home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Uvoznik Seata za Srbiju je na svom sajtu objavio prve cene za novu generaciju Ibize; tačnije za sada je poznato da Ibiza 1.0 EcoTSI Style u Srbiji startuje po ceni od 15.474 evra (sa akcijskim popustom košta 12.996 evra).

U pitanju je verzija sa 1.0 TSI benzincem od 70 kW/95KS, manuelnim petostepenim menjačem i opremom Style.

Takođe, doplata za Vision Pack iznosi 1.000 evra (alu felne od 16 inča, full LED tehnologija, prednji i zadnji parking senzori, kamera za vožnju unazad...).

Katalog i i cenovnik sa spiskom opreme i tehničkim podacima za Ibizu 1.0 EcoTSI Style možete preuzeti na sajtu Seat.rs

Ivan Mitić – Autoblog.rs



čitanja : 2302



Komentari

Prilicno skupo, ali opet kudikamo bolji paket od nove Fieste cija je cena van pameti.

Ne znam zasto neko od proizvodjaca ne napravi nesto analogno iphoneu u svetu tehnike (inace koristim Android) ili nekadasnjem Twingu I... dakle jedan paket, jedan motor, 5v i eto moze boja i felna da se promeni, a ostalo je sve full.

Mislim da bi to bilo atraktivno za kupce jer bi dobili sve po nizoj ceni od konkurencije, a i proizvodjac bi imao jeftiniju proizvodnju.

Autor J4ZZER 31 Jul 2017, 17:12

Zato sto ovako mogu da sisaju jer su u dosluhu jedni sa drugima. Naravno, to nikad ne traje vecno, Tesla im sad prilicno mrsi racune upravo sa tim sistemom ponude(one size fits all).

Razlika je i u tome sto su Apple proizvodi nekada bili dobri... od kada je konkurencija daleko bolja u pojedinacnim oblastima citav ekosistem zasnovan na homogenosti pada jer vise nemaju jedan proizvod koji bi odgovarao svima. MBP je pravi primer.

Jel zna neko gde su pravljene Fieste koje su se prodavale u Srbiji po akcijskim cenama od 9999 i 8999?

Autor Fordovac 31 Jul 2017, 19:11

Ne pricam ja o ekosistemu,btw od Apple proizvoda sam koristio samo IPAD AIR a i njega sam prodao zbog zatvorenosti sistema... Ali mi se dopada da ako prave telefon prave brate jedan i ceo fokus je na tome, a ne kao Samsung npr, cak ni njihov marketing ne zna koliko desetina modela ima i koja porodica cemu sluzi...

Autor J4ZZER 31 Jul 2017, 19:58

Cena žestoka.
"VW" žvaka, ko Škoda, samo što ovaj ipak ima nekog stila i šmeka.

Autor Oktopod 31 Jul 2017, 20:34

@ J4ZZER

"Diverzifikacija tržišta" - ponuditi svakoj grupi kupaca baš proizvod kakav MISLE da im treba. Kao što nekome treba veliki displej, ali im ne žele ili nemaju da daju 700-800 eura za iPhone 7 Plus, tako će neko pre da da lovu za felne neko za podizače prozora. Ne mislim bukvalno, ali zato postoje paketi opreme - da bi doprli do većeg broja kupaca.

Autor Nino 31 Jul 2017, 21:15

Shvatam o cemu pricas.

To mozes kada imas proizvod koji se izdvaja iz mase. Ne mora da bude tehnoloski napredan, ali mora da "odgovara svima". Svi sub kompakti su manje-vise isti, pa ih upravo opcije prodaju. S obzirom na deljenje prakticno svih komponenti unutar VAG grupe, ove opcije ne kostaju nista u razvoju i ugradnji. Win-win.

Autor Fordovac 31 Jul 2017, 21:52

Meni je veoma interesantno usporediti šta bazno ima ova ibiza u odnosu na najskuplju ( Style ) fabiju. Mislim da 10 minuta nisam bio u stanju da prestanem da se smejem, jer je prosto neverovatno koliko škoda svojom "odmerenošću" i "skromnošću" ( osim po pitanju cena )"šiša" svoje verne poklonike ..

Autor moron 31 Jul 2017, 22:51

U ovoj klasi se izvojio novi C3.Prodaja od preko 20000 mesecno u Evropi govori u prilog tome.Nece stici Polo ali je Fabia losija a Ibica dvostruko slabija.Ima tu jos jakih igraca kao Fiesta itd...

Autor Gunar 01 Avg 2017, 11:43

Ibiza narasla do C klse iako je 355 litara zapremina gepeka koja uračunava i rupu za rezervni točak. Sličan je i novi polo. Valjda neće i on biti skuplji od golfa?

Autor rasa 01 Avg 2017, 13:39