home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA
Ducati Panigale V4 R

Jedna od važnih premijera na ovogodišnjem EICMA sajmu je svakako nova italijanska homologovana trkačka mašina – Ducati Panigale V4 R.

Ova verzija snažnog uličnog motocikla donosi agregat zapremine 998 kubika i maksimalno koristi pravila homologacije za WSBK šampionat.

Ducati Panigale V4 R

Kao takav, Ducati Panigale V4 R će bez ikakve sumnje cenovno biti blizu granice od 40.000 evra, a za taj novac dobiće se poslednja reč Ducati superbajk tehnologije. To uključuje i krilca, po prvi put upotrebljena na jednoj, za ulicu legalnoj mašini, a koja su razvijena iz kompanijinog MotoGP programa.

Ducati Panigale V4 R

Što se speficikacija tiče, italijanska mašina ima 217 KS i 112 Nm maksimalnog obrtnog momenta, a sve to je upakovano u paket težak 193 kilograma.

2 kilograma lakši od Panigale V4 S varijante, „R“ model i te kako koristi činjenicu da ima lakše unutrašnje komponente agregata, što za posledicu ima povećanje snage, kao i viši broj obrtaja. Desmosedici Stradale R agregat maksikalnu snagu dobija na 15.520 o/min, što je 2.250 o/min više nego na varijanti zapremine 1.103 kubika.

Ako dodate Ducati Performance Akrapovič izduv, maksimalna snaga se penje na 231 KS na 15.500 o/min, što V4 R čini najsnažnijim Ducati motociklom ikada napravljenim.

Krilca ja V4 R nisu legalna u „premijernoj klasi“, ali su zasnovana na iskustvima iz MotoGP-a. Radi boljeg protoka vazduha oko hladnjaka, na oklopu motocikla se mogu primetiti otvori koji podsećaju na škrge.

Pomenućemo podesivu zadnju viljušku, kao i Ohlins ogibljenje koje je lakše u poređenju sa elektronskim istog proizvođača.

To znači da nema elektronskog ogibljenja na V4 R, ali u paketu se nalaze ABS, kontrola proklizavanja sa IMU, kontrola paljenje i još mnogo toga.

Izvor: Moto-berza.com



čitanja : 1279



Komentari