home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Hyundai je u Beograd doveo svoj trenutno najveći hit. Model i30, kojim na sva zvona preti VW Golfu. Možda za to imaju i dobrog osnova, jer novi Hyundai i30 deluje ozbiljnije i modernije nego ikada.

Na planu motorizacije novost je 1.4 GDi agregat. Ovaj benzinac , "sa single scroll" turbo punjačem integrisanim u izduvnoj grani, znatno je lakši od prethodnika (14 kg) i isporučuje 140 ks i 242 Nm obrtnog momenta. Može se reći da je on u agregatskoj ponudi i30 verovatno i najbolji izbor, budući da je daleko lakši od dizelaša, čime je ceo automobil dobio na agilnosti.

U i30 će se osim njega ugrađivati jos dva benzinska i četiri dizel motora. Od benzinskih na raspolaganju će biti 1.0 T-GDi 120 KS (171 Nm), 1.4 MPI 100 KS (134 Nm), 1,4 T-GDI 140 KS (242 Nm) dok će od dizela biti dostupni, 1.4 turbo dizel 90 KS i 1.6 turbo dizel motori snaga 95 KS, 110 KS i 136 KS svi sa 280 Nm obrtnog momenta.

Izvor: Vrelegume.rs



čitanja : 1673



Komentari

Novi i30 deluje znatno zrelije i ozbiljnije od prethodnika.
Od cene ni traga, prica se da ce biti znatno skuplji, dok neki kazu da ce cena biti na nivou odlazeceg sto je nemoguce...

Autor carobnjak 27 Mar 2017, 10:54

U varijanti savremene motorizovanosti (bar T-GDI 120) i pristojne opremljenosti, novi i30 će biti u rangu sličnog sida, a verovatno i malo skuplji (jer za današnje konkurente sid serijski ima malo zastareo infotainment čak i u najvišem paketu).

Autor pacijent 27 Mar 2017, 11:13

Stvarno ne znam ko ozbiljno shvata Hjundai? Ko će da izdvoji tolike novce za Koreanca, koji još uvek rđa?
U Evropi, nema šanse,a druga tržišta ne poznajem.

Autor trokrilac 27 Mar 2017, 12:35

@ trokrilac,
hyundai-kia je prosle godine prodao blizu milion vozila u evropi.

Autor mile antena 27 Mar 2017, 13:44

A sta fali Hjundaiu ?

Autor NoName 27 Mar 2017, 13:54

Od toliko evropskih vozila, da kupim Hujundai imalo bi logike kad bi bio jeftiniji bar za četvrtinu od konkurencije.
Da li fali nešto ili ne Hjundaji,shvatićete kad ga budete održavali i polovnog prodavali, to jeste poklanjali džabe. I pored svega, dati 15 hiljada evra i osećati miris Koreje, za mene nije normano.
Rezultat od 1 milion vozila godišnje je bled, obzirom na marketing i uložena sredstva u proizvodne pogone u Evropi.

Autor trokrilac 27 Mar 2017, 14:13

@trokrilac,
cisto iz moje radoznalosti, sta ti to vozis kad ti je hyundai toliko los?
a rezultat od million vozila je impresivan - posebno zato sto stavlja hyundai-kia ispred opela, cele fiat grupe, toyote, nissana i drugih, i u sam rang sa fordom.
jedina stvar koja ide protiv hyundai-kia su predrasude od ljudi koji gledaju samo na oznaku

Autor mile antena 27 Mar 2017, 16:32

"I pored svega, dati 15 hiljada evra i osećati miris Koreje, za mene nije normano."

A Koreja je zemlja trećeg sveta, pretpostavljam?
Daj čoveče, Seul izgleda kao grad budućnosti a tehnološki su među najjačim državama sveta...
Poz

Autor Raziel 27 Mar 2017, 16:41

A jel to ona Koreja, što radnike drži ko robove, što oblači crne prsluke, onima koji idu na bolovanje, oni što u radno vreme ne daju da se ode do WC... Pametno čovek zbori, o Koreji i korejskim vozilima.

Autor Oktopod 27 Mar 2017, 17:15

ne, to nije ta koreja.

Autor mile antena 27 Mar 2017, 18:31

Ne znam kako možeš da povučes paralelu sa Korejom i korejskim vozilima? Ako su oni ne valjaju kao nacija onda ne valjaju njihova vozila?

Autor NoName 27 Mar 2017, 19:13

@trokrilac
Al se čovek izlupeta! :)))

Dečko, i nokia je nekad bila telefon

Autor Realan 28 Mar 2017, 10:32