home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Već smo objavili prve nezvanične slike novog Hyundai-ja i30, koje su ko zna kako dospele u javnost. Na salonu u Ženevi Hyundai je i zvanično predstavio svog novog predstavnika u C segmentu, koji naravno veoma liči na Kia-u Ceed što nije nikakvo čudo budući da je Kia u vlasništvu Hyundai-ja. Ovde ponovo primećujemo da zadnji kraj neodoljivo podseća na BMW serije 1, svetla na Fiat Punto sa 3 vrata iz 1999. godine a prednja maska na Hondu Civic u sedan verziji. i30 je model specijalno razvijen za Evropu pa je i paleta motor prilagođena evropskim zahtevima. U ponudi su 3 benzinska motora : od 1,4 litra (sa 109KS), 1,6L (122KS) i 2,0L sa 143KS. Kasnije stiže i 1,4 litarski benzinac sa 95 konja. Od dizelaša na raspolaganju su 1,6 litarski CRDi u dve varijante : sa 90 ili sa 115KS i 2,0 CRDi VGT sa 140KS. Maksimalne brzine se kreću u rasponu od 180 do 198 km/h. Menjači su ručni sa 5 ili sa 6 stepeni i automatik sa 4 stepena. U početku u ponudi će biti samo hatchback verija sa 5 vrata čije su dimenzije DxŠxV 4250 mm/1760 mm/1490 mm a međuosovinbsko rastojanje je 2650 mm, isto kao kod Kia-e Ceed. Prtljažnik je zapremine 340 litra. Karavan verzija, koja će se pojaviti kasnije, imaće 2,7 metra međuosovinskog rastojanja i dužinu od 4,45 metra. Pored palete motora, aduti novog i30 su još bogata serijska oprema (klima kao standard), solidan dizajn, garancija, pristupačna cena i sve bolji imidž modela iz Koreje. Prodaja u zapadnoj Evropi počinje u junu, karavan stiže do kraja godine a tokom 2008. se očekuje i MPV model, koji će naslediti Trajet. Tokom 2008. trebalo bi da se pojavi i coupe-cabrio sa metalnim sklopivim krovom. Nezvanično se pominje i sportska varijanta sa 220KS.

 



čitanja : 1293



Komentari