Hyundai prodajna akcija: Specijalna SUV ponuda

Hyundai SUV modeli Tucson, Santa Fe i Grand Santa Fe spadaju u najprodavanije u svojim klasama, posebno model Tucson koji se nalazi na prvom mestu po prodaji SUV modela u Srbiji. Tucson je prošle godine od strane Auto Bild-a nagrađen priznanjem "Zlatni volan" za najbolji model u klasi compact crossover-a.
Santa Fe je perjanica game Hyundai modela. Treća generacija najprestižnijeg Hyundai SUV modela, sa globalnom prodajom od preko 2,6 miliona vozila. Prostranija varijanta, Grand Santa Fe, sa dodatnim redom sedišta, zadovoljiće i najviše zahteve kada su u pitanju bezbednost i komfor.
Pogledajte standardne pakete opreme i cenovnik SUV modela.
U septembru za ove modele važe specijalne pogodnosti 5+2²
5 godina garancije bez obzira na broj pređenih kilometara
2 godine produžene garancije
2 godine redovnog servisnog održavanja
Hyundai garancija bez ograničenja broja pređenih kilometara je jedinstvena, ne samo u Srbiji, nego i u Evropi. Dodatno je produžena u Srbiji za još dve godine. Detaljnije informacije pogledajte na stranici posvećenoj garanciji.
Vlasnicima svih SUV vozila kupljenih u septembru omogućavamo dva redovna servisa na 15.000 pređenih kilometara ili jednom godišnje u zavisnosti koji uslov bude prvi ispunjen.
Izvor: Hyundai.rs
Šta je "specijalno" u ponudi za "Tupson"? Startovao je "po rođenju" sa 17.990. A i danas je toliko.
Nemojte ljudi tako, a svakodnevna obaveza vozača(?):
"Svakodnevno održavanje
Pregled vozila pre svake vožnje, a prema upustvima iz servisne knjižice i upustva za upotrebu je obaveza vozača."
Inače, 7 godina garancija na vozilo, 6 na rđu, što je svakako dobra stvar, istruli ti vozilo u šestoj godini, ti bezbrižno i sigurno možeš da ga voziš još godinu dana u garanciji, sve o fabričkom trošku. Podrazumeva se, samo ako je rđanje sa unutrašnje strane materijala ka spoljašnjosti, nikako ne i u slučaju površinske rđe (korozije) tj. one, koja je različita od rđe (korozije) unutra ka spolja, to je valjda jasno i vrapcima na grani..
A ona truleks Mazda 12 godina garancije na rđu, stvarno gde im je mozak duplo više od lidera u kvalitetu.
Mada, ima jedan fazon, koji ja svakom preporučujem - da se obavezno kupi model koji je dve godine stajao neprodat, jer u tom slučaju garancija na rđu može biti čak i neverovatnih 8 godina..! I to sve po punoj ceni, razume se, to psihološki vlasniku zaista mnogo znači, jer bi se tako osetio nediskriminisan..
Priapus
Šalu na stranu, mislim da nisi u pravu i da ne može da ti se desi da ti istekne garancija na koriziju ( 6 godina ), a da ti kola budu još godinu dana u "opštoj garanciji" (ukupno 7), jer Hyundai ima (nazovimo je) "opštu garanciju" 5 godina (mada ni ta "opšta" ne pokriva sve, već je i pre toga na veći deo kola odavno "istekla" ), dok "u produženoj garanciji" (u šestoj i sedmoj godini) i nemaš bilo kakav "produžetak garancije" na koroziju. Koliko znam, "produžetak" imaš samo garanciju na mehaničke delove motora i menjača koji se podmazuju, a ta garancija ti pokriva samo 50% troškova opravke. Tako da je u startu priča o navodnih "sedam godina" neka vrsta prevare.
moron
Zapravo, to sam i rekao. Smisao je bio - može u šestoj skroz da ti istruli (kad ti se svakako završava garancija na rđu), ali važno da imaš još jednu godinu na mehaniku, ili kako kažeš, "opštu" (ne na rđu), te ga (formalno) možeš voziti još godinu dana, iako ga je (hipotetički) skroz pojela hrđa..
A novi i30 se kanda tolko dobro prodaje da na Srbiju i ne pomišljaju ili sa cenom od >13500 (moja procena) protiv 500L-a nemaju šta da traže pa ga i ne nude?
Apropo njihove garancije, kada se pojavila KIA sa garancijom od 7 godina, mnogi su još imali 2 ili 3 i nudili produženje uz doplatu. Na sajmu sam, negde pre 8 godina, polu šaljivo ali i polu ozbiljno tražio da mi prodaju ceed-a jeftinije uz skraćenje garancije, na šta su bili baš zbunjeni. Ko se danas "venčava" novim kolima i tera ih 7 i više godina, baš mislim da je obratno onaj ko ima za nova kola menjaće ga češće, a ko i malo razmisli shvatiće da zbog brzog pada cene ima u ponudi pristojnih polovnjaka...
Za novi i30 HB i SW je rečeno da će cenovnik za Srbiju biti u septembru. A po cenama iz SLO može da se vidi otprilike šta nas ovde čeka.
Inače, u septembru bi trebalo da se pojave i cene za 5008 i 308FL.
rasa
Vidiš, ja sam (ponovo postao) baš "taj", onaj koji se "venčava" ... Imao sam u medjuvremenu "kraći prekid" razuma sa jednim kolima, koja sam držao samo pet godina (i oko 120 kkm) jer u staru nisam dobro sagledao budući razvoj mojih potreba ... Blizak sam, inače, sa "drugim vlasnikom" tih kola, koj su sada (sa 13 godina) na oko 235 kkm i dalje rade kao sat ...
O.K. svaka čast, to je vrlo razumno razmišljanje i delanje. Ih 5 godina, to je večnost, ja sam polovni i30 mk1 1.4b posedovao cela 3 meseca :)
U smislu "venčavanja" nisam mislio na "sirotinju" koja se dokopala nove zastave 10 ili čak 500L, već na one koji kupuju Tupsona za 18 i više iljadarki, namamljeni SUV "prednostima", garancijom. Njih je lako ubediti da je bolje da promene, naravno za nova, kola već nakon 3-5 godina, jer će puno izgubiti na ceni, jer je novi model "mnogo" bolji, i jer prosto imaju para da se pokažu. Na stranu što pad cena nije linearan, i što je dobro napravljen, a tokom vremena i dobro održavan automobil dobar i kao polovan bar 10-12 godina...