home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Kompanija "KIA AUTO" je za ovogodišnji 51. Sajam automobila u Beogradu pripremila specijalne sajamske popuste kao dodatak na dosadašnje akcijske cene.

Model Rio je sada povoljniji za 400 evra (ukupni popust i do 3.200 evra) i startuje sa cenom od 8.990 evra. Ovde bi smo posebno istakli akcije na dizel motorima koji su povoljniji i za dodatnih 100.000 dinara zahvaljujući EKO-subvencijama.

Nova generacija modela pro_cee'd startovala je sa veoma atraktivnom promotivnom cenom od 10.990 evra i vrlo brzo se nametnula kao "best buy" opcija za mnoge koji su posetili sajam automobila.

Modeli cee'd i cee'd_Sportwagon imaju 700 evra nižu sajamsku cenu od dosadašnje te se mogu nabaviti već od 11.440 evra (ukupni popust i do 2.900 evra).

SUV model Sportage ima 400 evra povoljniju cenu (ukupan popust do čak 7.000 evra), pa se tako verzije sa benzinskim motorom mogu nabaviti već od 15.990 evra, a dizel verzije već od 18.790 evra.

Pozivamo Vas da nas posetite u Hali 4 beogradskog sajma i da na prostoru od 530 kvadratnih metara pogledate svih 18 modela koje je KIA ove godine izložila. Takođe, važno je napomenuti da svi navedeni sajamski uslovi kupovine vozila važe u svim KIA salonima u Srbiji.

PR KIA AUTO

Foto: Autoblog.rs






čitanja : 2712



Komentari

Kakav veoma dobro opremljen CEED SW 1.6 GDI drugi paket od vrha za samo 15.540. Nema šta nema. Koji bolji karavan te veličine u smislu motora, prostora i opreme ima na tržištu? Takvog nema

Autor papkar 26 Mar 2013, 15:28

Hello, everybody, I am DTK, and I'm .. alcoholic.. Važi, nisam alkoholičar (bar još ne), ali svakako robujem predrasudama, a to je, kažu, mana. Jedna od njih je da korejska kola ne mogu da budu (još) na nivou evropskih/japanskih. Znam, i sam sam se uverio više puta, čisto vizuelno, da to nije istina, i da su korejci npr. prešišali japance po nekim parametrima.
Ali. Ja kad razmišljam da li bi mi neki auto odgovarao, uvek napravim kalkulaciju kredita, broja rata i iznosa rate. I onda zamišljam sebe kroz prizmu otplate kredita, narednih 4-5-6 godina. U tom smislu, postoje kola za koja bi mi bilo žao da ih otplaćujem npr. 5 godina, i kola za koja mi ne bi bilo žao. Nažalost, kad god sam pravio kalkulacije otplate za bilo koji model KIA-e, uvek bi mi bilo žao da se za isti zadužim. Dok za Toyotu, Hondu, VW, Skodu, Mazdu.. ne bi bilo. A zašto je to tako - nemam pojma. Verovatno predrasude, ko što rekoh na početku..

P.S. Nisam baš potpuno siguran da je taj 1.6 GDI najbolji izbor. Mislim da bi 1.4 mogao da bude bolji..

Autor Dikh tu kava 26 Mar 2013, 15:47

@ Dikh tu kava
Neizvesnost pre nego predrasude.
Evo ćale navalio da se uzme i30 do kraja godine, jer često na posao i s posla se vozi u prethodnom i30.
1. kuća do mene ima Atos i Accent 2000/2001.god.
Ima malo korozije, ali to je 13 godina, ali ništa opasno, oko rezervoara i oko šoferke.
Mene više plaši dostupnost delova.
Sem toga, i KIA i Hyundai imaju odličnu završnu obradu. Ja sam se iznenadio, kao da je u pitanju nemački auto.
E da, kad smo kod KOREJSKIH vozila, još uvek nisam načisto da li je karoserija galvanizovana/pocinkovana...

Autor L Dejan 26 Mar 2013, 15:57

Redovni servisi za Kiu Ceed i Hjundai i30 su do 100.000Km, za 1300 € skuplji od na primer Fijata 500L. Od tih para Korejanci finansiraju 7 godina garancije. Uz sve to, mom prijatelju je na Santa Fe crko automatski menjac, i naravno da mu nisu priznali garanciju, jer je navodno crko zbog "nestrucnog" rukovanja! Automatik i nestrucno rukovanje. Pa sta tu ima da se strucno rukuje!
Zbog toga su Kia i Hjundai za mene zavrsena prica!

Autor Sinbad 26 Mar 2013, 16:08

@ Sinbad
Pa menjač onda ne ulazi u garanciju... ili?
Verovatno 7 godina garancije je na kedere, rukohvat iznad glava putnika i na činiju za tečnost, a možda i na kapicu ventila na gumama

Autor L Dejan 26 Mar 2013, 16:35

Čovek vozilo bira glavom ili srcem. Često samo srcem, ali sve okolo posle dosta agresivno ubedjuje da je to bio izbor samo glavom i da bolje, racionalnije i pametnije od „toga“ ( kupljenog ) ne može.
Ko ima predrasude prema ceed-u ( pa i oko korozije ),ne treba da ga gleda. Ni daewoo nije bio galvaniziran, pa su svaka nubira ili lanos danas celi i bez korozije (ako su neogrebani ), kao što je i svaka ogrebana toyota korodirala ( neka starija mazda 5 zna biti trula baš dosta ibez da je grebana ili lupana ). Tako da su to pogrešne teme danas.
Kome treba veliki SW, a za male pare, a nije iz porodice onih sa predrasudama, ceed treba da pogleda, jer on, koji god paket da izabereš, za svoju klasu nudi mnogo više od ostalih, a za daleko manje para. Ak neko misli drugačije, neka kaže koje je to vozilo u nečem od toga bolje, a jefitnije.
Slažem se da i motor 1.4 može da završi posao, ali nesporno nije baš agilan.
A ako smo kod predrasuda, bilo je i dosta faličnih toyoti, pa i mazdi, a o škodi ( posebno o njoj ) da i ne pričamo. Sigurno je da je ova nova škoda danas „najbolja“. Ali, zar za svaka nova kola, kada se pojave, ne kažu da su najbolja?
Garancija? Znam jednog kome je hyundi dao zamensko vozilo za vreme opravke automatskog menjača, što je sve išlo na teret garancije. Ili drugog kome je šlep služba na teret hyundaia došla po kola.
Cena održavanja? Gledao sam račune za redovno servisiranje za benzince i dizele. Nikakve tu pomena vredne razlike nema u odnosu na cene servisa u bilo kom ovlašćenom servisu bilo kog drugog brenda.
Ali, razumem i kada neko kupi nova kola, a onda se "stisne" i hoće kola odmah da održava kod "majstor Pere"

Autor papkar 26 Mar 2013, 16:37

Mene recimo poslednjih godina mrzi da đuskam tegove i trčim sam. Međutim, kad platim teretanu, vuče čoveka nešto da se kartica iskoristi.. Želim da kažem šta? Da bi po meni poslednji argument za ili protiv kupovine nekog automobila bila cena redovnog servisa. Jednom godišnje koliko god da iznosi, trebalo bi da može da se plati. Plus što je korisno, da nema garancije, mnogi bi zaboravili da urade servise samonincijativno. Ono što zaista treba da bude opredeljujuće je spremnost da se ispoštuju uslovi iz garancije i u tom smislu briga za klijente. Tu ko zakaže, ni RSD 2000 da je cena redovnog servisa, ne može da kompenzuje taj menjač iz SantaFe-a, što kaže Sinbad..

LD

Zanimljivo je što je u okruženju (bar u D, a mislim i u ITA), i30 skuplji od ceed-a, a na testovima redovno dobija bolje ocene. Kod nas je malo drugačije, ceed je ugl. skuplji. Meni lično, i30 unutra (zanemarujući odvratne kvazi-hromirane detalje), ostavlja kvalitetniji utisak, ali se blamira nelogičnim glupostima, tipa - vozački prozor može samo auto-down, ne i auto-up, a svi ostali nemaju automatiku. U 2013 godini. A moj auto iz 2000. ima oba prednja automatska skvencijalna. Pri čemu i jeftiniji i20 ima pun automatik za prozor vozača..

Autor Dikh tu kava 26 Mar 2013, 16:38

P.S: Da ne bude zabune, a pri tom nije u koliziji sa napred navedenim: smatram da je ceed u varijanti EX Style 1.4 benzinac jedna od naboljih ponuda na tržištu. Apsolutno odlična oprema, a motor treba probati da bi se o njemu sudilo. Zanimljivo agilan pri nižim obrtajima, čak i ništa mnogo inertniji od 1.6 GDI. A opet bolje trpi plin, ukoliko bi to nekog zanimalo.

Autor Dikh tu kava 26 Mar 2013, 16:44

@ Dikh Tu Kava
Meni je i30 iza Ceed-a samo zbog kontrolne table. A i nekako izgleda pola metra manji od Ceed-a.
Verovatno zato što je Ceed dinamičan i zaobljen, mišićav...
A i30 prepun linija koje bodu oči.
Juče gledam i40, svaka čast, ali kontrolna je poput ogoljene Ford Fieste.
Ako pogledaš recimo enterijer 308-ice, kažeš, WOW, je li moguće?

Autor L Dejan 26 Mar 2013, 16:46

Sinbad
Godinama si ostavljao veoma korektne, stručne i neobojene komentare ( ovde, pa i drugde, više drugde ). Sve dok se nije pojavila tema 500L. Čemu? To vozilo je savrešno na svoj način, ali bez obzira na sve pozitivne pobude zbog kojih svi želimo da projekat 500 L uspe, probaj da se vratiš onim tvojim ranijim vrlinama u komentarima.
Pozdrav

Autor papkar 26 Mar 2013, 16:51

@ Papkar
Primetio sam da većina koja komentariše 500L nema POJMA kojoj klasi pripada i kojih je dimenzija! Verovatno misle da je to MALENI Fiat 500 sa 5 vrata.
I kad porede cene, ne porede sa vozilima iste klase.
Zar ne? Jesi li primetio isto?
Pa za takve treba napisati, sledeće.
Cenu Fi(j)ata 500L možete kritikovati TEK ONDA KADA shvatite da su mu konkurenti:
C3 Picasso
Meriva
B-max
Roomster
Modus
Note
Venga
H ix 25
A sada pogledajte koliko ovi navedeni modeli koštaju sa opremom koju ima 500L ncionale!
Držimo se iste klase, ne mešajmo više babe i žabe (klase)!

Autor L Dejan 26 Mar 2013, 16:56

L Dejan
Pošto je tema KIA, nema dileme da je 500 L bolja kupovina od Venge.
Ali, šta je kod karavana C segmenta bolja kupovina od ceed SW-a? Ništa

Autor papkar 26 Mar 2013, 17:02

@ papkar
Kia Ceed SW je best buy od svih karavana. Ali eto, stiže uskoro i Oktava. Videćemo!
Cruze sw ne bih ni pogledao pored Ceed-a sw

Autor L Dejan 26 Mar 2013, 17:06

Od uvek su mi se vise svidjale Kie u odnosu na Hyundaji. Prosto Kie mi vise deluju proevropski dizajnirane. Znao je Srejer sta radi.

Autor Bagzi 26 Mar 2013, 17:35

@ L Dejan
Sve si pogodio, samo jednog nisi.
Gde nadje da je Modus u klasi sa ostalima?
Modus je dugacak samo 3.80 m, i za dobrih 30+ cm je kraci od ostalih koje si pomenuo. Sto ga svrstava u nizu klasu od ostalih. Ne bih da vredjam Renoove proizvode, ali ovaj model nikako nije ven u B, nego u A segmentu, jer nudi mnogo manje od onih koje si ti naveo. Modus mu nekako dodje kao Tvingo sa petoro vrata, i malo povisenim krovom.
Dobro znam da odlicno umes da razvrstas modele po klasama kojima pripadaju, pa me je ovaj tvoj "propust" bas zacudio.
Evo i dokaza za to: http://www.autoevolution.com/engine/renault-modus-2005-14-16v.html

Autor Quattrone 26 Mar 2013, 17:54

@ Quattrone
Žiko, sliko, Modus je miniven na B platformi i pripada onima koje sam naveo. Po B platformi pripada. A toliko je bio pogođen model, da su prestali da ga štancaju.

Autor L Dejan 26 Mar 2013, 18:00

Modus se proizvodio 8 godina, i bilo je i vreme da prestanu sa proizvodnjom! Autic je super!

Autor ALEKSANDAR BG 26 Mar 2013, 18:05

Slažem se sa Dejanom kada je u pitanju kontrolna tabla. Mnogo je savremenija,lepše dizajnirana u Ceed-u nego u i30. Mada su to dva gotovo ista auta sa istim motorima i približno istim cenama, performansama. Stvar je samo kome će koji detalj više da legne, kako bi se odlučio koji da kupi. Po meni dva odlična auta!

Autor Aleks 26 Mar 2013, 18:11

@ L Dejan
Koja crna B platforma, kada mu je medjuosovinski razmak na nivou modela A klase? Cak i neki modeli A klase, koji se danas proizvode, imaju veci medjuosovinski razmak od njega. Dobro je da nije uspeo. I onako nije pruzao mnogo vise nego neki modeli A klase.

Autor Quattrone 26 Mar 2013, 18:21

@ Quattrone
Idi na Žugle, mislim Gugl, pa vidi.
Nissan's B platform. Maybe of Micra

Autor L Dejan 26 Mar 2013, 18:59

L Dejan
I, šta reče? Koja je to nova octavia bolje opremljena i jeftinija od nekog ceed-a?
Ako postoji, ta će i u karavn verziji da bude bolje opremljena i jeftinija od ceed SW-a. Ali, koja je to tačno oktavija? Ako postoji

Autor papkar 26 Mar 2013, 19:32

Jedna napomena: renault modus se i dalje proizvodi ukljucujuci i produzenu verziju pod nazivom grande modus (mislim da mu je ukupna duzina nesto preko 4 m).Vizuelno se od pocetka proizvodnje 2004.,nije bitnije promenio,ali je zato za pola koplja ispred nabrojane konkurencije iz B segmenta.Captur nastavlja dalje.

Autor alek 26 Mar 2013, 21:36

@ papkar

500L sam naveo samo zato, jer sam negde procitao, da redovan servis za motor 1,4 kosta oko 7000 din. sa sve uljem. Takav servis za i30 po SAT-u i Mirku Alvirku u ovlastenom servisu u BG, kosta oko 12.000 dinara. Tj. 50€ vise. A uslov za garanciju je naravno da se sve to obavi u ovlastenom servisu. Razlika na velikom servisu je preko 200€ Pa izracunaj sam. Nisam nesto posebno za 500L, nego me nerviraju ljudi koji vicu da je to kanta a trenutno je tehnoloski je jedan od najmodernijih auta na svetu. u koji se ugradjuju motori koji su, kad su nastali, proglaseni za najbolje na svetu u svojim kategorijama. (MJet i MAir). Pravi se u trenutno tehnoloski najsavremenijoj fabrici u Evropi! ima 5 NCAP zvezdica...
A onda, pusti polupismeni Srbi, daju sebi za pravo da kazu kako je taj proizvod KANTA! A nisu ni svesni svoje nesvesti! Nego nesto si mi se mnogo zalozio za te Koreance. Alo bre! Coveku nisu priznali garanciju za kvar na automatskom menjacu. posle 2 godine i 50.000Km. auto nije hteo da krene u polozaju R - rikverc. Kad se pobunio i rekao da ce poslati mail i u Koreju, onda su mu kao priznali pola iznosa a pola da plati. To pola je bilo 700€. I zbog takvog ciganisanja su kod mene ugasili. A i kod mog prijatelja koji sada umesto koreanca Santa Fe-a, vozi CR-V. Nikad vise Koreanci, ako mene pitate! Bezite od njih kao djavo od krsta!

Autor Sinbad 26 Mar 2013, 22:08

U neovlastenom servisu za automatse menjace, procenili su da bi popravka kostala najvise 500€. Znaci ne da je platio pola, nego je platio vise nego celu cifru. Ali lako je odraditi cikicu od 65 godina.

Autor Sinbad 26 Mar 2013, 22:21

Sinbad
500 L nije kanta. Dobar je, a možda je malo bolno pitanje njegovih cena, politike, provizija i ko zna čega. Verujem da je jeftin servis za 1,4. Za one druge high tech verujem da je skuplje.
12.000 RSD ne košta "mali servis" ni za KIA/Hy 2.0 CRDI ( a proveri koliko ulja u njega ide ), a pogotovo ne košta toliko za benzinca 1.6 ili 1.4. Veliki servis za taj dizel je oko 200 - u granicama razuma je za savremen dizel. Čak ni oni servisi sa zamenama ulja kočnica, antifriza ili PK kaiša nisu skuplji nego što ćeš to platiti u VEĆINI ovlašćenih servisa drugih brendova ( uvek ćeš naći neki brend ili servis koji će na gore ili dole odskočiti cenom ). Znam, jer sam u stalnom kontaktu sa dva vlasnika i više ih za to pitam nego za zdravlje njih ili dece.
Naravno da potrebno ( i dovoljno ) servisiranje može da ti obavi i "majstor Žika", ali uz gubitak prava iz garancije. Oni ti je "nude", a ti biraš da li je hočeš po toj ceni ( iz plana održavanja ) ili je nećeš. Neka mogućnost izbora za čoveka tu ipak postoji.
A u svakom brendu ( ali svakom ) možeš naći nekoga ( više njih ) koji su izigrani kao dugouhi magarci u pravima iz garancije, kao što ćeš naći i one koje je garancija zaštitila. Ljudski je ( svojstveno čoveku ) probati prevariti čoveka, bar u biznisu, pa, ako uspe - uspe i ako to još pri tome ne uhvate i ne zaglaviš, to je dupla premija.

Autor papkar 26 Mar 2013, 23:04

Veliki servis za Kiu dizel 200€??? Malo si se preracunao. Ja sam za 10 godina star 307, 2,0 HDI veliki servis platio 220€, i to sam super jeftino prosao. Pa veliki servis ni za Yugo nije 200€! :)

Autor Sinbad 27 Mar 2013, 00:30

@Sinbad
Nisam bio dovoljno odredjen. Pod »veliki servis« u prethodnom postu nisam mislio na ono što je inače »veliki servis« (zupčasti, zatezač, pumpa i dr.), već na »običan redovan ali veći servis« ( ulje i svi filteri ), dok pod »manji« sam mislio samo na motorno ulje i filter ulja. Inače, 2.0 CRDI ima »lanac«, tako da i nema klasičan »veliki servis« (kao taj HDI koji pominješ), već mu se najpre menja samo PK kaiš (za lanac i ne znam kada je to »planom« predvidjeno). Mislim da za 2.0 CRDI nije mnogo 200 eura za ovlašćeni servis ulje (8 lit.) i sve filtere (te da je toliko ili slično za bilo koji drugi takav model u ovlašćenom servisu), kao i da je jako malo 220 eura za »veliki servis« ( zupčasti i dr.) za 2.0 HDI (reci gde to ima, daj adresu ili nešto-ako je u Beogradskom pašaluku, znam neke sa tim motorom koji bi verovatno srećni bili da za te pare na 2.0 HDI urade »veliki servis«). Inače, imaš na sajtu FAS-a »akciju« za »velike servise« i za 1.9 JTD kreće od 240 (stilo), 255(croma),280 (alfa 159), što mislim da je izuzetno povoljno za ovlašćeni servis ( ali su sve to i veoma stari modeli). Isto tako, mislim i da za neki novi 2.0 JTD nema šanse da je ispod 500 u »ovlašćenom« (ako neko zna, neka kaže koliko je).
Tako da ne znam šta za KIU da se prigovori, osim verovatno više cene zamenskih delova u slučaju karambola ili nečega što garancija ne bi pokrila ( a niko ti neće pokriti kvačilo posle 20-40000 km, ni diskove, doboše ili pločice posle 10000 km)

Autor papkar 27 Mar 2013, 16:53

@ papkar

E tako vec moze :)

Autor Sinbad 27 Mar 2013, 20:51