
Volkswagen će u svojim modelima Golf, Golf Plus, Jetta, Eos i Passat postojeći 1,6 litarski FSI benzinski motor zameniti novim, 1,4 litarskim TSI agregatom, koji se odlikuje većom snagom i obrtnim momentom, a u odnosu na 1,6 FSI ima i redukovanu potrošnju goriva i manju emisiju CO2. Novi motor se bazira na postojećem 1,4 TSI agregatu, koji kombinuje i turbo punjač i kompresor, s tim što ova najnovija verzija ima samo turbo punjač. Rezultat je snaga od 90kW/122KS, što je za 5kW/7KS više od 1,6 FSI motora. Ono što privlači pažnju jeste izuzetna elastičnost motora jer je obrtni moment od 200Nm dostupan u rasponu od 1500 do 3500 o/min. (za poređenje 1,6 FSI ima 155Nm pri 4000 o/min.). Emisija CO2 kod novog motora iznosi 149 grama po kilometru (139 g/km sa DSG menjačem), dok 1,6 FSI ima emisiju od 161 g/km. Novi motor naravno ima i direktno ubrizgavanje goriva, a uparen je sa šestostepenim manuelnim ili sedmostepenim DSG menjačem sa duplim kvačilom.