home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA GALERIJA
Honda CB400

Nove emisione regulative u Japanu će dovesti do velikih promena u liniji tamošnje „Velike četvorke“.

Honda, Yamaha, Kawasaki i Suzuki će tako do kraja godine iz ponude izbaciti do 20 modela, kako bi svoje ponude prilagodili novim standardima.

Promene u sličnim regulativama širom sveta su tokom proteklih godina naterale mnoge proizvođače da prestanu s proizvodnjom nekih modela. Yamaha se rešila R6 varijante za ulicu, pa tako ovaj motocikl ima samo trkačku verziju. S druge strane, Harley-Davidson je s evropskog tržišta povukao Sportster.

Taj trend sada stiže i u „Zemlju izlazećeg sunca“, gde će promene u segmentu emisonih standarda izazvati dosta turbulencija na tržištu. Ako je verovati navodima, od ukupno 190 modela koja četiri kompanije trenutno nude, oko 10% će biti uklonjeno iz linije.

Honda planira da se reši 10 od 80 modela, a prema dostupnim informacijama i kultni Gold Wing će biti među njima. Kompanija je nedavno prestala s proizvodnjom CB400 Super Four.

Yamaha R6

Yamaha će u istoriju poslati FJR1300 turer, dok Suzuki planira da iz ponude izbaci pet modela, uključujući i GSX-250R.

Uprkos promenama koje će ovaj potez doneti, Honda planira da se oporavi kroz elektrifikaciju svoje linije. Kao cilj je postavila 2040. godinu. Što se Yamahe tiče, ona planira da nula emisiju postigne do 2050.

Međutim, kako „Velika četvorka“ čini 40% svetske ponude motocikala, 20 modela manje bi i te kako moglo da se odrazi na tržište. Elektrifikacija je u redu, ali ne moramo ni da pominjemo motocikli na struju ne predstavljaju pristupačnu opciju za široke narodne mase.

Izvor: Moto-berza.com



čitanja : 319



Komentari