Novi Hyundai i10 1.2GL Style u Srbiji za 9.990 evra

Hyundai je novu generaciju svog malog gradskog modela i10 zvanično predstavio na prošlogodišnjem Salonu automobila u Frankfurtu, dok će javnost u Srbiji moći da ga upozna na predstojećem sajmu BG Car Show 2014 u Beogradu, između 14. i 23. marta.
Sem modernijeg izgleda u odnosu na istoimenog prethodnika, novi i10 donosi i novu platformu, povećane dimenzije i prostraniju unutrašnjost sa kvalitetnijim materijalima. Takođe, njegov prtljažnik zapremine 252 litra je među najvećima u klasi.
U cenovniku se za sada nalazi samo i10 1.2GL Style sa 87KS koji ima redovnu cenu od 10.990 evra, a sa sajamskim popustom košta 9.990 evra.
Ovde i podatak da se novi i10 proizvodi u Hyundaijevoj fabrici u Turskoj, kao i to da je i10 osvojio i nagradu Autobest 2014. koji dodeljuju novinari iz centralne i istočne Evrope.
Cenovnik, tehničke podatke i spisak opreme za novi Hyundai i10 možeze pogledati OVDE (u pdf formatu).
Sajamski cenovnik za sva Hyundai vozila možete pogledati OVDE.
Hyundai će na Beogradskom sajmu izložiti i blago osveženu Elantru, kao i modele i20, i30, i40, ix20, ix35 i Sante Fe.
Ivan Mitić – Autoblog.rs
Jeste da je najbolji u klasi ali ovo je previse!
Bar hiljadarku manje...
P.S. za te pare Skoda Rapid ko lutka sa sve prekrasnim "social" enterijerom! :)
Pa meni je on najgori u klasi.Bas zbog toga sto je "ozbiljniji", potpuno je neinventivan, konfekcijski, bezidejno je poskidao fore gomile iz b segmenta, tu ozbiljnost je postigao kako spolja tako i iznutra i umesto simpaticnog, gradskog originalnog malog automobila, ponudio "kvalitet" i "udobnost" skoro kao u b segmentu po ceni b segmenta.Odnosno umesto superprostranog a segmenta, napravili su prosecno prostran, opremljen,stedljiv i upravljiv b segment po ceni vecoj od Sandera,Fabije,Fieste,Klia,Korse i svih ostalih.Sta je tu dobro na ovom do zla boga dosadnom malom automobilu.
@Bobo
haha, a ti si ga vozio pa sve to znas?
Nemci su ga proglasili najkvalitetnijim Hyundai-em ikada!
Jedino je tacno ovo sto si rekao: najozbiljniji u segmentu, dovoljno...
Siva boja postala je zastitini znak Hjundaija kao nekad sto smo pamtili Tojotu Korolu sedan ili Mazdu 323 ili 626 sedan ili Daihatsu Aplause.
Kada bi gore na slici bio u nekohj zelenoj , crvenoj i sl. uz zadrzavanje sive boje na lajsnama, bio bi neuporedivo simpaticniji.
@Carobnjak
nisam ga naravno vozio i apsolutno ni nemam nameru.Govorim da je bezlican, pokupio je gomilu fora sa Clia,ima tipican enterijer koji niko nikad nece upamtiti,konfekcijski je ozbiljno i pedantno uradjen sa svim modernim elementima bez bilo kakve ideje i konacno to je auto koji je u segmentu 10 000 eura pa navise.Mislis li da to ne mogu ostali da urade u a segmentu?Jesu li ga nemci proglasili boljim i prakticnijim, originalnijim od Pola,Fieste,Clia,208,C3, posto toliko kosta.Mislis li ti da je kvalitetniji, stedljiviji,prostraniji,lepsi, sa boljom voznom dinamikom od nabrojanih?Svako ima pravo na misljenje, ali ovo je meni preskupi Sandero.
@Bobo
Upravo. To kada naprave auto po meri trzista umesto po meri inovacije uvek bude gadno.
Sav je bezlican, mogao bi da bude bilo koja marka.
Citava poenta ove klase koju je zapoceo Fiat je napraviti nepretenciozan zabavan mali auto koji ne kosta mnogo.
Hjundai je primenio filozofiju po kojoj ce oni pokazati da su najbolji i ponuditi sve sto ljudi zele u drugim vozilima.
Bice prodavan, ali ja ovo nikada ne bih kupio pored novih Twinga, 108-c1-Aygo, Fiat 500...
A kome treba auto koji lici na svaki drugi i pritom ima vise mesta za manje para, eto Dacia Sandero. I jos 1000 evra manje.
Čak i sa savremenim 0,9 TCE motorom relativno lagana dačija sandero ima veću emisiju CO2 od ovog odlično opremljenog i10 (koji, istina, nema rezervni točak), dok 1.2 16 V "ubija" sa CO2 ...
Meni je ovaj i10 sasvim OK, mada malo cena "odvaljuje"
@Bobo
sve to sto si naveo je samo plus, osim cene, naravno...
Meni je bas originalan i inovativan, posebno enterijer.
Na stranu to sto mi se veoma dopada!
Bio sam prezadovoljan i prethodnom generacijom a ovaj je maksimalno unapredjen na svim poljima.
Ti konkurenti koje si nabrojao nisu njegovi, oni cekaju novi i20 koji stize uskoro pa ce situacija biti jasnija....
Zar niko nije primetio da je ovo ful verzija sa jacim motorom ?
Bazni ce biti 8-8.5 hiljada sa 1.0 motorom...
@Damko To si dobro primetio. Van svake pameti i zdravog razuma je da automobil A segmenta praktično ima istu cenu kao dve klase veći auto i30. Dalje, ovaj i10 Style nema rezervni točak, nema bočne lajsne na vratima niti metalik boju, tako da to nije full verzija kako je carobnjak rekao (motor istina jeste, ali ostalo nije). O alu felnama da i ne govorimo. Ako sve to uračunamo dobijamo cenu od 10.500 eur (bez alu felni) što je sumanuto mnogo za auto A segmenta. O prodaji će najviše govoriti njihov broj na ulici. Ja ih do sada vidoh 0, a za dalje ćemo videti.