home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Aprilia je sa zadovoljstvom predstavila novi motocikl, nastao sa jednim ciljem, a to je da pruži tonu zabave na putu kombinujući najbolje karateristike sportskog motocikla i supermotarda.

Molimo aplauz ua Dorsoduro 900, u varijanti za 2018!

Dizajn italijanskog motocikla igra veliku ulogu kada je reč o zabavnom delu, jer je razvojni tim uložio dosta truda da strukturu svede na minimum. Osnova je čelični trelis ram, u kombinaciji sa aluminijumskim pločama, što je tehnologija direktno inspirisana kompanijim radom u svetskom supermoto šampionatu.

Gornji deo rama je spojen s aluminijumskim pločama preko vijaka izuzetne idržljivosti, pa je konačan rezultat izuzetno kruta, ali laka struktura, pogodna da izvuče najbolje iz V-twin agragata zapremine 900 kubika.

Još jedna upadljiva karakteristika je položaj amortizera, koji ostavlja dragocen prostor za optimalni raspored izduvnog sistema. Amortizer je povezan s aluminijumskom zadnjom viljuškom, prilagođenom da izdrži neujednačen pritisak.

Prednji deo je oslonjen na novu Kayaba viljušku, gotovo pola kilograma lakšu, uz mogućnost prilagođavanja. Paket kompletiraju nove felne, čak više od 2 kilograma lakše nego na prethodnom Dorsoduro 750 motociklu, što za posledicu ima bolje upravljačke karakteristike i ubrzanje.

V-twin je “porastao” na 900 kubika. Maksimalnih 95 KS je dostupno na 8.750 obrtaja, a 90 Nm maksimalnog obrtnog momenta na 6.500.

Naravno, agregat je pretrpeo još promena - redizajniran klipove za manje trenje, rebalansiranu novu radilicu, efikasniji sistem podmazivanja kartera, nove ubrizgivače, redizajniran izduv, kao i novu jedinicu za kontrolu rada motora, uz ride-by-wire.

Izvor: Moto-berza.com

Foto: Aprilia



čitanja : 992



Komentari

Odličan.

Autor P1 15 Jun 2017, 09:37