home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA
SYM

Širok asortiman dvotočkaša s Dalekog istoka s pouzdanošću na nivou japanskih proizvođača, ali s prihvatljivijom cenom.

Euro Sumar, beogradska kompanija koja već nekoliko decenija brižljivo gradi reputaciju pouzdanog, odgovornog i uspešnog uvoznika, prodavca i servisera automobila i motocikala japanske marke Suzuki, nedavno je proširila poslovni portfolio – postala je ovlašćeni, generalni distributer tajvanskog proizvođača skutera, motocikala SYM.

SYM

Za početak, u ponudi je širok asortiman skutera i motocikala koji se mogu razgledati, probati i kupiti u poslovnom centru u Beogradu, a uskoro će biti dostupni i na jednoj lokaciji u Novom Sadu. Paralelno se pregovara i o proširenju prodajne mreže, pa bi novi program dvotočkaša uskoro mogao da bude ponuđen i u Nišu i Čačku.

SYM HD 300

„SYM ima širok proizvodni program skutera i motocikala s motorima radne zapremine od 50 do 500 kubnih centimetara. Zbog povoljnih cena, kvaliteta koji je na nivou japanskih proizvoda iste vrste i dobre servisne podrške, SYM je brzo stekao naklonost kupaca u mnogim evropskim državama. Štaviše, ta marka je po prodaji trenutno broj 1 svom segmentu u Nemačkoj, Grčkoj i Bugarskoj, a u još nekoliko država među tri najprodavanija brenda“, kaže direktor prodaje i marketinga u Euro Sumaru, Andrija Đurašević.

SYM Jet 14

„U Srbiji su cene SYM skutera za oko 30 odsto niže od konkurentskih modela. Recimo, SYM Jet 14, s vodom hlađenim Euro 5 motorom od 125 cm3 i 12,6 KS, košta 2.600 evra, u dinarskoj protivvrednosti, dok je za pandan poznate japanske marke i sličnih karakteristika potrebno 3.300 evra. Model SYM HD 300 (278,3 cm3, 25,7 KS) Euro Sumar nudi za 4.500 evra, dok uporedivi skuter renomirane italijanske marke na našem tržištu košta 6.000 evra. Premijum model MaxSym 400 (399 cm3, 34 KS) nudimo za 6.300 evra, dok pandan iz programa svetski afirmisanog japanskog proizvođača u Srbiji košta 8.000 evra“, kaže gospodin Đurašević i dodaje da SYM ima motocikle i za posebne namene (dostavu i slične službe), s cenama od 1.900 do oko 8.000 evra.

Pri odluci o kupovini potencijalnim vlasnicima će od značaja biti i povoljnosti SYM finansiranja – krediti fizičkim licima, uz učešće od 30 odsto. Primera radi, za SYM HD 300 potrebno je učešće od 1.350 evra, dok je iznos mesečne rate (ukupno ih je 71) samo 51 evro, naravno, u dinarskoj protivvrednosti.

Za skutere i motocikle SYM u Srbiji važi trogodišnja garancija. Pre početka prodaje je obezbeđen solidan lager originalnih rezervnih delova, ovlašćeni servis je trenutno u Beogradu, a servisna mreža će se širiti uporedo s prodajnom.

Kompanija SANYANG MOTOR CO., LTD je osnovana u Tajpeju, glavnom gradu Tajvana, 1954. godine. U početku je tesno sarađivala s japanskom Hondom. Danas proizvodi i prodaje skutere, motocikle i terenska vozila pod brendom SYM. Takođe, proizvodi automobile i mala komercijalna vozila pod brendom Hyundai. Za 67 godina postojanja kompanija je proizvela više od 16 miliona skutera i motocikala i 800.000 automobila. Godišnji prihod od prodaje premašuje milijardu američkih dolara. U redovnim okolnostima, proizvodi oko 600.000 skutera i motocikala i 20.000 automobila godišnje. SYM trenutno zapošljava oko 2.300 ljudi u svojim tajvanskim proizvodnim pogonima.

PR saopštenje

Fotografije: Euro Sumar / SYM

Stigli skuteri i motocikli SYM, s njima i obaveza za opreznu vožnju

Najzad je stiglo i lepo vreme a na našim putevima i ulicama biće sve više vozača koji obožavaju vožnju na dva točka.

Imamo baš veliku obavezu da skrenemo pažnju svima u saobraćaju da OBRATE PAŽNJU NA MOTOCIKLISTE i vozače SKUTERA. Taj apel se odnosi na one koji su jači, na vlasnike automobila, džipova, autobusa i kamiona dok korisnicima pomenutih motocikala preporučujemo od srca OPREZNU i PRILAGODJENU vožnju, uslovima saobraćaja.

Djenić

Iz dugogodišnjeg iskustva u vožnji na dva točka (sa puno uživanja ali i nekih neprijatnosti) možemo izdvojiti baš puno korisnih saveta a prvi se odnosi na OBAVEZNU upotrebu zaštitne kacige, bez koje ni ne pomišljajte polazak motociklom, kao i na korišćenje naočara, po potrebi i rukavica, profesionalnih jakni i odgovarajuće obuće.

    - Vožnja motociklom predstavlja fantastičan doživljaj, ali, potpuno se razlikuje od vožnje automobilom

    – motociklista mora biti stopostotno skoncentrisan na dešavanje oko njega

    – držanje odstojanje je važna obaveza

    – svako skretanje mora uslediti posle dobre provere bezbednog manevra i posle blagovremenog uključivanja pokazivača pravca

    – kratka upotreba sirene može biti dobra, ali, ne sme se zloupotrebljavati

    – u saobraćaju je posebno delikatno preticanje (najbolje je to izbegavati), pa zato ruka mora biti spremna na iznenadno kočenje u slučaju da vozilo koje se pretiče skrene na levo.

    – motociklisti moraju znati da ih na kolovozu čekaju mnoge prepreke, kao što su klizavi i plastikom označeni pešački prelazi, šine, vlažna podloga i bare, rupe, kamenje, šljunak, pesak, uljem zaprljan put, šahtovi….

    – najbezbednija je lagana vožnja, u gradu nikako preko 50 km/h kao što to zakon nalaže. Skuterom će se najbrže od svih stići i minimalnom brzinom

    – najopasnije je u toku vožnje koristiti slušalice mobilnog telefona ili uz pomoć istih slušati muziku.

    – stari i iskusni vozači  kažu da motociklista mora ukapirati DA NIKADA NEMA PREDNOST…odnosno i da kada tu prednost po zakonu ima, uvek uspori i svoju bezbednost dovede do maksimuma.

    – Uz primenu navedenih saveta vožnja skuterima i motociklima će biti zaista neverovatno lep osećaj.

Djordje Djenić – Mojsvetbrzine.rs



čitanja : 1911



Komentari