home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA GALERIJA
MV Agusta F4

Poslednjih dvanaest meseci su veoma uzbudljiv period za MV Agustu, tokom kog je novi direktor, Timur Sardarov, potpuno preuzeo kontrolu nad kompanijom.

Sardarov je otkrio brojne ambiciozne planove, čiji cilj je povećanje prisustva italijanske marke na tržištu, uz istovremeno zadržavanje prepoznatljivog istorijskog identiteta.

U tu svrhu, MV Agusta trenutno radi na liniji modela 300-400 kubika, sa svojim kineskim partnerom, kompanijom Loncin, uz planirane novitete i u kategoriji od 500-600 kubika.

Ipak, MV Agusta se neće isključivo osloniti na ove mašine kako bi dostigla cifru od 20.000 prodatih jednica, planiranu u narednim godina, veće sprema i velika osveženja za svoje postojeće F3 i F4 modele.

Nedavno je otkrtiveno da se radi na novom F3, koji bi trebalo da donese novi paket elektronike. Navodi se da bi već 2021. mogli da ga vidimo u akciji, što ostavlja mogućnost da ga MV Agusta otkrije već tokom ove godine.

Osim toga, već je potvrđeo da nas očekuje novi F4 sportski model, ali ćemo na njega morati da sačekamo par godina. Novi motocikl će činiti okosnicu MV Agustinog povratka u WSBK šampionat, a kako poručuju Italijani, biće više od samo jednog novog superbajka na tržištu. Kako stvari stoje, MV Agusta za njega razvija novi V4 agregat.

U međuvremenu, Turismo Veloce će dobiti motor od 950 kubika, a sugeriše se da bi on mogao da bude osnova novog kruzer čija potvrda se još uvek čeka.

MV Agusta planira i oživljavanje Cagive u bliskoj budućnosti i to kao električnog brenda. Nema sumnje da nas čeka još dosta uzbuđenja kada je italijanski proizvođač u pitanju.

Izvor: Moto-berza.com



čitanja : 182



Komentari