
Posle potpuno nove, pete generacije serije 7, obnovljene serije 3 (u limuzinskoj i Touring verziji), doteranog SAV modela X3 i proširene palete motora za seriju 1 Cabriolet, bavarski BMW je za novu prodajnu sezonu osvežio i svoje sportske M modele: M3 sedan, M5 i M6.
Kao i standardni primerci restilizovane serije 3, i obnovljeni M3 sedan donosi nešto svežiji izgled, koji se pre svega ogleda u redizajniranim zadnjim svetlima, blago doteranom poklopcu prtljažnika, kao i manjim modifikacijama u unutrašnjsti, koja se nalazi na prvoj slici (novi naslon za ruke, nova generacija iDrive sistema sa redizajniranim kontrolerom i 8.8 inčnim displejem, novo start/stop dugme, kao i unapređeni navigacioni sistem i klima uređaj).
Drugih vizuelnih promena nema (doduše, proširena je i paleta boja za karoseriju), ali M3 je ionako i do sada imao zaista moćan i markantan izgled u tipičnom M look-u, čemu doprinose upadljivo prošireni blatobrani, dodatni otvori za vazduh, četiri završetka izduvnog sistema i atraktivni točkovi od 18 inča sa gumama 245/40 napred, odnosno 265/40 nazad (kao opcija će se nuditi i veći od 19 inča).
Pod haubom nema promema, pa M3 sedan i dalje pokreće isti 4,0 litarski V8 agregat sa 309kW/420KS pri 8300 o/min. i 400Nm obrtnog momenta pri 3900 o/min. Ono što je važno jeste da je 85% obrtnog momenta dostupno već od 2000 o/min., odnosno 340Nm je na raspolaganju već pri 2000 o/min. Maksimalna brzina je i dalje elektronski ograničena na 250 km/h, a ubrzanje do 100 km/h traje 4,9 sekundi. Treba pomenuti da je raspored težine idealnih 50:50, a da se u opremi (bilo standardnoj bilo opcionoj) nalaze i elektronski sistemi kao što su ASC (Automatic Stability Control), DSC (Dynamic Stability Control), CBC (Cornering Brake Control) i EDC (Electronic Damper Control) sa tri moda podešavanja : Sport, Normal i Comfort.
Što se M5 (limuzina i Touring) i M6 (Coupe i Cabriolet) modela tiče, i oni su dobili novu generaciju iDrive sistema sa redizajniranim kontrolerom i 8.8 inčnim displejem, novi navigacioni sistem (uključuje i BMW–ov ConnectedDrive internet sistem i 80Gb hard-disk), kao i drugačije oblikovane spoljne retrovizore i novu opcionu Carbon Black metalik boju.
Samo za M6 Coupe BMW je ponudio novi Competition Package, koji podrazumeva, između ostalog, spušteno ogibljenje (12 mm napred, a 10 mm pozadi), nove aluminijumske točkove od 19 inča, zatamnjene hromirane izduvne cevi i drugačiju haubu u odnosu na standarni M6.
Na kraju još i informacija da su iz BMW-a konačno potvrdili da ipak rade na M verzijama modela X5 i X6 (iako su to ranije više puta demantovali), čiji prototipovi se ispituju na stazi Nirburgring. U BMW-u planiraju da razvoj M verzija X5 i X6 završe do kraja 2009. godine, a nedugo posle toga uslediće i prodaja.