Mitsubishi na sajmu automobila u Beogradu

Zvanični i ekskluzivni uvoznik i distributer vozila Mitsubishi Motors za našu zemlju Inoto Motors d.o.o. (Inoto.rs) na ovogodišnjem sajmu automobila u Beogradu predstavlja već poznatu paletu modela ovog japanskog proizvođača.
Što se akcijskih cena tiče, primera radi Lancer 1.6 Invite sa 117KS i manuelnim petostepenim menjačem košta 15.000 evra (redovna cena je inače 17.600 evra).

Najjeftiniji ASX 1.6 Invite 2WD sa 117KS i manuelnim 5-stepenim menjačem ima cenu od 17.500 evra (redovna cena je 20.500 evra), dok se kod Outlandera ističe ponuda za verziju 2.0 Intense 4WD sa 150KS i automatskim menjačem koji umesto standardnih 29.000 evra košta 25.500 evra.

Na kraju pomenimo i da bazni Mitsubishi L200 DI-D Invite sa dizelašem od 136KS i manuelnim petostepenim menjačem treba da se plati 29.520 evra.
Treba naglasiti da garancija iznosi 5 godine na motor ili 100.000 pređenih kilometara, a 12 godina na karoseriju.
Ivan Mitić – Autoblog.rs
Mitsubishi stvarno zasluzuje da se malo uozbilji. ASX je stvarno jadan unutra, Outlander samo za nijansu bolji. Na sta ja kao kupac da padnem kad sednem u nesto sto unutra izgleda tako jeftino..?
Ja imam lancera i nemam nikakvih zamerki, jednostavno savrsen auto, ukusi su razliciti ali kvalitet je neosporan, meni je lancer i dalje spolja vrlo vrlo atraktivan....
Priapus, u autu se ne sedi samo nego se i vozi. E tu Mitsubishi pokazuje pravo lice!
Nenormalno je da jedan ozbiljan proizvodjac automobila (ili bar to zeli biti) padne na "sitnicama", pa recimo u svom modelu koji bi trebao biti predstavnik D segmenta, trzistu ponudi automobil koji, na primer, nema disk kocnice pozadi vec dobose. Danas diskove na sva 4 tocka ima cak i i10, najmanji Hyundaiev predstavnik.
Koji se motori ugradjuju u Mitsubichie nije sigurno ni da oni sami znaju.
Cudi podatak da Mitsubici uopste postoji na evropskom trzistu, sudeci po prodaji u poslednjoj dekadi.
@ vojvoda, ako mislite na Lancer, auto ima diskove i napred i pozadi:
http://www.inoto.rs/images/stories/vozila/tehnicke-karakteristike_Lancer-sedan.pdf
Outlanderu ni redizajn nije pomogao.
Lancer kad se pojavio u startu je bio nezanimljiv. Napred agresivan, bocno jeftin kinez, pozadi jos gori. Izgleda kao da je 2000. god
ASX preskup, u toj klasi ima i lepsih i kvalitetnijih. Kud mu stavise narandzaste migavce. Enterijer na ASX-u je prost i deluje praistorijski.
Za utehu, deluje malo bolje od Subarua.
Autor Darko 23 Mar 2015, 00:48
Slažem se. Zato su potpuno nepotrebni airbag-ovi, el. podizači, klima, muzika.. Samo sedi i vozi..
Šalu na stranu, poredeći npr. ASX i Qashqai, ja ne znam da li bih 1 sekundu imao dilemu.
Ovdašnje tržište nije nikakvo merilo. ajte molim vas,pa Škoda je među 3 top najprodavanija u Srbiji vazda,a hoće li me neko ubediti da im je unutrašnjost lepša,modernija,maštovitija??? To su sve gluposti. Ljudi ovde imaju zent od Japanaca zbog neke izmišljene visoke cene delova a Nemce gotive jer je nemački auto svojevrsni statusni simbol. Vozim Japanca,u okruženju imam 10 ljudi koji voze Japance i znate šta? Moj ima 5 god,a njihovi 25 i dalje idu kao mutavi i ne planiraju da ih menjaju kao ni ja. Lanser ima diskove napred i pozadi,nemojte lagati i lupetati. A i tu postoji objašnjenje. Lagana vozila,iz nižih segmenata,opravdano imaju doboše pozadi jer diskovi na tu snagu motora od 1.2 i 60 ks npr i masu od 800 kg jednostavno nisu svrsishodni. Kočiona sila se raspodeljuje u razmeri 80:20 prednji/zadnji točkovi stoga je doboš i više nego dovoljan,a disk koji bi bio neiskorišćen,rđao bi i ne bi bilo apsolutno nikakvih osetnih razlika. Proverite ovo kod svih proizvođača,videćete da je tako. I za kraj,Kaškai je odličan auto,ali uzmite u dizel izvedbi njega i ASX pa dođite posle 5-6 god vožnje da sumiramo rezultate. Renoov dci će biti raspadnut,a Mitsubishijev motor koji je među najboljim agregatima tog tipa gaziće još mnogo km i godina.
Lancer EVO izgleda odlično. 2013 je bio izložen, non stop je bila gužva oko njega.
On je totalno drugi auto, od eksterijera do enterijera.
mali,
Pusti predrasude. Mitsubishi je devedesetih bio među poželjnijim proizvođačima, verujem da im ne bi bio problem da to ponovo budu.
Ali ne treba zaboraviti da je Mitsubishi ogromna kompanija koja proizvodi:
-svemirske stanice
-lansere raketa
-motore raketa
-još dosta svemirskog programa
-možda Najbolje putničke brodove
-ostale komercijalne i radne brodove
-putničke avione
-borbene avione
-ratne brodove
-podmornice
-razne sisteme za iskorišćavanje energije itd itd
Što će reći oni su među jačim korporacijama u svetu. Za jedan Mitsu fighter mogu se pazariti 3 Suhoja. :-)
I posle dođu ljudi i pišu kako M ne zna da napravi nešto...
Pozz
"@ vojvoda, ako mislite na Lancer, auto ima diskove i napred i pozadi:
http://www.inoto.rs/images/stories/vozila/tehnicke-karakteristike_Lancer-sedan.pdf"
Lancer ima diskove pozadi na samo na verziji SE i GT.
Na ES verziji pozadi su dobosi.
@ vojvoda, u ovom članku se govori o Lanceru koji se prodaje u Srbiji, a na našem tržištu se Lancer nudi sa paketima opreme Inform, Invite i Invite+. Svi oni imaju i diskove pozadi, što potvrđuje i zvanična brošura (sa sajta uvoznika Inoto) koju sam linkovao ranije. Ne razumem zašto u ovu našu priču sada ubacujete verzije SE i GT kakvih nema u ponudi našeg uvoznika.