Iako smo o novom Aurisu pisali vec nekoliko puta, zbog velikog interesovanja evo jos jednog teksta o toj novoj Toyoti; ovoga puta izvestaj sa evropske promocije u Barseloni. U Japanu se Auris inace prodaje vec nekoliko meseci. Toyotin novi predstavnik u C segmentu je na promociji, kao sto je i red, bio prepusten novinarima na milost i nemilost. U pohod na evropska trzista krece vec u februaru, a u sve zemlje bi trebao stici do aprila. U Srbiji se automobil stvaran posebno za Evropu ocekuje u martu, odnosno oko salona automobila u Beogradu koji pocinje 22. marta. Prve isporuke medjutim pocinju aprila meseca. Cene kod nas jos nisu poznate ali bi se npr. u susednoj Hrvatskoj trebale kretati od 16 do 27 hiljada evra. Dakle, ostace na razini Corolle.
Aurisovo ime inace znaci zlato a ovim je automobilom japanski proizvodjac demonstrirao novi dizajnerski pristup, naime Auris je radjen iznutra prema spolja kako bi se povecale unutrasnjost i komoditet putnika. Naglasak je na velikoj prostranosti ( Auris je najvisi u svom segmentu ) i na ergonomiji. Ocigledna ergonomska resenja-menjac i rucna kocnica priblizeni vozacu-osim sto olaksavaju voznju, deluju atraktivno. Takodje, podizanje menjaca otvorilo je prostor za prakticne pregrade kojih ima svuda po automobilu. Zamerka se jedino moze uputiti krutoj, naizgled jeftinoj plastici koju delimicno nalazimo u interijeru. Naime Auris je prava cvrsta i kvalitetna Toyota i takav mu detalj nije potreban. Model koji u Toyotinoj paleti zamenjuje Corollu ( samo u hatchback verzijama sa 3 i 5 vrata ) napravljen je na novorazvijenoj platformi, kako bi se omogucila najbolja moguca zastita u slucaju sudara, ali i smanjile buka i vibracije u putnickoj kabini. Auris serijski dolazi sa vazdusnim jastukom za kolena (!), u cemu je prvi u svojoj klasi. Toyota tvrdi da je rec o najsigurnijem novom automobilu svoje kategorije. Tome u prilog ide i podatak da je osvojio svih pet EuroNCAP-ovih zvezdica na crash testovima. Auris ce biti u ponudi sa 3 i 5 vrata a dimenzije su mu DxSxV : 4220mm x 1760mm x 1515mm. Ovde napomena da ce verzija sa 4 vrata, dakle limuzina, i dalje zadrzati staro ime Corolla, dok karavan za Evropu nije planiran mada se u Japanu vec prodaje. Osim dizajna, prostranosti, dobre ergonomije i kvaliteta, Aurisovi su aduti i dobre vozne osobine, kojima je kumovalo novo vesanje. Osim toga Auris brzo reaguje, stabilan je i uliva poverenje. Dizelski motori su kultivisani i odlikuju se tihim radom, a ocekuje se da ce svaki drugi prodati Auris biti upravo dizelas. Vrhunac ponude je model sa dizelskim D-4D 180 Clean Power agregatom. Taj 2,2-litarski D-4D u Aurisu razvija 177 KS, a bice dostupan sa 6-stepenim rucnim menjacem. Dva druga dizelasa u gami su 1,4 D-4D (90 KS) i 2,0 D-4D (126 KS). Toyota sa Aurisom uvodi i novi benzinski motor; 1,6 litarski Dual VVT-i sa 124 KS pri 6000 obrtaja. U ponudi ce biti i 1,4 VVT-i koji razvija 97KS.Auris ce se i proizvoditi u Evropi i to u Velikoj Britaniji i Turskoj.