home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA GALERIJA
Harley Softail

Harley-Davidson je objavio prodajne rezultate za drugo tromesečje ove godine, koji pokazuju pad prodaje ne samo u SAD već i u inostranstvu.

Prodaja na matičnom tržištu je pala za 27%, dok je prodaja izvan SAD zabeležila isti negativan rezultat.

Ako to dodamo ciframa iz prvog tromesečja, prodaja Harley-Davidsona je u prvih šest meseci 2020. manja za 22% u poređenju s istim periodom prošle godine. Što se prodaje van SAD tiče, ona je u prvoj polovini ove godine pala za 23%.

Kada je finansijska strana u pitanju, prihodi kompanije su pali za čak 47% u drugom tromesečju, odnosno 28% na polugodišnjem nivou.

Uz predstojeće organizacione promene, kompaniju čeka 147% manja neto zarada u drugom tromesečju, tj. 28% manja ako uzmemo u obzir prvih šest meseci 2020.

Vodeći čovek američkog giganta, Johen Cejc, diplomatski je prokomentarisao najnovije rezultate:

"Zadovoljan sam postignutim u ovom teškom i nesigurnom periodu. Napravili smo važan napredak ka ciljevim postavljenim u Rewire strategiji. Dobili smo pozitivne reakcije od akcionara, a trendovi na tržištu su ohrabrujući.

"U potpunosti menjamo naš operativni model i proizvodni plan. Uz to, čekaju nas promena u tržišnoj strukturi i organizaciji, kako bi jače strane fokusirali na brend i kompaniju. Sada radimo na novom petogodišnjem planu, nazvanom Hardwire, čiji cilj će biti povećanje privlačnosti Harley-Davidson brenda i zaštita vrednosti naših kultnih proizvoda.

Izvor: Moto-berza.com



čitanja : 295



Komentari