
Subaru je na 62. salonu automobila u Frankfurtu i zvanično predstavio novu generaciju svog malog modela Justy. Ipak, novi Justy nije baš ni toliko nov. Naime, ovaj Justy je samo klon već nekoliko godina dobro poznatog Daihatsua Sirion (negde poznat i kao Daihatsu Boon, Toyota Passo i Perodua Myvi). Razlike između dva Japanca se svode samo na drugačiju prednju masku i znak proizvođača, dok je sve ostalo praktično isto. Za Subaru saradnja sa drugim brendovima u proizvodnji malih automobila nije nikakva novost. Tako je Justy predstavljen 1995. bio samo brat blizanac tadašnjeg Suzukija Swift, a dosadašnji Justy GX3 iz 2003. je bio klon aktuelnog Suzukija Ignis (uz sve to, oba Subarua je i proizvodio Suzuki u svojoj mađarskoj fabrici). Sada je mesto Suzukija zauzeo Daihatsu, odnosno Toyota, budući da je ova poslednja vlasnik Daihatsua. Novi Subaru Justy će tako biti kraći, širi i niži od svog prethodnika, budući da su mu dimenzije ovakve : dužina 3610 mm, širina 1665 mm i visina 1550 mm. Za poređenje, sadašnji Justy je dugačak 3770 mm, širok 1605 mm, a visok 1565 mm. Novi Justy će, bar u početku, pokretati samo jedan trocilindrični benzinski 1,0 litarski motor sa 12 ventila (nije bokser) i snagom od 51kW/70KS i 94Nm obrtnog momenta (u kombinaciji sa manuelnim 5-stepenim menjačem), a nudiće se u dva paketa opreme : 1,0S i 1,0E. Da ne bude zabune, pogon je samo na prednjoj osovini. Već i osnovni paket podrazumeva šest vazdušnih jastuka, el.podizače prednjih stakala, centralno zaključavanje, ABS+EBD, radio-CD plejer itd. U Subaruu napominju da Justy nudi prostranu kabinu, izuzetne manevarske sposobnosti, ekonomične motore i malu emisiju CO2.