home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA GALERIJA
Cagiva logo

Kultna Cagiva se vraća na tržište naredne godine, a MV Agusta, u čijem je vlasništvu poznati brend, ima interesantne planove za njenu budućnosti.

Naime, MV Agusta želi da ponovo lansira Cagivu kao „električni urbani“ brend.

Italijanska marka je tokom poslednjih nekoliko godina bila u svojevrsnom „zimskom snu“, jer je MV Agusta bila fokusirana na svoju liniju. Poslednji model Cagive je s proizvodnih traka sišao 2012.

Uprkos neaktivnosti, Cagiva je biti važan deo namere MV Aguste da u narednih 5 godina poveća proizvodnju sa oko 3.000 na 25.000 motocikala godišnje!

Kako je objasnio izvršni direktor MV Aguste, Timur Sardarov, Cagiva bi trebalo da za kompaniju otvori tržište električnih motocikala. Sardarov je izjavio da će u pitanju biti motocikli, a ne skuteri.

Cagiva s proizvodnjom nastavlja naredne godine, a očekuju se modeli snage ispod 4 kW, jer u ovom trenutku sve iznad te cifre teško da će doneti bilo kakvu zaradu. Za 6 do 7 godina, MV Agusta planira da u električnom segmentu ima istu zaradu kao s modelima od 350 kubika.

Cagiva je osnovana 1950, a svoj prvi motocikl je proizvela 1978. U bogatom rezimeu ima i pobede u najjačoj klasi gran pri šampionata.

Izvor: Moto-berza.com



čitanja : 153



Komentari