home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA GALERIJA

Dok svi proizvođači hrle na salon automobila u Frankfurtu (11. – 23. septembar), u italijanskom Fiatu su se odlučili za drugačiju taktiku, pa će zvaničnu svetsku premijeru restilizovane Lancije Muse održati u Veneciji, na tamošnjem filmskom festivalu, koji se održava od 29. avgusta do 8. septembra. Nova Musa u osnovi ne donosi nikakvu revolucija na polju dizajna, ali će ovim kozmetičkim tretmanom i nešto dinamičnijim izgledom, pokušati, ako ne da pridobije nekog novog kupca, ono bar da zadrži stare (a ti stari kupci su zaslužni za činjenicu da je Musa tokom 2006. i 2007. najprodavaniji kompaktni MPV model u Italiji). Italijani ističu da nova Musa nudi miks elegancije i neformalnosti, kao i unutrašnjost sa tipičnom italijanskom atmosferom. Najveće izmene na prednjem delu Muse se tiču modifikovane maske hladnjaka (sa Lancijinim novim logom), kao i novog branika sa drugačijim otvorima za vazduh, koji je dobio i veliku hromiranu lajsnu. Redizajnirana Musa je inače nešto duža u odnosu na sada već staru verziju, što je posledica modifikovanog zadnjeg dela automobila, koji ima i povećanu zapreminu prtljažnika (sada 390 litara, što je za 70 litara više u odnosu na prethodnika). Uz nova zadnja LED svetla, Musa je pozadi dobila i drugačije oblikovan branik (takođe sa hromiranom lajsnom), a pozitivna posledica promena pozadi je i za 4 cm niži utovarni prag, čime je olakšano ubacivanje prtljaga. Uz nove aluminijumske točkove, nove boje za karoseriju (uključujući i dvobojne kombinacije), bolju zvučnu izolaciju, bogatiju standardnu i opcionu opremu (panoramski stakleni krov, dvozonski klima uređaj, Bose muzički sistem), kao i kvalitetnije materijale u unutrašnjosti, to je to. Što se palete motora tiče, tu nema novina, pa Musu i dalje pokreću već poznati 1,4 litarski benzinci sa 77 i 95 konja, kao i Multijet dizelaši zapremine 1,3 litra (sa 70 i 90 konja) i 1,9 litarski sa 100KS. U ponudi su klasični manuelni menjači i DFN robotizovani sekvencijalni menjač. Kako se navodi u saopštenju, uprkos kompaktnim dimenzijama (dužina nešto preko 4, širina 1,70, visina 1,66 metra), Musa i dalje putnicima nudi visoku bezbednost i maksimalni komfor.




čitanja : 2132



Komentari