Nakon što je ove godine već predstavila restilizovanu limuzinu RL i potpuno novi TSX, japanska Acura (u vlasništvu Honde) nastavlja sa obnavljanjem svoje game.
Sledeći na redu je kompletno redizajnirani luksuzni sedan Acura TL, čija prodaja inače u SAD-u počinje ove jeseni (cena još nije saopštena).
Dok pomenuti modeli RL i TSX u osnovi ipak ne predstavlju ništa drugo do Acurine blizance Hondinih modela Legend i Accord, TL karakteriše dramatičniji novi stajling (obratite pažnju na izažene lukove prednjih blatobrana, opadajuću liniju krova kao kod nekog kupea i, hmm, zanimljivo rešen zadnji deo sa LED svetlima) u kombinaciji sa luksuznim enterijerom.
Acura TL modelske godine 2009 će kupcima biti na raspolaganju u verziji sa FWD pogonom samo na prednjim pogonom, kao i u varijanti sa SH-AWD SuperHandling All-Wheel Drive pogonom na sva četiri točka. Ova potonja će imati drugačije oblikovane završetke izduvnog sistema i aluminijumske točkove od 18 inča (sa Michelin Pilot gumama, dimenzija P245/45R18) kako bi se i vizuelno razlikovala od standardne FWD verzije (osnovna Acura TL inače ima točkove od 17 inča i sa gumama dimenzija P245/50 R17).
Što se dimenzija tiče, novi TL je u odnosu na stari model duži za 152 mm, širi za 46 mm, viši 13 mm, ima međuosovinsko rastojanje veće za 35 mm, kao i širi trag točkova (napred za 28, a pozadi za 46 mm).
Osnovni model Acure TL sa prednjim pogonom imaće 3,5 litarski V6 motor sa 209kW/280KS i 344Nm obrtnog momenta, dok će Acura TL SH-AWD raspolagati sa većim 3,7L V6 agregatom od 227kW/305KS i 372Nm (oba su uparena sa sekvencijalnom SportShift petostepenom automatskom transmisijom sa komanadama za menjanje brzina na volanu). Po fabričkim podacima verzija sa slabijim motorom u gradu troši 13 litara goriva na 100 km (na autoputu 9 litara), dok se snažniji zadovoljava sa 9,8 litara u gradu, a sa 13,8 litara na autoputu.