home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA
Vyrus Alyen

Danas govorimo o jednom virusu, ali ne o koroni, već o novoj italijanskoj kreaciji na dva točka. Njegovo ime je Vyrus Alyen, a u pitanju je žestoka mašina koju pokreće Ducati Superquadro v-twin agregat zapremine 1.285 kubika.

Ono po čemu se naročito izdvaja ovaj motocikl je njegova karoserija, kakvu nećete naći nigde drugde na tržištu.

Direktan rival Bimota Tesi H2 modelu, ovaj radikalni italijanski sportski motocikl nudi 202 KS, koje u kombinaciji sa izgledom čine paket kojem se teško može odoleti.

Vyrus Alyen

Izduvni system izgleda kao unapređena verzija onoga što smo videli na modelu Vyrus 982 M2, a tu je far unikatnog izgleda, kao i kompozitne ručice sa integrisanim indikatorima promene pravca.

Vyrus Alyen

Čini se da je karoserija kompletno karbonska, što se moglo očekivati od ovakvog modela. Karbonske su i felne, Rotobox Buller, dok je ram napravljen od magnezijuma u „dvostrukoj omega“ konfiguraciji, svojstvenoj za Vyrus.

Vyrus Alyen

Za zaustavljanje se brinu kočnice Brembo GP4 serije, mada smo sigurni da tu Vyrus izlazi u susret zahtevima kupaca. Isto možemo reći i za ogibljenje, mada je teško videti koju jedinicu je kompanija iskoristila za promotivne slike koje ovde vidite. Pretpostavljamo da je u pitanju Ohlins.

Cena još uvek nije poznata.

SPECIFIKACIJE

Tip motora:  Ducati, 4 takta, 2 cilindra

Zapremina:  1.285 kubika

Kompresija:  11,3 : 1

Sistem hlađenja:  vodeno

Snaga: 202 KS na 10.500 o/min

Prenos:  6 brzina

Kvačilo:  Potopljeno u ulju

Ubrizgavanje goriva:  elektronsko

Ram:  Vyrus magnezijumski „dvostruki omega“ dizajn

Prednja guma: 120/70 ZR 17

Zadnja guma:  200/60 ZR17

Zapremina rezervoara:  11 litara

Međuosovinsko rastojanje:  1.575 mm

Izvor: Moto-berza.com



čitanja : 707



Komentari