home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA GALERIJA
Ducati Panigale V4

Ducati je juče održao još jednu premijeru, prikazavši svetu novi Panigale V4 superbajk za 2022. godinu.

Motocikl donosi brojna poboljšanja, a sva su usmerena na usavršavanje ovog moćnog superbajka, čineći ga lakšim za vožnju i, naravno, bržim na trkačkoj stazi.

U vizuelnom smislu, novo izdanje možemo razlikovati od prethodnika po novom obliku zakrilca. Ono je manje, ali proizvodi isti aerodinamički potiska kao i dosad (30 kg pri 270 km/h).

Sistem hlađenja ima poboljšanu efikasnost i pomaže da se poveća maksimalna snaga Desmosedici Strala agregata na 213 KS, uz  124 Nm maksimalnog obrtnog momenta.

Menjač je isti kao na Panigale V4R, a sada se ovaj model s agregatom do 1.103 kubika može pohvaliti višim stepenom prenosa kada je reč od prvoj, drugoj i šestoj brzini. Time je olakšano menjanje pomenutih brzina, a maksimalna brzina je povećana za oko 5 km/h.

Tu je i nova kalibracija agregata, a treba pomenuti i da je veličina izduvnih otvora povećana za 18%.

Izduvni sistem je moguće zameniti Akrapović trkačkom jedinicom koja snagu povećava na 225 KS, istovremeno smanjujući težinu za 5 kg. U osnovnoj formi, novo izdanje Panigale V4 već ima manju težinu u poređenju sa svojim prethodnikom i ona iznosi 195,5 kg.

Promene na šasiji uključuju 5 mm duži hod vešanja na prednjim viljuškama, za ukupno 125 mm. Ducati kaže da ovo pomaže da se poboljša osećaj prednjeg dela Panigale V4 u vožnji.

Ducati je takođe napravio brojne izmene na karoseriji i sedištu Panigale V4 kako bi motocikl učinio prijatnijim i manje zamornim za vožnju.

Velike promene ovde su novi oblik i materijal rezervoara za gorivo, koji su izmenjeni kako bi se olakšalo prijanjanje tokom kočenja i skretanja.

5-inčna TFT instrument tabla je restilizovana, a najočiglednija promena su dva LED svetla menjača na vrhu jedinice. Digitalni izgled je takođe promenjen, kako bi informacije mogle lakše da se čitaju.

Ducati Panigale V4 nastavlja da koristi šestoosovinsku inercijalnu mernu jedinicu koji uključuje ABS, kontrolu proklizvanja, kontrolu točkova, kontrolu motornih kočnica i kvikšifter. Tu je i nova funkcija na ABS sistemu.

Dovoljno snažan i pre ovih promena, Ducati Panigale V4 se nada da će još više oduševiti u novom izdanju.

Izvor: Moto-berza.com



čitanja : 624



Komentari