Renault i Dacia na Sajmu automobila u Beogradu

Specijalna sajamska ponuda Renault vozila sa lagera - isporuka odmah. Izdvajaju se Renault Megane Generation 1.6 16V po ceni od 10.990 evra i Fluence 1.6 16V od 11.990 evra.

Spisak automobila iz sajamske ponude možete pogledati OVDE.
Za više informacija obratite se najbližem Renault dileru.
Renault Clio sajamska ponuda
Kredit do 5.000 evra bez kamate i troškova obrade

Reprezentativni primer: vrednost automobila 9.990 evra, učešće 4.990 evra, iznos kredita 5.000 evra, period otplate 36 meseci, NKS 0% na godišnjem nivou, administrativni trošak 0 evra, iznos mesečne obaveze 139 evra
Veliki izbor paketa personalizacije već od 1 dinar (* specijalna ponuda važi samo za vreme sajma. Više informacija na sajmu ili kod ovlašćenih distributera). Spisak Renault distributera se nalazi na sajtu Renault.rs
Renault Megane i Fluence sajamska ponuda

Kredit do 3.000 evra bez kamate i troškova obrade
5 redovnih servisa za samo 1 dinar*
(* specijalna ponuda važi samo za vreme sajma. Više informacija na sajmu ili kod ovlašćenih distributera). Spisak Renault distributera se nalazi na sajtu Renault.rs
Dacia na Sajmu automobila

Posetioci sajma automobila u Beogradu na Dacia štandu mogu da vide i novi Sandero / Sandero Stepway, novi Logan i Dokker u putničkoj verziji, a kupcima se nude Dacia modeli sa klima uređajem po ceni već od 7.990 evra.
- Sandero sa klimom 7.990 evra
- Logan sa klimom od 7.990 evra
- Lodgy sa klimom od 10.770 evra
- Duster sa klimom od 11.730 evra
Više informacija na sajmu ili kod ovlašćenih prodavaca. Spisak Dacia prodavaca se nalazi na sajtu Dacia.rs
Ivan Mitić – Autoblog.rs
Foto: Autoblog.rs





Ruzni su ovi farovi na Kliju, i gotovo. Oni sto su na Kapturu bi ga cinili jos lepsim. Pozadi previse podseca na Ibizu. Proslo je 5 meseci, od kada sam ga prvi put video na sajmu u Nisu, i i dalje ne mogu da "svarim" ove njegove farove.
Mogu da razumem propuste kod Dačije, ali iste te propuste sam našao i na Reno modelima.
Stvarno ne razumem ljude koji to ne vide svojim očima.
Bes menadžera-prodavca, šta god, kada sam drugu pokazivao zazore i loše uklopljene delove je smešan. Umesto da kaže da će se potruditi da se te mane isprave, on ladno kaže: ,,A šta ti to smeta?''
E pa smeta mi.
Polomljen pod prtljažnika na Sanderu. Kod Megana spoj oplate i rama stakla, ja zavukao ceo prst. Donja lajsna na zadnjim levim vratima, se ne uklapa u prednju lajsnu. Beli Megan 5 vrata.
Scenic banana zeleni, zadnji branik, deo gde se spaja branik sa štopovima, neravnomeran zazor sa desne i pravilan zazor sa leve strane.
Lepak na Fluensu ispod kedera. Rupe oko šarki vrata, nema gumenih manžetni. Poklopac prtljažnika kod klija je u zoni zadnje šoferke odvojen 7-8mm, i kao da nije zatvoren.
Dakle AKO OPET obrišete komentar, svaka vam Čast
Nagradno pitanje - čemu služi ovaj link:
"Spisak automobila iz sajamske ponude možete pogledati OVDE."
@ Audi A1
Iskreno, otvoriš novine Dačija, Reno, uključiš TV reklame Reno, Dačija, voziš se gradom, svaki 3. bilbord Reno, Dačija.
Agresija na koru velikog mozga.
@ Aleksandar BG
Samo navali, ali u 21. veku onoliki propusti, neka hvala.
Žao mi je što sam povredio Vašu sujetu.
Znaš šta je Kia završna obrada, domaći zadatak za Reno. Prosto su podigli kvalitet da imam samo reči hvale.
Kod Santa Fe-a keder zadnjeg levog bočnog prozora sam ja namestio, malo je visio.
Nisam mašinski stručan, ali imam OČI! RAZUMETE?
Nije Renault u vrhu, ali bar se ne prse kako su the best,kao VW koncern. Imaju propusta, ali za te pare koje das za Renault ne mozes kupiti Das Auto(bilo koji) da je priblizno isto opremljen nego mnogo siromasniju opremu!! E zato ja gledam kroz prste Renault-u za neke stvari, za neke necu nikad!! Uvek mogu nesto da poprave, ali recimo ne smeta mi sto recimo plastika zveci. Napucan Rapid sa sajma kosta oko 16k evra a nista posebno ne izgleda, trebalo bi mnogo bolje!! A Octavia je porasla, ali utisak o autu je losiji u odnosu na proslu, dosta stvai izgleda jeftinije!! Bila je ona jeftinija nije Elegance! Fabia je klaustrofobican auto za mene!! Superbu kapa dole!! Toliko!!
Alo Dejane,majstore.Predlazem ti , tebe radi da ne ides na vesti o Renou i Daciji, stvarno.To sto se oni toliko reklamiraju znaci da su platili reklamu.To sto ljudi u milionskim tirazima kupuju Reno proizvode je stvar izbora tih ljudi.Postoje milioni koji poseduju Renoe i koji su presli sa njima stotine hiljada km, a sasvim su zadovoljni jer im takvi autombili odgovaraju( ukljucujuci i nemacke taksiste koji masovno voze Logan MCV i jako su zadovoljni, a sumnjam da su oni sujetni).Predlazem ti da u zdravlju ganjas tvoju Skodu i uzivas u njoj i da prekines da se opterecujes uspesima Renoa i Dacije, jer ako si u pravu za kvalitet, cenu i karakteristike Skode(best by) nemas razloga da ucestviujes u ‚‚otvaranju ociju drugima‚‚ jer npr. ja cu pre uzeti Megana kojem ispadaju kederi negoOktaviju koju smatram bezlicnim prevoznim sredstvom kao i Dacija, samo sto vise kosta i moje misljenje, kao i meni slicnih ljudi nece promeniti nista sto ti budes rekao, jer izmedju ostalog auto, kao i svaki drugi proizvod kupuju i emocije, a ja kad prodjem pored Skode ne osecam nista.
@ FabianiM3
Verujem ti, zato što Škoda ne smrdi na plastiku i na lepak!
Ovo je odgvor na tvoju poslednju rečenicu!
Samo ti vozi emocije
@FabianiM3: potpisujem ceo tvoj komentar!!!
Clio 4 je najvise podbacio sto se tice plastike, ali je lep do bola i zato bih ga ja vozio!!
O cemu pricamo, Daci ja je automobil koji je napravljen da se kupi nov, arci koliko god moze i posalje na otpad.
NIje ovo auto koji se nosi u grob, niti je bilo kakav klasik.
Jednostavno, ako ga kupis novog, a prelazis mnogo, za tebe je.
Ako ne prelazis mnogo, onda kupi automobil koji ti se zaista doapda za isti novac.
@ L Dejan
Pogresno posmatras stvari. Kupcima Reona to sto ti gledas nije bitno i tvoj drug je sa te strane potpuno u pravu.
Ti pokusavas u Renou pronaci nemacki automobil, a to je nemoguce i posao ti je uzaludan.
@ Aleksandar BG
Upravo tako. Clio je podbacio plastikom. A ja sam to pisao još kad je stigao u Srbiju, samo me VAS 10 napalo kako nemam pojma. Jel' tako bilo?
Dovoljno je poređenje sa 208-icom i shvatiš da je Peugeot na putu ka premijum klasi.
E sad, da li taj kvalitet enterijera kod Peugeot-a košta celih 1.000€, ne znam.
Ali znam i da sam razočaran enterijerom osnovne verzije Fieste.
Fabiju ne bih komentarisao jer tek dogodine stiže nov model, ipak je ona na zalasku karijere! Zar ne?
Malo objektivnosti nije na odmet
@L Dejan
Uvek je razlika slika-uzivo!! Seo sam i u 208, ocajan je raspored i dizajn cele table!! Volan je premali! I naravno da ne vredi kad ne lici ni na sta.
Ova Fabia je takva kakva je, ne svidja mi se uopste,vozio sam je! A za sledecu cemo videti, i uvek sam za objektivnost. Ima jedan Renault koji je po meni full "nemac" ali necu da Vam otkrijem! :)
@ Aleksandar BG
Znam 100% misliš na Samsung Latitude Koleos , hahaha, pravi nemac.
Elem, Fluence je pravi Bavarac, pošto u Bavarskoj trenutno ima 38% Turaka, a Fluence je pravljen u Turskoj, mislim Bavarskoj gastabajterštini
Mislim da je Dacija mogla da se potrudi malo vise oko enterijera. Bez obzira sto je bas bas jeftina moralo je to bolje. Eksterijer je manje vise solidan ali enterijer je bezobrazno los. Izmedju ostalog vozim i Astru f i tvrdim da ima mnogo bolji enterijer od ovih Dacija. Znaci auto 1994 i 2013. Meni je to neshvatljivo.
Ja sam usao u Daciu Sandero, pipnuo plastiku na vratima koja se uvija pod prstom kao papir i izasao napolje!! Nisam dale zagledao!! Ali da je bolje bilo bi i skuplje, pa bi svi rekli kako je glupo dati te pare za Daciu!!
Meni je 208 odvaran ne znam zašto al nekako mi skroz ženski kao i 207 ne bi to mogao nikad voziti tek tamo od 307/8 pa nagore što se tiče Pežoa. Dejane daj majke ti gde nađe tolike zazore na novom automobilu pa onda ovaj moj sa 135k km ne bi trebao vrata otvarati prilikom ulaska ulazio bi kroz zazor, a nema pojma sad kad bi ušao u njega ako zanemariš rukohvat koji se ogulio jer je to fabrička greška kasnije u redizajnu su promenili materijal rekao bi da automobil nije napravio ni 1000km prosto nevjerovatno da nema ni najmanjih tragova korišćenja bukvalno ko u salonskom automobilu da sediš. Što se tiče cene i kvaliteta materijala Clio 4 je za svaku pohvalu to pričam jer sam ulazio unutra istina ovaj je bio najjači paket opreme al opet ne vjerujem i da je loši u slabijim paketima.
@ Dakara
Otvori prednja vrata, pogledaj A stub, pa mi reci kako ti se sviđa spoj A stuba sa prednjim krilom NA KLIJU!
Molim te budi realan, ruka prošla, a nogu nisam ni smeo da pokušam da stavim
Paaaa...vidis dejane i popred tih silnih zazora je po rezultatima NCAP najbezbedniji u klasi.Modus je sav od plastike, mozes mu zavuci ruku izmedju svih zazora, ali je ostvario bolje rezultate od Oktavije njegovog vremena, ovaj mali autic je cak sa krilima od plastike tezi od pedantno upakovanog nemackog lima duzine 5 meta.Za tvoj problem:https://www.youtube.com/watch?v=qBDyeWofcLYra.
@L Dejan
Zanimljivo je da ostavljaš komentare samo na gledanje i pipanje.
Moram ti reći da je Renault napravljen za blagodeti vožnje, gde pokazuje osobine koje nemac nikada nije imao, a bezlični sateliti kao Skoda i Seat mogu da služe samo u socijalne svrhe.
Renault Clio je potukao sve, izgledom i premijum klasu. Nemoj više bez osnova trovati teme, jer novi clio ima preciznije zazore karoserije od nove Octavie i Rapida, kod koga su čak podvrnute ivice vrata.
Novi Clio ima zaista dobro i precizno urađenu školjku. Nije kao Audi ali nije ni daleko. Ipak Audi možda nema hrabrost da uvede ovako radikalne prednje farove. Ko zna, kad se naviknem možda budu i lepi.
Farovi na Cliu su nastavak tradicije, veza sa prethodnim modelima.Ti trouglasti farovi su ``trepavice `` dobili restilizacijom druge generacije, nastavljeno sa predstavljanjem trece(do restilizacije koja ga je , barem ja tako mislim poruznela) i sada su prisutni i na cetvrtoj.Dvostruka optika i trouglaste trepavice pomalo predimenzionisano, ali prepoznattljivo za Clia.