Bmw u sedmici i A8-ici motore kao Mercedes u S klasi 250 cdi :) zbog toga je S klasa dosta jeftinija od konkurenata kod kojih nemas ispod 3.0 i mnogo ljudi se odluci za jeftiniju S KLASU.

Autor dusan 25 Maj 2012, 16:56

Onaj S250 kosta kao 730 i A8 3.0. hahaha S klasa je car automobila.

Autor McLaren 25 Maj 2012, 16:58

@dusan
ako je A8 najlepsi i najbolji u klasi, zasto se prodaje, ne manje, nego duplo manje od konkurenata.
I jos jedna informacija kad se vec dotakosmo cena - u prosloj godini i prvom kvartalu ove, prodato je vise BMW 760 (v12) komada nego s600 (v12). A8 je kad su u pitanju ti najskuplji modeli na nivou statisticke greske.

Autor toma 25 Maj 2012, 17:20

тома
Код БМВ-а је топ модел 760 а код Мерцедеса је 65 АМГ.

Autor ПИТБУЛ™ 25 Maj 2012, 17:36

Aman zar u ovoj klasi postoje loša auta? NE, pored ova 3 tu su i XJ, LS, Quattroporte, Equus, K9, C6 (da ne nabrajam sve)... Svi su oni vrhunski, odlučuje samo mentalitet i "fan boy-izam"! Ko kaže da je bilo koji loš, a da ga pritom nije ni video a kamoli seo u njega ili vozio ne treba ni da prati auto svet!

Meni se ova 7-ica ne sviđa. Lepša mi je ne restilizovana. Konkretno ne dopada mi se novi izgled farova koji autu daje nekakav "odsutan" ili tup izgled... Da se razumemo, ja itekako jesam BMW fan, ali BMW-a do 2000g.
I oduševljen sam jer se serija 5 vraća na stare staze!
Takođe, jako bih želeo da nova generacije serije 7 povuče malo sa e38, koja i dalje ostaje ubedljivo najlepša 7-ica.

Pozdrav svima, živi bili,
Peace!

Autor Raziel 25 Maj 2012, 17:45

@McLaren
Pogledaj prvo i raspitaj se za cene pa dodji da pricas...Ne siri ovde razne neistine!
@toma
Zato sto konkurenti naprave razliku u Americi,a kako Audiju skace prodaja tamo,videces kroz 2,3 godine da ce biti izjednacena prodaja ta tri modela na globalu...Kao sto Audi razbija tvoj Bmw u Kini,taman toliko Bmw razbija Audi u Americi...Ali Audi sve vise bije u Kini i sansa da Merc i Bmw stignu Audi u Kini su ravne nuli,dok je Audi sve jaci u SAD i svake godine im je blize i blize ;)))

Autor dusan 25 Maj 2012, 17:54

@ Raziel
Ti, nsx-bg i ja se slažemo i imamo isto mišljenje o starijim BMW-ima.
Izgubio je onu oštrinu i eleganciju.
Ovo mi nedostaje kod svakog BMW-a, ovaj žuti oblik baš ovakav

http://www.dodaj.rs/?E/iY/3FG365jl/bmw-lights.jpg

Autor Dejan L 25 Maj 2012, 18:01

@dusan
opet lupas bez osnova. BMW u americi prodaje duplo vise nego Audi. U Kini, u prvom kvartalu prosle godine Audi je prodao skoro duplo vise od BMW-a, a u prvom kvartalu ove godine razlika je 25%. Tako da sanse ne da nisu ravne nuli, nego ja audiju dajem prednost u Kini jos maksimum godinu i po dana. Verovao ili ne, audi prodaje vise od BMW-a i MErcedesa u Kini samo zato sto je prvi "krenuo" ozbiljno na to trziste, i ima najrazgranutiju prodajno servisnu mrezu. Raspitaj se ako tomi ne verujes:)
Kad bi Audi izbacio iz ponude modele koji su 5-7 hiljada jeftiniji od BMW-ovih najjeftinijih modela, razlika u prodaji za proslu godinu bi umesto 60 ili 80 hiljada, bila oko 200.000. Izlazi za 2 godine BMW compactcity. Ako hoces da znas kakva ce tada situacija da bude, tj. sta bi sada bilo kad bi BMW imao jeftin auto kao A1, onda samo na prodaju BMW-a dodaj i MINI. Prosto ko pasulj.

Autor toma 25 Maj 2012, 18:02

Ја возим Фиат Пунто.
Могу само да сањам да ћу видети овај ауто, а камоли да ћу га возити. И око чега се сад свађате да ми је само знати?
Да нисте можда сувласници у БМВ-у или Аудију ?

Autor Рале 25 Maj 2012, 18:05

@Raziel

Svaka ti cast. Napokon neko ko ima slicno misljenje mom. Ljudi kao da su poceli pratiti BMW od 2004-2005. godine.

Kad im spomenes E38icu sigurno se pitaju sta je to.

Autor nsx_bg 25 Maj 2012, 18:05

@dusan

Ne sporim ja da je A8 vrhunski automobil ili serija 7, ali jednostavno ako hoces veliku luksuznu limuzinu - tu je S klasa, izmedju ostalog i zbog imidza i tradicije, a i sama pojava je iznad konkurencije.

@Raziel

C6 je klasa ispod, sa A6, 5 i E.

Autor Damko 25 Maj 2012, 18:12

@toma
E38 se pojavio '95 valjda...

Autor McLaren 25 Maj 2012, 18:27

hehe, ostale mi brojke u glavi, 2004. i 2005. Naravno, radi se o 94. i 95. 2004. i 2005. vec uveliko nisam bio na Kosmetu:(

Autor toma 25 Maj 2012, 18:29

Audi-Seat zakon

Autor dušan ć budva 25 Maj 2012, 18:40

@toma
Taj A1 nemas na svakom trzistu,eto bas ga nemas na Americkom trzistu ;) Minija imas svugde,a bas mislim da mu je Americko i najvece,nisam siguran...To se sada malo spustilo,tj Bmw prisao malo zbog nove trojke,vratice se to opet u normalu,za duplo vise Audi :) Audi tamo najvise prodaje Q5,Q7 i A6,Bmw 3 series :))

Autor dusan 25 Maj 2012, 18:40

Po meni najruzniji od svih prethodnika. Prosli mi je bio mnogo lepsi i privlacniji a o prethondicima da ne pricam.

Autor Panco 25 Maj 2012, 19:58

Sada mi pade nesto napamet.
Kad vec ima ovoliko poruka ni ova jedna nece smetati.
Napravicu neko moje misljenje o svim modelima ove kompanije, isto to cu uraditi i sa Mercedesom i Audijem samo kada bude bila prilika:

BMW 1: Promasaj!
BMW 3: Dobar, ali mozda je trebao biti malcice drugaciji.
BMW 5: Odlican!
BMW 6/6GC Atraktivni!
BMW 7 Napisao sam iznad, uopste mi se ne svidja.
BMW X1,X3: Vrlo simpaticni!
BMW X5: Odlican!
BMW X6: Rugoba na kvadrat!
BMW Z4: Nekako tajanstven ali veoma atraktivan.
M modeli su mi svi fantasticni osim onih nesretnih dizel varijanti i ja to ne smatram za pravi BMW.

Ako neko bude imao primedbi na ovo ne zanima me, svako ima pravo na svoje misljenje ukljucujuci i mene.

Autor Panco 25 Maj 2012, 21:19

Svaki komentar je suvisan ovde. Jedino mi je zao sto nisu malo ischipovali 760i na nekih 600tinak konja (verovatno iz respekta prema RR-u i M5).

Autor loshmi 25 Maj 2012, 21:19

@loshmi
sta ce im. Ionako kad su u pitanju fabricki (ne tjunirani modeli od strane M-industrije ili slicnih copycat radionica) ni jedan ne moze da mu pridje.

Autor toma 25 Maj 2012, 21:40