Kineski Great Wall od leta i u Srbiji

Na srpskom tržištu uskoro će debitovati automobili jednog od vodećih kineskih proizvođača, kompanije Great Wall.

Međutim, modeli za našu zemlju neće dolaziti sa Dalekog istoka, već iz fabrike koja je pre dve godine otvorena u Bugarskoj. Reč je o pick-up modelu Steed i SUV-u Hover H5, koji osim modernim izgledom i dobrom opremom pažnju privlače i time što su fabrički deklarisani kao privredna vozila. To znači da su za pravna lica prilikom kupovine predviđene i poreske olakšice.

U pick-up Steed nosivosti od 1.000 kg ugrađuje se benzinac 2.4L, kao i dizelaš 2.0L, koji su poreklom Mitsubishijevi, a predviđena je i verzija sa TNG uređajem.

Za SUV Hover H5 namenjen je benzinac 2.4L.
Početak prodaje je najavljen za leto, a do tada će biti poznate i cene.
Izvor: revija SAT Plus
Foto: arhiva Autoblog.rs
Bas smo se usrecili, Bugari vec duze vremena pokusavaju negde da uvale automobile koje prave zajedno s Kinezima. I gde ce drugde nego kod nas, Makedoniju il Albaniju. Uzgred, fabrika u Bugarskoj je pocela da radi kad i nas FAS.
B.M.
Kamo sreće da i mi imamo automobil koji možemo da prodamo u Bugarskoj i u okolini, umesto 500L. Ovako napravili u SAD kampanju koja je skuplja od automobila koji su prodati tamo. Nije čudo da je FAS u velikom dugu.
Great Wall nije uopste naivna marka u Kini su broj 1 u Pick Up i SUV segmentu. Inace automobili koji se sklapaju u Bugarskoj se izvoze u Italiju i UK, tako da kvalitet ne bi trebao biti sporan. Motor od 2.0 Tdi je njihov motor razvijen zajedno sa Boschom i 2012 je proglasen u Kini za motor godine. Nadam se da ce dodji i kod nas uskoro pa da testiramo
"Bugari prave sa Kinezima"... oce to... srafciger industrija, kao i ovo nase...
Mozda i se i njima predstavlja motor i menjac kao dva dela, pa onda i oni imaju 65% proizvodnje ovih terenaca u Bugarskoj kao i mi... :)))))
Prijatelj iz Bugarske ima kao službeni auto Great Wall H6, dizel 2.0 145 ks, kaze da je auto pun opreme, dobar na putu i troši manje od 7l u proseku. Za desetak dana ide za Zagreb, pa će svratiti baš da vidim i to čudo Kinesko-Evropsko.
živim i radim u italiji i vozim hovera evo već 5 godina
prvi hover cuv smo imali u firmi i napravili smo oko 150.000 km sa njime, onda smo ga zamenili za drugi, hover 5 koji u dve godine ima oko 85.000 km
auti rade dobro i jeftini su za održavanje, troše oko 12-13 litara na plin
šteta jedino što nema automatika i fali im tempomat, to sve ima novi hover 6, nadam se da će ga gazda kupiti uskoro
vido sam uzivo i vozio se u hover 6 to je najnoviji model sa dizel motorom i u odnosu na dacijinog dastera kojeg vozim sluzbeno mogu da kazem daje dve klase jaci auto ne samo na izgledu nego i po udobnosti opremi ovaj je bio krcat opreme tada sam prvi put i cuo za ovu kinesku marku i iznenadio sam se dokle su dogurali u autoindustriji