
Posle nedavnog blagog osvežavanja modela C3 Pluriel (o tome više OVDE),
na
red za doterivanje bora došao je i Citroen C2, koji je publici prvi put
predstavljen
još u septembru 2003. godine na salonu automobila u Frankfurtu (od tada
je prodato
skoro pola miliona primeraka ovog automobila, tačnije nešto preko
480.000). Za
razliku od pomenutog C3 Pluriela, estetske modifikacije na C2 su ipak
nešto
veće i najviše vidljive na restlizovanom prednjem kraju, koji je dobio
novi
izgled maske hladnjaka (oivičena hromom i sa većim znakom Citroena) i
drugačije
oblikovani branik. Promene zaokružuju doterana zadnja svetla, kao i
bogatija
paleta boja, novi dizajn aluminijumskih točkova i kvalitetniji
materijali u unutrašnjosti.
U paleti motora obnovljenog C2 se posebno ističu 1,6 litarski HDi
dizelaš (sa
80kW/110KS pri 4000 o/min. i 240Nm obrtnog momenta pri 1750 o/min.),
koji po fabričkim tvrdnjama troši 4,4 litara goriva na 100 km
(emisija CO2 iznosi 119 grama po kilometru), kao i 1,4 litarski 16V
benzinac od
66kW/90KS sa Citroenovim Start & Stop sistemom za smanjenje
potrošnje
goriva. Paletu još čine : benzinci 1.1i (61KS), 1.4i (75KS), 1.6 16V (110KS) i 1.6 16V sa 125 konja, kao i dizelaš HDi 70.