Novi Fiat 500L u Srbiji od 11.990 evra

Kompanija „Fijat Krajsler Srbija” započela je prodaju novog modela „500L” na našem tržištu sa početnom cenom od 11.990 evra.
Ona će biti dostupna za prvih 50 kupaca tokom manifestacije „Noć čuda”, koja traje od danas do sutra u 17 časova.

Novi „šumadinac” će tako u Srbiji imati i za nekoliko hiljada nižu cenu nego na tržištima Italije i Francuske, ali ipak nešto veću u odnosu na prethodni model. S druge strane, redizajnirani „500L” iz fabrike u Kragujevcu je dobio više opreme u svim modelima, a „Fijat” za njega nudi i nekoliko modela kreditnog finansiranja.
Izvor: Novosti.rs
Foto: arhiva Autoblog.rs
Gledao sam ga juče u salonu. Nisam se baš raspametio.
Neke sitnice nesporno jesu poboljšane, ali, generalno, za najveći deo izmena ( posebno sa funkcijama sadašnjeg "MF volana" ) nisam razumeo smisao.
Neke stvari su (za moje razumevanje) promenjene "na gore" (npr. kaseta ispred suvozača više nema hladjenje, iz gepeka je izbačeno ono "duplo dno" i sl. ...)
Mns
Jesam sedeo u njemu, ali nisam osetio razliku u sedištu vozača. Možda i ima razlike, ali ja je nisam (tada) osetio, bio sam "fokusiran" na neke druge (i očigledne ) izmene.
Kad bude bio 7500 evra biće dobar kao nacionalna taksi klasa. Uzmemo li u obzir da na svakih 300 ljudi dođe jedan taksista, brojka je sasvim jasna (20-30 hiljada automobila, podijelimo to sa 6 godina to je 5000 automobila godišnje i to samo za taksi službe plus još toliko za slobodno tržište, to je 10000 automobila). Neka FIAT uzme "stari" 500l i krsti ga kao Zastava 750l (taman malo da se smanji dug Zastave) i ponudi 10000 automobila X 6 godina po 7500 evra (za bazni model). Nek se prodaje preko sadašnjih FIAT-ovih dilera. To bi bila odlična ponuda za Srbiju. Pored FIAT-a 500L koji će se prodavati za oko 12000 evra da bude i Zastava 750L sa cenom od oko 7-8 hiljada evra kao verzija koja bi bila kao Škoda koja dodatno jača prisustvo Volkswagena na domaćem tržištu. Po mom mišljenju, za domaće tržište, onvaj model bi bio odličan da mu je cena 7-8 hiljada evra. Neka FIAT za domaće tržište ponudi i manju jeftiniju seriju koja bi dodatno em ojačala prisustvo FIAT-a em za nas je i stari model "ko bombona", a bilo bi lepo da je bliži kupcima što cenom što imenom pošto trenutno Volkswagen i Škoda su bliži nego FIAT uprkos "domaćem" FIAT-u 500L. Potrebno je što više domaćeg prisustva da bi bili bolji prodajni rezultati.