Nemački BMW predstavlja novi 2,0 litarski dizel motor u verzijama sa 143, 177 i 204KS. Prvi model, koji će imati tu čast da se u njega ugradi najsnažnija varijanta ovog motora, je BMW 125d a kasnije će doći na red i 325d i 525d. Tačna zapremina ovog motora je 1995 ccm što znači da najsnažnija verzija novog dizelaša sa 204KS ostvaruje odnos od 102,3KS po litri zapremine. Da se vratimo osnovnoj varijanti novog motora sa 143 konja. Ova verzija će se ugrađivati u BMW 118d a pomenutu snagu od 105kW/143KS ostvaruje pri 4000 obrt./min. a najveći obrtni moment od 300Nm ostvaruje u rasponu od 1750-3000 obrt./min. Srednja po jačini varijanta novog dizelaša razvija 130kW/177KS pri 4000 obrt./min. i najveći obrtni moment od 350Nm u rasponu od 1750-3000 obrt./min. Ipak najveću pažnju (s razlogom) zaslužuje najsnažnija bi-turbo verzija sa 150kW/204KS, koju ostvaruje pri 4400 obrt./min. i obrtnim momentom od 400Nm pri 2000 obrt./min. Motor je težak 161 kg a sa njim BMW 125d postiže maksimalnih 250 km/h a ubrzava do 100 km/h za 6,5 sekundi. Pritom potrošnja po fabričkom tvrdnjama iznosi samo 5,9 litara.