Akcijski cenovnik za Hyundai i30

Uvoznik Hyundaija za Srbiju u ponudi ima i model i30 koji se nudi po akcijskim cenama.
Tako najjeftinija benzinska verzija (Hyundai i30 1.4 GL Invite sa 100KS) sa popustom trenutno košta 10.990 evra, dok osnovni dizelaš (Hyundai i30 1.4 CRDi GLS Premium Base sa 90KS) ima akcijsku cenu od 15.390 evra.
Kompletan akcijski cenovnik, spisak opreme i tehničke specifikacije za Hyundai i30 pogledajte na sajtu Hyundai.co.rs
Ivan Mitić – Autoblog.rs
U specifikacijama vidim i T-GDI model ali ne i u cenovniku... Jel to neki "GTi" model, pošto vidim da se specifikuju penumatici čak do 225/40R18?
Sa 1.6 T-GDI ( ali od 204 ks ) Kia pro ceed GT ima "promotivnu cenu" od 25.990.
Cena za 1.4 benzinca je odlična a dizel nije akcijski niti se isplati....
Hyndai za prelazak sa 1,4 na 1,6 MPI naplaćuje 900, a KIA za prelazak na 1.6 GDI naplaćuje 1.000 eura.
MPI ili GDI za sličnu doplatu ?
@moron
Jel si siguran da je taj 1.6 GDI a ne MPI?
Vidim da dole u specifikacijama nudi identicnu snagu, 135 KS, GDI i MPI... a sumnja se javlja s obzirom na nase "uber" kvalitetno gorivo...
Ceed 1.6 GDI ima moj kum i kupio ga je pre oko dve godine (kada je samo GDI imao 135ks), a inače u to vreme je 1.6 MPI (kod i30 ) imao mislim 125 ks.
Danas očito sa 135 ks postoje i MPI i GDI, sa relativno značajnom razlikom u potrošnji i "emisiji".
@moron
130 KS je imao MPI u aktuelnom i30, provereno, onaj ranije, u prosloj generaciji, je imao 125 KS...
Kako se pokazao taj motor sa potrosnjom, a i Ceed uopste?
Orlo
Pa, kum ga hvali na sva usta, "da mu najbolje pristaje brzina od 150km/h" i tako. Sve u superlativu. Navodno ne troši mnogo ( pominje oko 8-9 po gradu ), ali je pitanje koliko čovek može da mu generalno veruje, jer (i) oko kola zna da prećuti neke "sitnice" (saznao sam "sa velikim zakašnjenjem" da je imao neki odvojen problem sa menjačem (nedostatak ulja) i sa kvačilom, ali ne i da li je zamenu kvačila platio ili je to pokrila garancija).
@ moron
Lepa je to snaga za njegovu masu, najbolji odnos performansi, potrosnje i cene, a i meni deluje da je mozda sigurnija kupovina no 1.6 CRDi motor... ili 1.4 CRDi...
No dobro, mozda on nije neki vozac, ne obraca paznju dovoljno na vozilo... licno se susrecem sa "pravim sofercinama" "vozacima svetskog kova", kojima se desava da im padne na opasno nizak nivo rashladna tecnost, pa cak i ulje... nekima je cak i motor zaribao zbog toga... pritisak u pneumaticima necu da spominjem, desava se da ne znaju ni na koliko se "pumpa", a ne kada je zadnji put proveren pa guma nalegne... ali ima nas svakakvih... :)
Orlo
On je ta kola smešno platio ( oko 13.500 ) i svakako više vrede od plaćene cene.
Žena mu je "drvoseča" za volanom, tako da je čudo da ta kola još uvek imaju točkove.
@moron
Mene iskreno odusevljavaju i Ceed i i30, i da imam da ih uzmem nove definitivno bi mi oni bili prvi na spisku...
U firmi imamo jednog Getza, i moram da ti kazem da sem rdje na rubovima zadnjih blatobrana, on na 360.000+ km nije imao nikakve probleme sa motorom... pregoreo je dihtung poklopca glave, malo bacao ulje i nista vise... njega je vozilo dosta njih za zivota, medju njima i ocajni vozaci, koji ne haju za sluzbeno vozilo, ali i dobri, potrosnja umerena, nije nesto potentan agregat, nije ni elastican ali prilicno robusno vozilo... terate da se bacis u razmisljanje...