Rast prodaje novih putničkih i lakih komercijalnih vozila je 13%

U 2018. godini u prva tri kvartala je prodato 23.486 vozila dok je u 2019. godini prodato 26.533 vozila. Koji modeli su najprodavaniji u putničkom segmentu a koji u lakom komercijalnom programu? Da li se hibridna vozila prodaju u Srbiji i kakav trend beleže?
Kako saznajemo od Milene Slavnić iz Cube team u 2018. godini u prva tri kvartala je prodato 23.486 vozila dok je u 2019. godini prodato 26.533 vozila. Od tog broja 20.000 vozila je prodato u Beogradu što govori u prilog veoma ozbiljnoj centralizaciji kada je kupovna moć za nova vozila u pitanju(ovde treba napomenuti da većina vozila koja je uzeta na lizing bez obzira na kojoj opštiti su uzeta se vode na Beograd.)
Najprodavaniji modeli u putničkom programu su:
Škoda octavia: 1.179 prodatih vozila
Fiat tipo: 962 prodatih vozila
Škoda fabia: 945 prodatih vozila
U segmentu laka komercijalna vozila - Fiat zauzima prva tri mesta, navode iz Cube team.
Fiat doblo: 721 prodatih vozila
Fiat 500 l van: 572 prodatih vozila
Fiat ducato: 331 prodatih vozila
Sve se više prodaje hibridnih vozila - rast je do preko 460% u odnosu na prethodnu godinu kada gotovo uopšte nisu bila prisutna. Toyota je vodeći brend u segmentu hibridnih vozila.
Evidentan je i porast broja novih vozila registrovanih od strane fizičkih lica za 2.28%. Sa 7.236 vozila na 7.401 vozila - što je jedan od pokazatelja nešto boljeg standarda, navode iz Cube team.
Što se tiče polovljanka - onih od 2008. godišta na naviše ima 43.361 (11 godina starosti i mlađi). Brend Volkswagen je vodeći u polovnim vozilima sa 15.580 u Beogradu i 11.761 u Vojvodini.
U ovim statističlim podacima nisu registracije vozila MUPa i Vojske.
Izvor: Mojauto.rs / Cube team