BMW Motorrad Japan kreira za svoju dušu
Da kreativnost i umetničke slobode nemaju granice pokazao je BMW Motorrad Japan, koji ne samo što zastupa i prodaje motocikle bavarskog proizvođača za tržište Japana, već i kreira sopstvene unikatne modele.
Dva motocikla koja vam predstavljamo su konstruisana pod okriljem Ignite Straight Six projekta. Kao osnova za konstruisanje poslužili su motor i ram modela “K 1600 GTL”.
Umetnici su profesionalci u ovom poslu. Prvi je Kenji Nagai iz manufakture Ken’s Factory a drugi je Keiji Kawakita iz Hot-Dock Custom-Cycles. Oba umetnika/inženjera su specijalizovani za kreiranje kastom bajkova, odnosno unikatnih primeraka.
Kako obojica kažu, želja im je bila da naprave omaž šestocilindričnom BMW-ovom motoru zapremine 1649 kubika.
Kavakitin motocikl ima naziv “jugernaut” (Juggernaut) a opisan je kao kombinacija Pobesnelog Maksa i Žil Vernovih fantazija. Mi se apsolutno slažemo u opisu i konstatujemo da je ovo jedna od retkih ideja sa karakterom koja se dopada čak i onima koji nisu ljubitelji motocikala.
Slično možemo da kažemo i za drugu kreaciju koju potpisuje Kenji Nagai. U pitanju je minimalistički dizajn sa velikim brojem komponenata izrađenim od aluminijuma.
Ovaj motocikl može da se pohvali jedinstvenim točkovima prečnika 23 inča napred i 20 inča pozadi.
Izvor: Magazinauto.com
Večeras sam imao susret sa jednim zanimljivim bavarcem, retkim, tj veoma retkim, makar kod nas, zanimljiv i specifičan, poslednji top model, a reč je nije o četvorotočkašu već o dvotočkašu. :) Kamionskih dimenzija. :) Iako nisam fan tog tipa motocikla, dopao mi se, posebno LED svetla i što je monumentalan poput konja, a takav je i osećaj jahati ga. :) Jer na ono se ne seda, već se zajaše. :) Mrcina, zaista moćna sprava i moćan osećaj na njemu. Nakrcan opremom, nema više šta da mu se stavi. :) Tu je i Akrap, moćan zvuk, iako se nekima možda takav zvuk ne bi svideo. Navigacija, keyless , grejač volana itd.
@MB,
Ja se ovde u Kanadi svaki dan cudim svim mogucim modelima Harlija, jako malo zujalica ima.
Nedostaje mi moja Vespa u BG-u... :D
UCS
Pozz.
Pa gde "ideš za Kanadu" čoveče. :)
Šala mala.
Hvale Kanadski standard. Harlija nisam ljubitelj, volim sportske, a mogu i neke druge kategorije, al ono sediš sa raširenim rukama "juriš" volan, to za mene nije motor.
@MB,
Evo me u predgradju Toronta, gradu Burlington-u. Ovde sam nedelju dana vec a bivu do kraja jula. Poslovno, firma pozvala mene i kolegu.
Ne volim ni ja taj stil, ali ima normalnih Harlija sa sve razumnom pozicijom sedenja tako da ne vidim udobniji motor za krstarenje autoputem.
Ja volim naked i caffe racer stil i to bih voleo jednog dana da imam.
Inace ovde je sve tako siroko, prostrano, cisto, pokoseno, svi se voze kolima, ima malo pesaka. Niko ne trubi, svi se javljaju na ulici.
I sve me to nervira pomalo! :D
Fali mi malo nervoze. Fale mi i kucici na ulici i macke, a ne veverice.
Sve je podredjeno kolima, i ima mnogo betonskih platoa tako da je i svaki kafic, umesto bastom za sedenje, omedjen ogromnim parkingom. Sta ja znam, mozda i zavolim ali ne gajim neke nade...
Jedino sto mi je neobicno je brujanje V8 motora na svakom cosku :D
Pozz
harley je nesto posebno i sam imidz koji ide uz njega. probao sam japanske kopije, koje su mozda i bolje, ali im nesto fali, nemoze se recima opisati. ovo kazem kao vlasnik harleya.
urose, da ti odam jednu tajnu - kad se vratis u srbiju sve ce ti to nedostajati, ta urednost, stabilnost i civilizovanost. mozda ne u pocetku, ali posle nekog vremena sigurno hoce. roditelji od moje zene su bili kod nas u americi na 5 meseci nedavno. vratili su se u srbiju pre mesec dana i nikako da se naviknu na zivot u zemlji gde su ziveli zadnjih 60+ godina
@mile antena,
Ma znam ja sve to, nego ne mogu od sebe. Ipak sam u toj Srbiji rastao 30 godina, sve je to pod kozom i dalje i ovde. Naravno, ima i Kanada svojih mana sigurno, nije ni to strasno. Prolazim bas tim sredjenim ulicama i nema ljudi tu. Naravno zato sto su svi zaposleni :D
@mile,
Pa dobro, mali je ovo grad ali imam utisak da sam sve ove ulice i komsiluke video u serijama/filmovima. Idem za vikend do Toronta, onda cu ti javiti utiske :D
UCS
Zato im je hrana plastična, gmo.
Elem, da se vratimo na motore.
Ima još kako udobnijih i boljih motora za put od Harlija.
Goldwing, K-1600, Kawa 1400 itd ima ih još mnogo, da ne nabrajam.
http://www.motorcyclecatalog.net/gallery/2012-bmw-k-1600-gtl/2012_bmw_k_1600_gtl_1.jpg
http://i.bssl.es/plusmoto/2014/12/kawasaki-1400GTR-1.jpg
Pa evo jedan primer :
http://www.dodaj.rs/?3E/NF/P8oc9In/gs.jpg
Znaš koliko je ovo ozbiljnija mašina od Harlija. A koja krmača, zaklonio Kajena. :)
LED osvetljenje :
http://www.dodaj.rs/?5/zz/40NuuHS0/gs3.jpg
Eto recimo ta klasa, ima raznih proizvodjača, bolje za put i sposobnije od Harlija.
Evo recimo za ovaj konkretni motor video :
https://www.youtube.com/watch?v=auCW3N9CRyw
Fazon na ovakvoj vrsti motora, što se osećaš kao vitez na njemu. :)
Sediš visoko, skoro ko na konju, dok na Harliju sediš nisko. Ne znam, taj Harli fazon bi bio verovatno poslednji stil koji bi izabrao medju dvotočkašima.
Ima verovatno i on svoj neki šarm, ali to je neki kruz fazon, opušteno, lagano.
Generalno ja ne volim kad mi motor nije agilan, pa me možda to odbija.
@MB,
ne sumnjam da ima dosta drugih boljih (pametnijih) izbora, ali harley ima nesto u svojoj dusi sto se ne moze opisati recimo. isto kao i za svet muscle cars, gde se ljudi pitaju zasto bi ih iko vozio - to se mora doziveti, nemoze se opisati recima
mile
Stvar je ukusa i afiniteta.
Nekome je najbolji izbor Harli ili taj tip motora, ko voli takav stil, njemu ne odgovara sportak.