home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA


Honda je juče u Japanu i zvanično promovisala novu, drugu generaciju svog modela Fit, koji je u Evropi poznat kao Jazz. Prve slike i nezvanične detalje o ovoj novoj Hondi smo objavili pre tačno mesec dana, a sada su dostupni i oficijelni podaci, koji samo potvrđuju ono što smo tada napisali. Dosadašnji model se pokazao kao veoma uspešan gradski automobil, ekonomičan, prostran (za svoju veličinu), sa odličnim manevarskim sposobnostima i naprednim stajlingom. Što se stajlinga novog Fita tiče, ovde se u osnovi radi o dizajnerskoj evoluciji sadašnjeg modela Fit/Jazz, jer se očigledno Honda drži izreke da se pobednički tim ne menja (za poslednjih 6 godina je prodato preko 2 miliona Fita/Jazza u 115 zemalja sveta). Najuočljivije izmene se zapažaju na prednjem delu (veoma podseća na prethodni evropski Civic sa petora vrata), gde je novi Fit dobio drugačije oblikovana svetla, novu haubu, modifikovani branik i atraktivniju masku. Sa strane nema epohalnih promena, dok su pozadi zapažaju izmenjena svetla, novi branik i malo drugačiji D stub. Honda je takođe dodala i pet novih boja za karoseriju tako da se sada u paleta nalazi ukupno 12 boja eksterijera. Naravno, novi Fit je nešto veći u odnosu na dosadašnji istoimeni model, samim tim i prostraniji (ima više mesta za kolena i glave putnika na zadnjoj klupi). Naime, dužina je porasla za 55 mm, pa umesto dosadašnjih 3845 iznosi 3900 mm, širina je 1695 mm (+ 20 mm), visina 1525 mm (kao i kod starog modela), dok je međuosovinsko rastojanje veće za 50 mm i iznosi 2500 mm. I unutrašnjost je modernizovana, tačnije instrument tabla je osavremenjena, više je mesta za sitnice, a bolji je i kvalitet upotrebljenih materijala. I novi Fit će naravno zadržati Hondin sistem veoma jednostavnog i praktičnog preklapanja zadnjih sedišta. Zahvaljujući kitu za reparaciju pneumatika i odsustvu klasičnog rezervnog točka, korisna zapremina prtljažnika iznosi svih 427 litara (po VDA normama). Novi Fit pokreću revidirani i-VTEC benzinski motori od 1,3 litra (74kW/100KS pri 6000 obrt./min.) i 1,5 litra sa 88kW/120KS pri 6300 obrt./min. U ponudi su 5-stepeni manuelni i 5-stepeni automatski menjač, CVT transmisija, kao i 4WD verzija sa pogonom na sva četiri točka. Snažniji motor se ugrađuje i u RS (Road Sailing) verziju, koja se odlikuje nešto tvrđim vešanjem i sportskijim izgledom eksterijera i interijera. Zvanična svetska promocija će se održati na salonu automobila u Tokiju (27.10. – 11.11. 2007.), prodaja u Japanu počinje već za neki dan, tačnije 26. oktobra, dok se prodaja u Evropi očekuje u prvoj polovini naredne godine. Cene u Japanu počinju od 1,14 milona jena (9800 američkih dolara) i završavaju se cifrom od 1,7 milioina jena, odnosno 14.600 dolara.



čitanja : 1147



Komentari