Škoda rekreirala motocikl iz 1899. godine

Koncept je razvio francuski dizajner Romain Bucaille koji inače radi na spoljašnjem dizajnu automobila. "Želeo sam da stvorim nešto jedinstveno i vratim se korenima brenda. Budući da volim motocikle, ovo je bila osvežavajuća promena", objašnjava Romain.

Uprkos električnoj viziji, koncept zadržava prepoznatljiv oblik okvira originalnog Laurin & Klement motocikla. "Imao je specifičan oblik, okvir je obavijao motor i spuštao se niže od ostatka konstrukcije", ističe dizajner.
Originalna Slavia B, predstavljena 1899. godine, imala je vazduhom hlađeni jednocilindrični motor od 240 kubika sa snagom od 1,75 KS i maksimalnom brzinom od 40 km/h. Između 1899. i 1904. godine proizvedeno je 540 primeraka, navodi Index.hr.

Futuristička verzija takođe odaje počast sportskom nasleđu originala, na kojem je vozač Narcis Podsedníček 1901. godine jedini završio zahtevnu trku Pariz-Berlin.
"Želeo sam da referiram te sportske kvalitete. Sedište izgleda kao da lebdi, a dodao sam i vintidž element s kožnom torbom za alat integrisanom u okvir", zaključuje Romain.
Izvor: Index.hr
Foto: Škoda