home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Evo i prvih oficijelnih fotografija trovratne verzije nove, treće generacije Renault Megana, koji će svetsku premijeru doživeti na domaćem terenu Salona automobila u Parizu (za novinare se otvara već sutra, a za širu javnost 4. oktobra).

Kao što je poznato, po planovima francuske fabrike novi Megane treba kvalitetom i motorizacijom da dostigne "njegovo veličanstvo" VW Golf (čije će šesto izdanje takođe imati premijeru na pomenutom Salonu u Parizu) i da zasedne na tron C klase, koja se upravo zbog popularnosti nemačkog automobila naziva još i Golf klasa. U planu je i povećanje prizvodnje pa bi tako godišnje fabričke trake trebalo da napusti oko 500.000 Megana III.

Da bi se to i postiglo, Renault je trovratnu varijantu novog Megana oblikovao nešto atraktivnije u odnosu na standardni Megane III sa petora vrata. To pre svega podrazumeva originalniji zadnji deo sa opadajućom linijom krova, drugačijim svetlima i vratima prtljažnika, kao i agresivniji prednji deo automobila. Sem toga, ova verzija ima i tvrđe podešeno ogibljenje, 12 mm manju visinu, a kao i model sa 5 vrata, i ovaj je za 8 kg lakši od prethodnika.

Bez obira koliko je kupe estetski atraktivniji od standardnog hatchbacka, ipak ostaje žal za hrabrim dizajnom studije Megane Coupe concept sa ovogodišnjeg Salona u Ženevi.

Naravno, Renault obećava i bolji ukupni kvalitet i upotrebu najkvalitetnijih materijala u unutrašnjosti, veću akustičku udobnost, bolju ergonomiju, unapređenu bezbednost za putnike (serijski ESP, ABS, EBA i ESC sistemi plus komplet do devet vazdušnih jastuka) i svu silu elektronskih "igračaka" primerenih automobila 21. veka (sistem za nadgledanje pritiska u pneumaticima, bi- Xenon prednja svetla, cruise control sa limiterom brzine, automatsko uključivanje svetala i brisača, hands-free ulazak u vozilo, Bluetooth, DVD navigacija, audio sistem 3D Sound by Arkamys...).

Što se palete motora tiče, Megane sa 3 vrata pokreću dizelaši sa rasponom snage od 86 do 160KS, a od benzinaca tu su 1.6 sa 110KS, 2.0 sa 140KS i turbo 1,8 TCe od 180 konja. Od proleća naredne godine, ponudu će dopuniti i novi 1.4 TCe turbo benzinac sa 130KS. U zavisnosti od motora, ugrađuju se petostepeni i šestostepeni manuelni ili automatski menjači.

Sem navedenih, u ponudi će biti i verzije sa pogonom na bio gorivo (bioetanol i biodizel), a kasnije će se pojaviti i sportska RS varijanta sa 225KS.

VIDEO I

VIDEO II



čitanja : 7978



Komentari

One fotografije "u najavi" su delovale daleko zanimljivije... Ovde izgleda kao neka lubenica.. :D Kao da se prejeo pa je zato naduven.. :D

Autor razumni 02 Okt 2008, 14:42

Ipak je lepsi od prethodnog....
Manje originalan ali lepsi.

Autor Eki 02 Okt 2008, 20:22

Ovo su sokovi!

Autor milos jeremic 03 Okt 2008, 19:11