home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA GALERIJA
Suzuki

Tokom poslednjih nekoliko godina, često smo mogli da čujemo rečenicu da se sprema električna revolucija.

Čuli su je i u kompaniji Suzuki, ali još uvek čekaju na signale koji najavljuju njen dolazak.

U ovom trenutku, ponuda električnih motocikala nije toliko velika i puna je kontradiktornosti. Naime, onima koji koštaju slično kao modeli s klasičnim agregatima, fale performanse, a oni koji imaju odlične performanse, dolaze s astronomski visokim cenama.

Suzuki ima svoj stav po pitanju električnih motocikala i u kompaniji smatraju tržište još uvek nije spremno za električnog Japanca.

Kako poručuju u kompaniji, u ovom momentu nisu fokusirani na električne mašine. Usled krize prouzrokovane virusom korona, Suzuki je usmerio svoje resurse na prilagođavanje novim načinima prodaje.

To ne znači da kompanija nije spremna da radi na električnom modelu. Jednostavno, smatraju da je još uvek rano da otkrivaju rezultate svoj rada.

„S pažnjom posmatramo segment, ali za sada nemamo konkretnih planova za ulazak u tu trku. Još uvek postoji velika razlika u ceni, u odnosu na motocikle s motorom s unutrašnjim sagorevanjem. Tehnologiju imamo, a predstavićemo je kada za to bude pravo vreme“, poručili su iz japanskog giganta.

Drugim rečima, električni motocikli su previše skupi i ne kupuje ih previše ljudi. Za Suzuki, nisu tržišno isplativi. Bar ne sada.

Najbolji primer velikog imena koje se odlučilo na ulazak u ovaj segment je Harley-Davidson. LiveWire model američkog proizvođača je s cenom od 30.000 dolara prilično skup čak i najvernije ljubitelje ovog brenda.

Suzuki nije spreman za toliki rizik, bar ne u ovakvim okolnostima pada prodaje.

Izvor: Moto-berza.com



čitanja : 628



Komentari