PSC Komnenović - Pet godina garancije na polovne automobile!

Beograd, 20.06.2016.- Vest koja će obradovati vozače! PSC Komnenović, ovlašćeni distributer Opela, daje pet godina garancije na kupovinu polovnih automobila u svojim salonima.
Visina učešća naknade štete određuje se na osnovu pređene kilometraže.
Najveću mogućnost naknade od 100 posto imaju vozila sa pređenih 50.000 kilometara, dok automobil koji je prešao više od 100.000 kilometara ima pravo na stopu naknade za troškove rada i materijala u iznosu od 40 procenata.
Ono što ovu povoljnost čini posebnom, jeste to što se garancija usled dalje prodaje vozila može preneti na novog vlasnika.
Takođe vozači imaju mogućnost da u određenim situacijama obavljaju redovne servise i u drugim auto-kućama, uz prethodno odobrenje davaoca garancije.
Za sve dodatne informacije, vozači mogu da pozovu PSC Komnenović na +381(11) 4141-720 ili da posete naš Opelov servis u ulici Dragoslava Srejovića 2c na Paliluli.
Radno vreme je od ponedeljka do petka od 08-17h i subotom od 08-13h.
PR saopštenje - PSC Komnenović
Kakve veze ima "bombastični naslov" ( garancija 5 godina na polovnjaka) sa tekstom:
"Visina učešća naknade štete određuje se na osnovu pređene kilometraže.
Najveću mogućnost naknade od 100 posto imaju vozila sa pređenih 50.000 kilometara, dok automobil koji je prešao više od 100.000 kilometara ima pravo na stopu naknade za troškove rada i materijala u iznosu od 40 procenata."
Je l Komnenović postao osiguravajuće društvo, pa prodaje kasko sa franšizom, ili je tekst pisao vazduhoplov..?
Čitao sam u nekim nedavnim komentarima da "PSC KOMNENOVIĆ" uopšte ne postoji registrovan. Postoje valjda tri komada "KOMNENOVIĆ",ali ne i takav.
A što reče jedan "u odgovoru", sve to samo pišu "botovi". Moguće. Biće da je APR "ispustio" ta tri slova ...
Pazi 'vamo:
"PSC Komnenović član je Nemačke AVAG grupacije koja na području Nemačke, Austrije, Poljske, Mađarske, Hrvatske i Srbije ima 133 prodajno servisna centra. Uz Opel koji je naš prvi brend, AVAG grupacija zastupa još 13 proizvođača automobila. Godišnja prodaja u prošloj godini iznosi preko 80 000 vozila, od kojih je 45 000 novih i 35 000 polovnih vozila. Društvo Komnenović d.o.o. (PSC Komnenović) u Srbiji posluje na, kupcima i vlasnicima Opela već dobro poznatoj lokaciji u ulici Dragoslava Srejovića 2c.
U našem servisu nudimo potpunu uslugu servisiranja i održavanja vozila kao i prodaju guma, hotel za gume, limariju i lakirnicu, ukratko, potpunu uslugu na jednom mestu. Svojim kupcima nudimo i savetovanje o najpovoljnijim uslovima finansiranja i osiguranja vozila – sve na jednom mestu i u najkraćem vremenu bez puno papirologije.
Imajući u vidu sve navedeno, sa sigurnošću se možete pouzdati u PSC Komnenović kao poslovnog partnera, jer svako Vaše vozilo kupljeno kod nas možete predati školovanim serviserima i biti sigurni da će prodaja, servis ili popravka biti obavljeni stručno i u najkraćem mogućem roku kako bi Vas vaš ljubimac na 4 točka dugo i pouzdano služio. Celu našu poslovnu filozofiju usmeravamo prema jednom cilju – zadovoljstvu naših klijenata. Ključne reči našeg odnosa su približavanje kupcima i njihovo potpuno zadovoljstvo, bilo da se radi o zadovoljstvu odnosom i uslugom pri kupovini automobila ili održavanjem i servisiranjem vozila, odnosno ponudom servisnih usluga i lagerom rezervnih delova."
Sad je sve jasno. A obavestiće i Maglova, polako, da krene biznis..
Da, ali, ne samo da kod APR-a nemaš zvanično registrovanu firmu pod nazovom pod kojim ona zaista "istupa" ( "PSC Komnenović" ), već kada na istoj adresi imaš tri firme sa "KOMNENOVIĆ" u nazivu, a svima ovlašćeno lice nosi prezime "Komnenović", meni se jave neke jako loše pobude za tako nešto, jer je to više puta u praksi dokazan način "dovodjenja u zabludu", a sve radi ...
Ne bi Komnenović to radio, ipak ja on član Nemačke AVAG grupacije koja na području Nemačke, Austrije, Poljske, Mađarske, Hrvatske i Srbije ima 133 prodajno servisna centra...
Ovo me podseti na situaciju kad su neki likovi koji su tužili neke sa kojima sam bio "u odnosima" zato što nisu platili publikaciju koju su im uvalili sa sve ugovorom preko prvog koga su zatekli u firmi (tad se tu zatekao neki IT manager).
A što je IT-jevac uopšte primio publikaciju? Pa zato što je na njoj pisalo da je ugovorna strana JP Telekom. Čovek mislio da mu daju Yellow Pages. Ko ne bi verovao Telekomu..
Naravno, niti je bio Telekom Srbija, niti JP znači Javno Preduzeće, nego (recimo koliko se sećam) Jovanović Predrag Telekom. Preduzetnik (ili možda d.o.o., nebitno..). Carski fazon. Trebalo je videti sudiju koja je otresla zastupnika, tipa: "Kolega, znate koji mi je ovo već ovakav slučaj, ajde budite malo ozbiljni.." Čovek nije podizao pogled sa zemlje.
Tako da, zašto ne i Komnenović.. PSC Komnenović.
Priapus
"Rodonačelnik" te vrste "prevara" je bio DOO NIP ... IZDAVAČKO TRGOVINSKO PREDUZEĆE, ..., čiji je direktor po sudovima davno mahao legitimacijom saveznog poslanika ( i pitao sudije "Kome će da poveruju, njemu, saveznom poslaniku ili ovome tu ...? ").
Dok su sajtovi sudova dozvoljavali tu vrstu pretrage ( "po imenu" ), na ime te firme je "izlazilo" hiljade i hiljade živih postupaka.
"JP TELEKOM" doo, Novi Sad, je bio "mala maca" za NIP :)
Imaš sada jednog "naslednika" svih tih "prevarajića", zove se, mislim, “Nacionalni privredni operater” doo Beograd :) Taj ti "prodaje zbirku podataka koje za svaki registrovani subjekat skida sa sajta APR-a, a "proizvod" se zove „Nacionalni privredni operater - Paket ličnih podataka pravnih lica Republike Srbije“ ...
moron
Šta ti je "naš narod", uvek dovitljiv, i ne gubi duh, nikad..
Inače. PSC ima na lageru 20 polovnjaka.
15 "komata" sa preko 100.000 km, 5 kom. do 100.000, od kojih i jedna Meriva sa 3600 km, 2 do 50.000, 2 preko 50.000 a manje od 100.000
Traži se autentično tumačenje za:
"Najveću mogućnost naknade od 100 posto imaju vozila sa pređenih 50.000 kilometara, dok automobil koji je prešao više od 100.000 kilometara ima pravo na stopu naknade za troškove rada i materijala u iznosu od 40 procenata."
Razumem da preko 50k (a manje od 100k) nisi dužan da platiš ništa ako ti se pokvari automobil, tj. popraviš kvar, i regresiraš se 100% od PSC. Ako pređeš 100k, plaćaš 60%, vrate ti 40%. A šta sa vozilima sa kilometražom do 50k? Ako vozila koja pređu 50k imaju pravo na "najveću mogućnost (ne i pravo) od 100% naknade", je l ovima do 50k PSC plaća 100% plus vodi na večeru? Znači meni se isplati da kupim vozilo koje će non stop da se kvari, lepo da zaradim.
Samo se nadam da nije neki novi JP-Telekom-Nacionalni-privredni-operater princip..
Ako nije, "thumbs up" za PSC..