home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA GALERIJA
MV Agusta F4 Claudio

MV Agusta će penzionisati F4 superbajk, ali pre nego što se to dogodi, stiže još jedna specijalna serija, omaž čoveku koji je pomogao u njegovom stvaranju.

MV Agusta F4 Claudio predstavlja pravi primer kompanijine posvećenosti performansama i umetnosti, a biće izrađeno svega 100 primeraka.

Ova specijalna varijanta je zasnovana na F4 RC platformi, što znači da nas čeka redni četvorocilindarski agregat sa 212 KS (u verziji sa SC Project izduvom sa dve izduvne cevi) i 115,6 Nm maksimalnog obrtnog momenta na 9.300 o/min. U „uličnoj“ varijanti je dostupno 205 KS.

Reparto Corse divizija je specijalno za ovaj model dizajnirala nove usisnike i izduve za pomenutu četvorocilindarski jedinicu, radi bolje dinamike fluide, a tu su i određena poboljšanja usmerena ka manjem trenju i povećanju snage.

MV Agusta F4 Claudio

Motocikl može da se pohvali karbonskom karoserijom, kao i BST karbonskim felnama. Tu je i Ohlins ogibljenje – NIX30 napred i TTX36 pozadi, dok se za kočenje brine 320-milimetarski T-Drive prednji diskovi sa Brembo Stilema radijalnim kočionim čeljustima.

F4 Claudio je težak 175 kilograma u trkačkoj varijanti, dok je „ulična“ nekih 8 kilograma teža.

Treba pomenuti Aim MXS instrument tablu, osmostepenu kontrolu proklizavanja sa inercijalnom mernom jedinicom (IMU), kvikšifter i ostale MVICS elektronske dodatke.

Kako se potpuni odlazak F4 modela s tržišta očekuje tokom proizvodne 2020, Claudio predstavlja poslednju verziju ovog kultnog modela italijanskog brenda. Još par godina nećemo videti superbajk model ove kompanije, a biće zanimljivo videti šta će nas tada sačekati.

Cena još uvek nije poznata, ali imajući u vidu da F4 LH44, verzija inspirisana Luisom Hamiltonom. Košta blizu 65.500 evra, a da je slabija od „Klaudija“, možete biti sigurni da će sigurno biti visoka.

Izvor: Moto-berza.com



čitanja : 242



Komentari