home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Posetioci AIMExpo sajma na Floridi imali su priliku da upoznaju novu Hondu CBR500R, koja je premijerno predstavljena na ovom događaju.

Motocikl dolazi sa oštrijim i agresivnijim dizajnerskim jezikom od onog na koji smo navikli kada su Hondini modeli ove kubikaže u pitanju.

Snažnija sličnost mašinama iz samog vrha ponude je razumljiva, zbog potencijalne ciljne grupe kupaca, ali treba istaći na motocikl nije kopija CBR1000RR. Svejedno, CBR500R ima snažne vibracije Hondinih superbajkova i to će bez sumnje biti dobar prodajni adut.

Uprkos izgledu, Honda CBR500R se može voziti sa A2 kategorijom, ali tačni podaci o snazi nisu za sada poznati. Pretpostavljamo da je brojka što bliža granici.

Novi model dolazi sa podesivom viljuškom, podesivim ručicama i većim rezervoarom. Podaci o potrošnji takođe nisu poznati, ali se pretpostavlja da će ponuditi dobru autonomiju čak i na dugim putovanjima.

Treba pomenuti prednju 320-milimetarsku rotor kočnicu, ABS, LED farove i digitalnu instrument tablu koja podseća na one sa MotoGP mašinama. Honda CBR500R će biti dostupna u varijantama sa i bez ABS-a, a u dostupne boje su mat crna metalik, crvena i “Pearl” bela.

Autor: Nikola Lasica

Izvor: Moto-berza.com

Predstavljena nova Honda Africa Twin. Po drugi put.

Pre par dana, Honda je objavila tizer video za svoj Africa Twin model, pa su mnogi pomislili da nas očekuje novitet u liniji poznatog modela, čiju osnovnu verziju smo upoznali još u julu.

Stigli su detalji vezani za najavljenu “Afriku”, ali čini se da su nepromenjene u poređenju sa informacijama koje smo već dobili letos.

Zaista neobičan pristup Honde, jer smo do sada navikli da video najave gledamo PRE izlaska novog modela.

Šalu na stranu, novih informacija zaista ima, ali su inžinjerske vrste i teško da će običnom ljubitelju japanskog dvotočkaša išta značiti. Ne verujemo da će nekog oboriti s nogu podaci o optimizaciji stanja krutosti klipova i smanjenju trenja.

Tu je i novi dizajn šestostepenog prenosa, kao i novo kvačilo, 500 grama lakše u poređenju sa konvencionalnom jedinicom. Uz to, podram može da “ponese” 30 kilograma tereta.

Pounate su i četiri opcije kada su boje u pitanju: CRF Rally, Africa Twin Tricolor, “Digital” metalik srebrna i “Ballistic” mat crna.

Da podsetimo, novi Honda Africa Twin CRF1000L model pokreće paralelni twin agregat, zapremine 1000 kubika, a kako su inicijalno javili iz kompanije, u prodaji će se naći već ove jeseni.

Autor: Nikola Lasica

Izvor: Moto-berza.com



čitanja : 1006



Komentari

Legle su mi ove agresivne linije, voleo bih da vidim i uživo.
Poz

Autor Raziel 24 Okt 2015, 23:34