
Sem nove 2.0 TDI quattro verzije (o tome OVDE), Audi je porodicu svog TT modela obogatio i sportskom TTS varijantom, koja će se na evropskom tržištu naći početkom ovog leta (zvanična promocija je inače održana još u januaru ove godine na salonu automobila u Detroitu). Kao i standardni TT, i TTS će biti dostupan i u Coupe i Roadster verziji, a pokreće ga 2,0 litarski TFSI turbo motor, koji isporučuje 200kW/272KS i 350Nm obrtnog momenta, dostupnog u rasponu od 2500 do 5000 o/min. To je dovoljno za ubrzanje od 0 do 100 km/h u trajanju od 5,4 sekunde (TTS Coupe u verziji sa manuelnim šestostepenim menjačem), odnosno 5,2 sekunde u verziji sa Audijevim S-tronic menjačem sa duplim kvačilom (Roadsteru do 100 km/h treba 5,6 odnosno 5,4 sekunde sa S-tronic menjačem). Maksimalna brzina je kod svih verzija već tradicionalno elektronski ograničena na 250 km/h. TTS ima i direktnije upravljanje, Audijev magnetic ride sistem amortizacije (u Sport modu ogibljenje se spušta za 10 mm), pojačani kočioni sistem i quattro pogon na sva četiri točka. TTS u Coupe verziji i sa manuelnim 6-stepenim menjačem prosečno troši 8 litara benzina na 100 km, a TTS Roadster 8,2 litra (naravno, ovo su fabričke tvrdnje). Sa opcionim S-tronic menjačem, TTS Coupe troši 7,9 litara, a TTS Roadster tačno 8 litara na 100 km. Od ostalih novih detalja, koji će TTS razlikovati od standardnih TT modela, vredi istaći prednja LED dnevna svetla, bi-xenon svetla, kućišta retrovizora u aluminijum look-u (kao kod ostalih Audijevih S modela), modifikovan prednji kraj sa većim otvorima za vazduh i novim spojlerom, doteranu "single-frame" masku hladnjaka, četiri završetka izduvnog sistema, podešavajuće zadnje krilo, 18-inčne aluminijumske točkove (oni od 19 inča su opcija), kožna sportska sedišta, upravljač sa zaravnjenim donjim delom, aluminijumske pedale i specijalne TTS oznake na automobilu. Cena u Nemačkoj za osnovni TTS Coupe iznosi 44.900, a za TTS Roadster 47.750 evra.