Jedna od najznačajnijih Nissanovih premijera spremnih za ovogodišnji Salon automobila u Parizu, jeste njihov novi automobil A segmenta (tu spadaju Renault Twingo, Fiat 500, Kia Picanto, Citroen C1, Toyota Aygo, Peugeot 107, Hyundai i10, Chevrolet Spark, novi Ford Ka...), nazvan Pixo.
U osnovi, ovo je Nissanova verzija Suzukijevog novog Alta, od koga se razlikuje, pre svega, po prednjem delu (drugačija svetla, branik i maska). Kao i pomenuti Alto, i Pixo će se proizvoditi u Suzukijevoj fabrici u Indiji.
Nissan inače Pixo opisuje kao pristupačan gradski automobil sa dovoljno prostranim enterijerom za četiri putnika i prtljažnikom od 129 litara (u osnovnoj konfiguraciji) i kao vozilo sa malom potrošnjom od 4,6 litra na 100 km i emisijom CO2 od samo 103 grama po kilometru.
Za pogon je zadužen potpuno novi 1,0 litarski trocilindrični benzinski motor sa 48kW/65KS pri 6000 o/min. i 90 Nm obrtnog momenta pri 4000 o/min.(moći će da se dobije i u kombinaciji sa četvorostepenim automatskim menjačem), dok mu dimenzije izgledaju ovako: dužina 3565 mm, širina 1500 mm, visina 1470 mm i međuosovinsko rastojanje 2360 mm (težina je 855 kg).
Pixo će se evropskim kupcima nuditi sa dva paketa opreme: Visia i Acenta. Već Visia podrazumeva serijski ABS, servo volan i frontalne vazdušne jastuke, dok Acenta ima i centralnu bravu, MP3/CD, el. prednja stakla, prednja svetla za maglu, zadnja sedišta deljiva u odnosu 50/50, bočne vazdušne jastuke i kvake i retrovizore u boji karoserije. Kao opcija će se nuditi i manuelna klima, ESP sistem elektronske kontrole stabilnosti, vazdušne zavese, aluminijumski točkovi i metalik boje.
Cena za sada nije poznata, a početak prodaje u Evropi se planira za proleće naredne godine.