home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA GALERIJA
BMW F 900 R i F 900 XR

Za BMW Motorrad, F 900 R i F 900 XR su kao dva brata. Možda različito izgledaju, ali imaju isto „srce“, isti ram, sa malim razlikama u ogibljenju.

U osnovi, F 900 R je mlađi brat nemirnog duha, dok je F 900 XR stariji, snažni brat. R model je „roudster“, dok je XR više orijentisan ka „turingu“, uz odlične sposobnosti van asfalta, ali i prilično snalažljiv na njemu.

Pomenuto zajedničko „srce“ je redni dvocilindarski agregat, zapremine 895 kubika, koji na raspolaganju ima 99 KS i 90 Nm maksimalnog obrtnog momenta.

Oba modela imaju dva moda vožnje u standardnom paketu opreme: Rain – mod niže snage i Road – koji nudi normalan nivo snage, uz ABS i ASC. Dostupni u dodatnom paketu su još dva moda, Dynamic i Dynamic Pro, koji vozačima nude mogućnost podešavanja električnih sistema asistencije poput DTC kontrole proklizavanja, ABS Pro sistema, DBC dinamičke kontrole kočenje i MSR sistema kontrole obrtnog momenta motora.

BMW F 900 R i F 900 XR

Ram oba modela je napravljen od čelika, čime je postignuta bolja čvrstina i preciznost u vožnji. Imajući u vidu da ram ima novi BMW dizajn, rezervoar za gorivo je premešten na nešto klasičniju poziciju – između vozača i ručica – a korišćeno je i dosta plastike kako ne bi došlo do velikog povećanja težine. Poređenja radi, kod prethodne generacije, rezervoar je bio ispod sedišta, što je u teoriji omogućavalo lakšu kontrolu, usled nižeg težišta.

Ogibljenje na prednjem točku je obrnuta teleskopska viljuška, dok se razlikuje hod na oba modela. Na zadnjem točku je dvostrana aluminijumska zadnja viljuška sa centralnim monošok amortizerom. I tu imamo razliku u hodu.

I jedan i drugi imaju 6,5-inčni TFT instrument tablu sa kompanijinim sistemom povezivanja u standardnom paketu. Panel je izuzetno pregledan i pruža pregršt korisnih informacija, dostupnih preko kontrolera smeštenog na levoj strani ručice.

„Vožnja bez ključa“ je dostupna kao opcija, a umesto okretanja ključ, tu je predajnik koji će vozači morati da nose u svojim džepovima.

Izvor: Moto-berza.com



čitanja : 329



Komentari