Renault, Dacia i Nissan na sajmu automobila u Beogradu

Renault Srbija je za Sajam automobila u Beogradu pripremio brojne novitete, koji nose oznaku tri popularna brenda – Renault, Dacia i Nissan.

Iz samog Renaulta stiže Kadjar - novi crossover, urbani automobil sa pogonom na sva četiri točka opremljen vrhunskom tehnologijom. Karakteristični oblik maske hladnjaka sa velikim centralno postavljenim amblemom marke Renault, izgled farova i stop svetala, udubljenja na vratima i bočna lajsna već su viđeni na modelima Clio i Captur, a sada su primenjeni i na novom krosoveru.

Zahvaljujući većim dimenzijama, drugačijim proporcijama i naglašenim bočnim elementima oko točkova, Kadjar je masivniji i ima dinamičnije linije.

Renault predstavlja i novi Espace, koji ima panoramski krovni otvor, integrisani navigacioni sistem i neverovatnu modularnost.

Novi model Dokker Stepway stiže iz Dacije. Potvrđuje svoju nezavisnost i pokazuje snažan temperament, a jak karakter inspirisan je krosoverima.


Nissan je pripremio čak četiri noviteta.

Juke Nismo RS je potpuno nova verzija, ima vrhunske performanse, spaja impresivnu snagu i kontrolu sa dizajnom nadahnutim dugogodišnjim iskustvom u auto trkama.

Novitet je i X Trail, auto koji je svojim upadljivim, prostranim izgledom i inovativnom tehnologijom konstruisan za sve avanture.
Sledi potpuno novi Nissan Note, koji nudi pametniju i bezbedniju vožnju, uz tehnologiju Nissan Safety Shield.
I za kraj, vrhunski gradski crossover Qashqai 360 - odvažan, tehnološki napredan, automobil koji uliva poverenje svakom vozaču.
PR Beogradski sajam
Foto: Autoblog.rs
Meni najprijatnije hostese su bila na štandu dačije. Nasmejane, nenametljive i bez onog papagajskog "ne dirajte ništa".
Dokker Stepway je spolja zaista lep i velika šteta što je unutra ostao kakav je i bio (krajnje "prost" i "spartanski"). Zaista šteta.
Kada sam seo u logan MCV, hteo sam da "umrem" od jakog mirisa (lepka ili ko zna čega). Ako su one "smrdljive zgrade" navodno "otrovne", ne verujem ni da je u toj dačiji išta zdravije.
Na štandu renoa me oduševio "kratki" Scenic (dugački i nije bio izložen). Šteta što ga je vreme potpuno pregazilo (vidi se i po ceni od manje od 20.000 za 1.6 DCI sa solidnim paketom "Limited Edition"). Jer, pozadi u njemu značajno više mesta ima nego u novom "kratkom" Pikasu (u Pikasu moja glava pozadi nikako ne može da stane, a u Scenicu može baš komotno).
Ubedljivo najveće razočarenje sajma ( da ne kažem uvreda, što i jeste) mi je bilo to što nisu hteli da me "puste" u Kadjar i Espace. Kao "akumulator je prazan" i "ne može da se otključa", a kada stigoh do dačije, videh da su ih u medjuvremenu "otvorili" za neke ljude "sa karavatama".
Jbg, Srbija..."Bravo" za "Renault Nissan Srbija".
Priznajem da me Espace Paris Initiale realno ni u snu ne interesuje, ali sam onaj "narodni" automobil Kadjar baš hteo videti ...
Twingu fali 5mm kedera iznad levih vrata.
Jel moguce?
I on smrdi na lepak.
Kadjar je pokidao.
Plavi Stepway izlozen sa ogrebotinama i otpala mu zastita ispod desnog zadnjeg tocka.
I sta sad da kazem?
Sta?
Molicu za odgovor
Mislim da gornji komentar od "moron" nije u redu I nije na mestu.
Svaka cast svima iz Renault Nissan Srbije I momcima koji su se angažovali po pitanju sajma. Mnoge od njih lično poznajem I znam koliko se trude I cimaju oko sveg posla. Momci su jako posvećeni tome i rade inače po drugim sektorima van prodaje (bar one koje ja znam) i odlični su u svakom smislu. Drugi brendovi ne puštaju posetioce u vozila a oni su se za to izborili.
Dođite sledeći put na sajam sa kravatom... Šta da vam kažem... Ti ljudi u kravatama su očigledno njihovi stari kupci I takav gest zaslužuju.
@porJovovic
Moja prethodna dva vozila sam kupio bukvalno "u patikama" (znači,bez kravate). I na sajmu sam bio "u patikama", pri čemu ni za kupovinu novih kola nemam nameru kravatu da stavim.
Inače, veći deo mojih kravata držim na poslu, u fioci stola, mada ih odavno (godinama) ne stavljam ni zbog "VIP klijenata". Ako je nekom mom "klijentu" bitnije kog su brenda moja odela, košulje, cipele (i da li imam kravatu ), nego li šta i kako radim i u glavi imam, onda mu svakako ne trebam ja, već "maneken" (pa neka sa njim i radi).
Ponavljam, na sajmu sam "u patikama" uspeo da sednem u svaki automobil u koji sam ja to želeo (pa i u one zaključane - kada sam zamolio), ali na štadnu "Renault Nissan Srbija", doo, Beograd, ni "molbe" ne pomažu da se posetiocu omogući da "u patikama" sedne u Kadjar ili Espace. Kao što rekoh, Espace nije moj target sa više razloga, a Kadjar možda i jeste. Ali, "šipak u patikama".
Predlažem "nosiocima" štanda "Renault Nissan Srbija" da odu "anonimno" i do drugih štandova na sajmu ( "u patikama" ). I uvere se u prijatnost tamošnjih domaćina i da im niko neće tražiti da stave kravatu pre ulaska u vozila.
Laserb
Uopšte ne znam ta si tražio na Renault - Dacija štandu ?? kako nisi tamo uhapšen? Ti Škode obilazi, i otuda daj zamerke.
moron
Ja sam pokušavao da zakažem probnu vožnju Captura. Prvo su me zvali iz Renault Srbija, nudili sami fino. Jednom sam išao u salon - ništa.
Drugi put, opet ništa.
Treći put su mi ponudili da probam Clio 4 karavan - kažu sličn je.
Pitam, ima li gde u Srbiji da pogledam Captura - opet odgovor, biće i ništa.
Zadnji razgovor je bio, u obliku moga odgovora, "Ja i trešnje i jagode, i kobasicu, ne kupujem da ne probam, a kamo auto. Molim, obezbedite tačno model i boju i motoristiku koju sam tražio da probam, ili me nemojte zvati."
@Luk
Nadam se da će želja da ti se ispuni :) Znam da ga "tražiš".
Ja sam, inače, tako dugo po raznim salonima po BGD tražio "dugački" Scenic (priznajem, bio je prethodno (godinu-dve ranije) u salonu na Starom sajmištu,ali kada me nije interesovao). Kad upitah kada će biti "dugački" da ga vidim, počeše da mi objašnjavaju da je "to skupo vozilo da bi se tek tako držalo u salonu". Kažu i "pogledajte običan ili X mod, to vam je isto".
Prestao sam da ga tražim i ohladio se. I na sajmu slučajno videh samo "kratki". I podsetih se svega.
A ono sa zaključanim Kadjar-om ko šamar beše. Svaka im čast.
moron
teo sam da probam Captura 0,9, ali na žalost, i pored njihovih ponuda nisu mogli sami sa sobom da se dogovore.
Captur, bi mi možda odgovarao, ali motoristika benzinska, verovatno nikako. Ono što bi se i našlo da odgovara je papreno skupo. U krajnjem slučaju, odlazeći Megan je mnogo povoljnija opcija.
Luk
Veliki je pomak što se Captur dizel nudi i sa 110 ks uz manuleni menjač i šteta je što 1.2 TCE još uvek ide samo uz EDC (možda bi ga neko hteo i sa 6MT i za manje para).
Što se megana tiče, ima on dobre cene nekih verzija ("do juče" je bilo nezamislivo 1.6 DCI za malo preko 19.000, mislim da je to lani na sajmu bilo oko 2.000 više, sećam se, bio je karavan izložen, bio oko 23.000 ).
I sada za iste pare imaš DCI sa 110 ks i Captur i Megane ( 17.990 ). I sve zavisi šta čovek želi, može i šta mu treba.
moron
Problem je što mene trenutno zanima samo benzinac.
U tom obliku, odgovaro bi mi stari provereni 1,6 16V od 110ks.
Taj motor će na žalost ubrzo izbaciti....
A podatak da kod mene prosečno troši oko 7L, sve govori. DCI u istom obliku nešto malo manje od 6. Tako da taj 1 litar, na mojih 8000 km, po godini sa tim autom, ne znači ništa (manje od 100€ po godini). Pored toga, održavanje je neki +. A ta razlika u ceni u nabavci, ne bi stgao nikad.
moron
Nista licno, ali...
1. Kravata bez
2. Odelo bez
3. Kosulja, doduse, da
4. Bez pitanja..
.. Kadjar se naprosto sam ponudio da u njega udjem.
I utisci su apsolutno fenomenalni, dosta dobro odradjen, sve na svom mestu..
Jos jednom nista licno..
@Priapus
Zavidim ti, šta da ti kažem :)
Ne kažu džabe neki da je "bolje roditi se bez ušiju, nego bez sreće".
Planiram da odem još jednom, da okušam sreću ponovo.
@Luk
Bio je na B92 nedavno test megana i beše dosta komentara na temu 1.6 16V i njegove potrošnje. Na otvorenom očito nije žedan (u granicama toga što kažeš), ali ga "napljuvaše domaćinski" za potrošnju u gradu (neki pominjaše i 11-12), a i na auto putu (neki vele 10 pri 140 km/h). Ali, uz dobru nabavnu cenu, i godišnju kilometražu koju pominješ, sve je to OK.
moron
Ljudi mogu da pišu svašta.
Kod mene se prosečna potrošnja tog auta kreće 7. Sa više gradske vožnje penej se do 7,8. Tih, 7,8 odgovara 7,2 fiata punta. Znaš u kome gradu živim.
Ako se vozi na otvorenom do 90, potrašnaj pada ispod 6L.
Na autoputu pri brzinama prosečnim 125 po cajgeru, troši manje od 7. 6,6-6,8, zavisi od uslova.
E sad šta i ko i kako vozi, pitanje je. 60 na sat ovaj auto se može voziti od 1 pa do 5 brzine....
Pri tome, pišem za Megan Sedan, a Megan 3, ipak ima bolju aerodinamiku....